| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verpakking zigzag watten geeft vlekken
verpakking zigzag watten geeft vlekken
Onze zoon is reeds een week geleden geboren. En om de thermometer schoon te maken gebruiken we zigzagwatten van Natalis. De verpakking heeft bovenop de commode gelegen (hoogglans wit) in de zon. Nu is er een blauwe vlek van de verpakking achtergebleven die met geen mogelijkheid te verwijderen is. Terpentine, wasbenzine enz allemaal geprobeerd, maar dit helpt niets.
Wat kan ik nu het beste doen? Ik weet niet meer waar ik de watten heb gekocht...
Wat kan ik nu het beste doen? Ik weet niet meer waar ik de watten heb gekocht...
Re: verpakking zigzag watten geeft vlekken
Het beste kun je er een kleedje over leggen, of een plantje neerzetten op de verkleurde plek. Dan zie je er niets meer van.
Tja, dat zou een optie kunnen zijn, echter de vlek heeft een lengte van 20 cm en een breedte van 10 cm. Je koopt niet een commode om daar een kleedje overheen te leggen of een plantje neer te zetten. Dus lijkt me niet de oplossing. Dat verpakkingsmateriaal mag toch geen vlekken achterlaten. Als je het op een witte eetkamertafel legt, het geeft af, leg je daar toch ook niet standaard een kleedje neer... of dat er een vlek van in je kleren komt, knip je de vlek er ook niet uit...
In ieder geval een mailtje sturen naar de fabrikant om ze er op te attenderen en kijken of ze een oplossing voorhanden hebben.
Anders de commode licht opschuren, een nieuw likje verf geven en andere watten gebruiken.
Anders de commode licht opschuren, een nieuw likje verf geven en andere watten gebruiken.
-
MAXIEM
Lijsterh7
Dit soort vlekken krijg je nooit meer weg. De enige mogelijkheid is inderdaad om het bovenblad opnieuw in de verf te zetten.
Maxiem.
Dit soort vlekken krijg je nooit meer weg. De enige mogelijkheid is inderdaad om het bovenblad opnieuw in de verf te zetten.
Maxiem.