LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OXXIO

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Naatjepet

Re: OXXIO

Ongelezen bericht door Naatjepet »

Ik geef het op en gezien je eerdere posten lig je met elke instantie in de clinch

Nou elke niet, maar wel 3 hahaha, daarbij is oxxio echt niet zo'n heilig bedrijf hoor, zie daar maar eens de posten van.........

Het maakt ook immers niet uit toch, de rechters zijn daarvoor om dergelijke zaken uit te zoeken. En geloof mij als ik geen gelijk heb geef ik het wel op.

(Je begint dus als het ware opnieuw met een aangepast voorschot tot in dit geval December want vindt de nieuwe meteropname plaats. Logisch toch dat dan een tekort aan voorschot betaald.)

en hier gaat het dus mis want ik betaal het hele jaar door hetzelfde bedrag. Ik heb 12 maanden hetzelfde bedrag betaald, daarna hebben ze een jaarafrekening gestuurt en weer daarna de opgesplitste rekening. de bewindvoerder heeft de meterstanden pas in januari 2011 doorgegeven wat de stand was per aug 2010, dus daar gaat ook al het een en ander mis, maar eigenlijk zou het allemaal niet uit moeten maken want OXXIO heeft de slimme digitale meter, dus ik hoef nooit geen meterstanden door te geven..... Snap je het nog? De slimme meter regelt alles, maar dan nog klopt de jaarafrekening niet!
Laatst gewijzigd door Naatjepet op 03 jul 2011 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Naatjepet

leo schrijft
a. Ten tijde dat TS in de WSNP is beland (augustus 2010 )zijn er geen meterstanden opgenomen.
b. Wel zijn de voorschotbedragen over de eerste 8 maanden, welke tenminste nog niet waren betaald, in de boedelschuld verwerkt.
c. De laatste 4 maanden is het voorschotbedrag voor de energie betaald door de bewindvoerder.
d. In december 2010 komt de jaarrekening van Oxxio waarbij TS een bedrag van 100 euro moet bijbetalen, betrekking hebbende op het volle jaar 2010.

Niet iedere situatie is hetzelfde.
Ik betaal namelijk zelf alle rekeningen en geloof mij als ik die niet juist betaal, dan word ik wel op het matje geroepen. Vooralsnog loopt alles perfect, behalve dan de jaarafrekening van OXXIO. En ik betaal graag maar niet voor onterechte incasso's. De BW is netjes vanalles op de hoogte en kan helaas alleen maar bemidelen daar ik zelf alles beheer en alle bewijsstukken in huis heb.

Naatjepet

Vandaag contact gehad met oxxio medewerker. Ze hebben het helemaal uitgezocht en het klopte dat het een en ander mis is gegaan in de berekeningen. Dus nu moet ik gewoon het juiste bedrag betalen. Wat ik al uitgerekent had. :D

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

goed om te horen.. :D

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

ook dit bericht weer gemeld als spam

Gesloten