In de maand September 2003 had ik 2 keer een aanmaning gekeregen van GGN INCASSOBUREAU. Bij deze aanmaning was ik gevraag of ik mijn restschuld van ( WVD ) € 11.500 + € 1.800 (incassokosten) binnen 5 dagen in een keer wilde betalen.
Ik had toen die dag gelijk een protest brief gefax en enkele dagen later kreegde ik een telefoontje. Tijdens onze telefonische onderhoud heb ik verteeld aan medewerkster van GGN INCASSO dat ik eerste uitspraak van de rechter wil horen.
Toen zie medewerkster dat ik binnen 3 weken een dagvaarding krijgen van DEXIA.
Nu mijn vraag is: Het is zo ver, nou ben ik 6 maanden verder. Ik heb nog geen dagvaarding gehad.?
Hebben jullie enkele idee hoe lang dat duurt?
Alvast bedankt
Kâmil Akyol
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie wil mij helpen?
Re: Wie wil mij helpen?
Het enige wat je moet doen is naar een advocaat opzoek gaan
en je niet bang laten maken die dagvardiging kan nog wel even duren
maar dan hebje zeker een advocaat nodig, niet wchten maar actie ondernemen ben je al lid van Bayback ?
Daar kan je een advocaat vinden.
mail maar even met Piet.
en je niet bang laten maken die dagvardiging kan nog wel even duren
maar dan hebje zeker een advocaat nodig, niet wchten maar actie ondernemen ben je al lid van Bayback ?
Daar kan je een advocaat vinden.
mail maar even met Piet.
Hallo,
Ik heb vorige week ook een GGN schrijven gehad of ik even
de restschuld + incasso kosten wou betalen € 3269,-
Dacht het van niet, gewoon afwachten kan altijd nog een
advocaat inschakelen.
Volhouden en laat je niet gek maken
Later............
Ik heb vorige week ook een GGN schrijven gehad of ik even
de restschuld + incasso kosten wou betalen € 3269,-
Dacht het van niet, gewoon afwachten kan altijd nog een
advocaat inschakelen.
Volhouden en laat je niet gek maken
Later............
Hallo Kamil,
Wij hebben al vaker contact met elkaar gehad.
Wat in die gesprekken besproken is, is nog steeds van toepassing.
Als er wijzigingen zijn en je hebt weer vragen, mail me.
Voor diegene in gelijksoortige omstandigheden:
Op het moment dat je stopt met betalen of je restschuld niet betaald, weet je dat je aanmaningsbrieven van dexia, brieven van incasso bureau's, brieven van EDR en uiteindelijk een dagvaarding krijgt.
Je hebt een advocaat nodig die je helpt met je strijd tegen dexia of een andere aanbieder en/of tussenpersoon.
Gezien de kosten van een advocaat is het belangrijk te weten of je voor toevoeging(gesubsidieerde rechtsbijstand) in aanmerking komt.
Kijk op www.rvr.org bij infobalie voor meer informatie en hoe je dit kunt berekenen.
Voor advocaten kijk op www.ordevanadvocaten.nl
Kies wel een advocatenkantoor die al meer dexia/ aandelenlease zaken in behandeling heeft en (indien van toepassing) ook met toevoeging werkt. Niet alle advocatenkantoren werken met toevoeging.
De vereniging PAYBACK helpt de leden met raad en daad.
Wij hebben al meer als 40 advocatenkantoren, met aandelenlease ervaring en ook met toevoeging werken, die gedupeerden helpen.
Wij hebben goede contacten met de 5 Raden voor Rechtsbijstand.
Weet je b.v. dat je met een overwaarde van je huis van boven de 65.344 euro niet in aanmerking komt voor toevoeging?
Maar weet je ook dat, als je deze overwaarde niet kan omzetten in een hogere hypotheek of persoonlijke lening, je WEL in aanmerking kan komen?
Voor dit en nog tips, PAYBACK.
En een tip voor dexia, it's PAYBACK time.
Groeten,
Piet
Wij hebben al vaker contact met elkaar gehad.
Wat in die gesprekken besproken is, is nog steeds van toepassing.
Als er wijzigingen zijn en je hebt weer vragen, mail me.
Voor diegene in gelijksoortige omstandigheden:
Op het moment dat je stopt met betalen of je restschuld niet betaald, weet je dat je aanmaningsbrieven van dexia, brieven van incasso bureau's, brieven van EDR en uiteindelijk een dagvaarding krijgt.
Je hebt een advocaat nodig die je helpt met je strijd tegen dexia of een andere aanbieder en/of tussenpersoon.
Gezien de kosten van een advocaat is het belangrijk te weten of je voor toevoeging(gesubsidieerde rechtsbijstand) in aanmerking komt.
Kijk op www.rvr.org bij infobalie voor meer informatie en hoe je dit kunt berekenen.
Voor advocaten kijk op www.ordevanadvocaten.nl
Kies wel een advocatenkantoor die al meer dexia/ aandelenlease zaken in behandeling heeft en (indien van toepassing) ook met toevoeging werkt. Niet alle advocatenkantoren werken met toevoeging.
De vereniging PAYBACK helpt de leden met raad en daad.
Wij hebben al meer als 40 advocatenkantoren, met aandelenlease ervaring en ook met toevoeging werken, die gedupeerden helpen.
Wij hebben goede contacten met de 5 Raden voor Rechtsbijstand.
Weet je b.v. dat je met een overwaarde van je huis van boven de 65.344 euro niet in aanmerking komt voor toevoeging?
Maar weet je ook dat, als je deze overwaarde niet kan omzetten in een hogere hypotheek of persoonlijke lening, je WEL in aanmerking kan komen?
Voor dit en nog tips, PAYBACK.
En een tip voor dexia, it's PAYBACK time.
Groeten,
Piet
Ik heb een vermogensvliegwiel van Aegon.
Iedere keer als ik de map opensla, en lees dat er doeltreffend een aanzienlijk en belastingvrij kapitaal wordt opgebouwd en ik op een slimme manier mijn vermogen zie groeien dan wordt ik weer kwaad.
Alleen deze regels zijn al pure misleiding.
En dan die figuur , ene Peter van dijk van Atmeum te Amsterdam,
in geen velden of wegen meer te bekennen die mij telefonisch dit monsterverbond heeft aangesmeerd, in het vliegtuig ermee en boven de Noordzee loslaten.
gelukkig ben ik lid van PAY-BACK, en sinds die tijd is de rust teruggekeerd.
Samen gaan we ervoor en we zullen overwinnen dat is zeker.
Sterkte allen en wordt lid.
Een sterke prutvogel.
Iedere keer als ik de map opensla, en lees dat er doeltreffend een aanzienlijk en belastingvrij kapitaal wordt opgebouwd en ik op een slimme manier mijn vermogen zie groeien dan wordt ik weer kwaad.
Alleen deze regels zijn al pure misleiding.
En dan die figuur , ene Peter van dijk van Atmeum te Amsterdam,
in geen velden of wegen meer te bekennen die mij telefonisch dit monsterverbond heeft aangesmeerd, in het vliegtuig ermee en boven de Noordzee loslaten.
gelukkig ben ik lid van PAY-BACK, en sinds die tijd is de rust teruggekeerd.
Samen gaan we ervoor en we zullen overwinnen dat is zeker.
Sterkte allen en wordt lid.
Een sterke prutvogel.