net dit bericht gekregen van een mede pinger, hallo beste pingers,op 1 juli wordt pingen 12,50 als je deze code 586653544699doorstuurt kom je op de lijst om niet te betalen.als je het niet gelooft check het dan maar op www.blackberry.com. mmmmm raar bericht lijkt mij wie kan hier iets meer over vertellen
teun stomme vraag mischien maar wat is een hoax??? alle kinderen om me heen krijgen dit bericht en sturen het door naar elkaar,ik zou ze graag advies willen geven in wat te doen.ben zo bang dat ze straks een torenhoge rekening krijgen ik kan er niks over vinden op de site.
manondoris schreef:teun stomme vraag mischien maar wat is een hoax??? alle kinderen om me heen krijgen dit bericht en sturen het door naar elkaar,ik zou ze graag advies willen geven in wat te doen.ben zo bang dat ze straks een torenhoge rekening krijgen ik kan er niks over vinden op de site.
manondoris schreef:thanx masterslave ,weten we dat ook weer. ik denk ook dat het nep is wat zou er gebeuren denken jullie als je die code invoerd?
Ik weet het niet, maar zoals met andere mails:
"Klik hier op de link"
is voor mij maar een ding wat ik doe<
Verwijderen/delete, dan ben jij altijd aan de zekere kant.
ja doe ik ook hoor, mijn dochter zei gelijk is nep mam en verwijderd gelijk dit soort berichten .maar hoeveel pubers trappen er in he! de bb is zo popi onder de jeugd,maar bedankt voor je snelle antwoord
Antwoord is reeds gegeven maar nogmaals, populair vertaald --> broodje aap verhaal.
En doordat veelal wordt doorgestuurd blijft een HOAX in leven.
We kennen allemaal wel de emails of andere berichten dat je als je zus of zo niet doet dan gebeurd er dit of dat, en dan nog de gratis telefoons, pc's etc etc.
Sommige zijn grappig, sommige hebben een baard van hier tot .......