LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Holidaycarparking / schiphol24uur

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
floyd
Berichten: 85
Lid geworden op: 07 sep 2005 13:45

Holidaycarparking / schiphol24uur

Ongelezen bericht door floyd »

Donderdag 30 juni zijn wij teruggekomen van onze vakantie. Rond 16:00 uur hadden wij onze koffers en toen gebeld met de parkeerservice dat wij konden worden opgehaald. Eerst werd nog even gevraagd om welk kenteken het ging en toen dat herkend werd zou het busje er meteen aankomen. Na 45 min. was het busje dan eindelijk gearriveerd, na weer bellen met het bedrijf en konden we hierin plaatsnemen. Wij dachten dat we meteen zouden vertrekken maar moesten eerst wachten op nog andere gasten! Toen deze gearriveerd waren stapte er nog een 2e chauffeur in. Op het moment dat wij eindelijk gingen rijden werd één van de chauffeurs gebeld door de baas. Ik begreep uit de bewegingen van de 2 chauffeurs naar elkaar dat ze de telefoon niet moesten opnemen en maar moesten gaan rijden. Onderweg "gezellige" Nederlandse muziek op en de chauffeurs communiceerde in het Turks met elkaar omdat één van de 2 erg slecht Nederlands sprak. Eindelijk aangekomen bij de parkeerplaats dachten wij koffers uit de bus halen en naar huis! Helaas ging dat nog niet even door want eerst moest onze auto gezocht worden en dat gebeurde wel met 3 man! Mijn vrouw bleef met de koffers wachten aan de weg. Terwijl in het kantoor allerlei vrienden/kennissen zaten. Tenslotte zag ik de auto zelf in de loods staan alleen stond deze tussen andere auto's in. De baas zelf delegeerde alleen maar richting zijn mensen en deed voor de rest totaal geen moeite.Van de auto's die in de loods stonden moest er eerst uitgezocht worden welke sleutel bij welke auto hoorde.
Een half uur later kon ik dan eindelijk wegrijden en kon mijn ongeruste vrouw ook in stappen. Zij was totaal van de kaart omdat ik zolang weg bleef en de andere mensen hun auto wel gewoon klaar stond en zij bang was dat er iets met mij gebeurd was. Onze ervaring nooit meer. Het is van de zotte hoe alle auto's geparkeerd staan en de sleutels overal verblijven of zelfs niet gevonden kunnen worden.Maar als ik de andere verhalen lees, dan zijn wij er nog best "goed"vanaf gekomen.
Laatst gewijzigd door floyd op 05 jul 2011 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Teunbosseman
Berichten: 4374
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Holidaycarparking / schiphol24uur

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Was reeds een topic over, was zojuist op NL1

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 91&t=93920

Gesloten