Hahah ik zie verschillende meningen over wat ik schrijf
*Ik wil geen vechter meer zijn maar juist verder komen
*Tot heden geeft het mij alleen maar tweifels aan de wetten

van protecol als vrouw en moeder te zijn

.
*Ik wil graag! Jammer dat UWV zo moeilijk doet.
*Ik zie open ogen verbaast reageren waarom ik dan niet wil mee werken aan de plicht.
*In 2010 heb ik gewerkt zonder hulp van UWV en reintergratie bij mij oude werkgever op voorbehoud zolang ik nog geen kinderopvan heb en mij zoontje 3 nachten moet missen om terug te komen in de maatschappij de baas dit acepteerde na 3 weken werken kreeg ik kontract aan geboden ik kon niet tekenen wat de kinderopvan van voorschoolse en na schoolse opvang ik wist niet hoe en waar ik dat moest regelen. Ik heb aan de bel getrokken bij UWV maar kreeg geen hulp. Als gevolg dat ik dus ontslag kreeg inplaats van kontracht voor een jaar dat voelt echt k.l. en ik voelde mij weer tegen de grond geslagen ik heb nu zoveel teleurstellingen dat ik heb bepaald voor mij zelf en gezondheid ik ga 4 jaar niet werken op contract. wil wel stage doen maar met behoud van uitkering zo dat ik weet dat de kinderopvang kan betalen. Ik niet finaceel in de problemen kom door UWV dat ik weer terug kan betalen.
*Mijn antwoord wil ik niet keer op keer herhalen.
*Ik vroeg alleen hier
Wat houd medische expetise in. Waarom wordt dat verplicht
*Ik heb mijn tweifels dat ze mij willen keuren op wat ik wel kan en niet kan

. Ik denk dat ze mij eerder uit de wajong willen zetten en de uitkering stoppen dan helpen naar een baan. Dat is wat ik heel erg mee beleef met nog meer wajongers met het zelfde probleem
*Ik moet zelf soliciteren logies vind ik dat.
Alleen als je meer dan 10 jaar er uit ligt is het zeer moelijk als 36 jarige vrouw en moeder te zijn.
*Ook als je niet weet wat nu eigelijk de beberkingen van je zelf zijn behalve dat je langzamer en laag geschoolt bent en nederlans schrijven middelmatig is.
*Je alles er aan doet om terug te keren naar werk en je totaal geen hulp krijgt. Waar, Wanneer en Hoe je moet beginnen.
*Daar staat een reintergratie buro voor dat heb ik in 2008 gehad en werd beeinigt om ze dachten dat ik niet mee wilde werken. Ik was er op tegen beeindiging van reintergratie.
*Heel fout altijd te snel concluderen op alles wat tegen draait .
*Ik maar denken dat ze me echt wilde helpen.
*De geen die mij hielp was geen klik op de zelfde weg van denken naar een baan.
*Ik was er ook vel op tegen weer alleen over oude koeien te moeten praten dan leiden mij niet naar werk.
*Waarom vel op tegen om het voordurend over mij ex ging en niet over mij zelf of nieuw partner of kids.
*Ik heb ook nog zoontje van 4 en dochter van 13. Je wilt graag goede voorbeeld geven
* Als UWV alleen maar stres wil leveren aan mij en geen hulp dan waarom ik nog niet naar werk soliciteer. Logies alle regels zijn verandert na zoveel jaar en ik weet ook niet alles. kinderopvang regelen is ook een punt waar ik tegen aan hang.
* Wat heeft UWV Bij mij bereikt mij demotiverend maken en juist niet motieverend blijven dat houd een keer op!!!!!!!!
*Altijd maar vechten maakt je gezin ook kappot vind ik om voordurent negatieve reactie van uwv te krijgen
Dus als u mij wil helpen dan graag alleen antwoorden op mij vragen die ik stel daar heb ik behoefte aan Advies is altijd welkom als het mij verder kan helpen in de toekomst Alleen als u mij zegt mee werken aan de plicht zeg dan ook waarom en waarvoor en of het zekerheid bied en niet je uitkering kwijd raakt maar wel terug leid naar de maatschappij dat is heel erg belangrijk voor mij om ik me vereenzaamt voel en socialecontacten om me heen wil bouwen