Wij bezitten 2 x Profit Effect contracten en 1 x een Overwaarde Effect contract met een totale restschuld van 55.000 EURO!!! (afgesloten via Spaar Select). We zijn een gezin met een modaal inkomen.
Toen we hier vorig jaar achter kwamen hebben we alleeen gedacht aan hoe we onze schade zo goed mogelijk konden beperken. We kregen een Dexia aanbod voor de Proffit Effect contracten begin vorig jaar.
Maar dat betrof een regeling aan het einde van de looptijd en we hadden voor 3 jaar vooruitbetaald. Vanaf december 2003 moeten we voor de komende 7 jaar maandtermijnen betalen. Afkopen kunnen we niet. In eerste instantie zijn we daarop niet ingegaan.
Om in aanmerking te komen voor de HardHeidsclausule hebben we bij het 2e aanbod voor wat de de Profit Effect contracten betreft getekend voor het Dexia aanbod. Toen we eind nov. vorig jaar ons "Dexia voorstel" ontvingen om nog maar 40.000 EURO!! te betalen sloegen bij ons de stoppen door. Wij hebben toen niet getekend voor dit voorstel! We hebben wel een advokaat geraadpleegd. Deze wilde onze zaak wel in behandeling nemen maar kon niets meer doen voor de Profit Effect contracten.
Jullie begrijpen dat we er bijzonder veel spijt van hebben getekend te hebben voor het aanbod en ik zou het liefst de betalingen stopzetten!! Maar is dit wel verstandig. Voor het Overwaarde Effect contract hebben we een 2e hypotheek opgenomen en moeten we per mei a.s. maandtermijnen gaan betalen. Kent iemand een advocaat die ons hierin kan adviseren?
groet franny
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aanbod wel en niet getekend.
Re: aanbod wel en niet getekend.
hallo fanny,
Ik ben ook aangesmeerd met een contract proffit effect door spaarselect, hiervoor heb ik ook een tweedehypotheek afgesloten om de vooruitbetalingen te doen, het was zogenaamd sparen.. dus mooi niet, fanny neem van mij aan zoek een advocaat en zet je betalingen maar stop, ik heb ook een advocaat ingeschakeld deze heeft voor mij in handen genomen, en zag een slagingskans in. Trouwens je kunt je ook aansluiten bij Leasleed deze stichting gaat juist hierover dus mensen die een overwaardehypotheek, proffit effect e.d. aangesmeerd hebben gekregen door spaarselect kunnen daar terecht..Gewoon niets betalen voor deze boevenbende, maar doe het wel alles op juridische advies..Veel sterkte.
Ik ben ook aangesmeerd met een contract proffit effect door spaarselect, hiervoor heb ik ook een tweedehypotheek afgesloten om de vooruitbetalingen te doen, het was zogenaamd sparen.. dus mooi niet, fanny neem van mij aan zoek een advocaat en zet je betalingen maar stop, ik heb ook een advocaat ingeschakeld deze heeft voor mij in handen genomen, en zag een slagingskans in. Trouwens je kunt je ook aansluiten bij Leasleed deze stichting gaat juist hierover dus mensen die een overwaardehypotheek, proffit effect e.d. aangesmeerd hebben gekregen door spaarselect kunnen daar terecht..Gewoon niets betalen voor deze boevenbende, maar doe het wel alles op juridische advies..Veel sterkte.
Re: aanbod wel en niet getekend.
Dag Franny
Wacht niet langer af maar kijk op www.leaseleed.nl Ik heb mij vorige week ingeschreven voor de Class Action, en doe mee
Zij beantwoorden al je vragen zodra je bent ingeschreven, zij zijn er alleen speciaal voor mensen die zijn gedupeerd door spaarselect met wat voor vorm van aandelelease constructie dan ook
Kijk snel op www.leaseleed.nl
Veel sterkte en wacht niet meer af maar handel direkt
jack
Wacht niet langer af maar kijk op www.leaseleed.nl Ik heb mij vorige week ingeschreven voor de Class Action, en doe mee
Zij beantwoorden al je vragen zodra je bent ingeschreven, zij zijn er alleen speciaal voor mensen die zijn gedupeerd door spaarselect met wat voor vorm van aandelelease constructie dan ook
Kijk snel op www.leaseleed.nl
Veel sterkte en wacht niet meer af maar handel direkt
jack