Goedendag forumleden,
ook ik heb dit probleem meegemaakt met Telfort, januari 2011, kreeg ik een rekening gepresenteerd van dik 160 euro, na het opvragen van de specificaties, zag ik dat er naar een onbekend nummer was gebeld, in twee dagen tijd meer dan 100 keer, ik heb vervolgens een klacht ingediend, en te kennen gegeven dat ik het bewuste telefoonnummer na het zien van de specificaties heb opgebeld, ik kreeg een jong kind aan de telefoon die ik niet ken en visa versa.
Ik heb te kennen gegeven dat ik de rekening niet van plan was te betalen, omdat ik de gesprekken niet gevoerd heb, ook heb ik aangegeven dat dit belgedrag niet bij mij paste en dat ze dit terug konden zien in m`n belgedrag van de afgelopen 8 jaar dat ik klant bij hen ben geweest.
Hierop kreeg ik een brief van hun incassobureau met de melding dat ik binnen twee weken een bedrag van 182,66 euro moet betalen, en een brief van prefentel dat ik op de zwarte lijst stond en nergens meer een nieuw abbonement kan afsluiten.
Uiteindelijk heb ik de rekening betaald.
Ik had trouwens een maand daarvoor aangegeven dat ik mijn abbonement stop zet omdat ik er nog een bij vodafone heb lopen.
NU, krijg ik gisteren een telefoontje van m`n moeder, dat zij een rekening van Telfort heeft ontvangen van 195 euro.
Ik heb haar gezegt de specificaties op te vragen, als nu blijkt dat het haar ook is gebeurt, stap ik zeker naar de geschillencommissie telecom, en laat ik ze ook mijn betaalde bedrag terug vorderen,dit is toch te absurd gewoon.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] spookrekening Telfort
-
- verified
- Contacteer:
Re: spookrekening Telfort
Graag zoek ik voor u uit wat er aan de hand is. In een privébericht ontvang ik graag uw naam, adres, Telfort 06-nummer en e-mailadres.
Hugo
Hugo
Ik heb in een privebericht mijn en mijn moeders gegevens opgestuurd, en wacht nu op een correcte afhandeling aan de kant van telfort.
Hallo forumleden,
sinds mijn laatste berichtgeving is het volgende gebeurt.
Telfort heeft naar m`n moeder een uitdraai van de gevoerde gesprekken opgestuurd, dit deden ze bij mij ook, toen het mij overkwam.
Nu dient ze gewoon te betalen, net als ik destijds, anders zullen ze bij haar ook wel deurwaarders inschakelen en haar op een zwarte lijst zetten bij preventel.
Ik ga de klacht voorleggen aan de geschillencommissie telecom, en weet 1 ding heel zeker.
Ik ben voorgoed genezen van Telfort, die doof en blind is voor klachten, en service weerspiegeld met dreigingen van deurwaarders.
Ik houdt u allen op de hoogte.
Mvg Gazi.
sinds mijn laatste berichtgeving is het volgende gebeurt.
Telfort heeft naar m`n moeder een uitdraai van de gevoerde gesprekken opgestuurd, dit deden ze bij mij ook, toen het mij overkwam.
Nu dient ze gewoon te betalen, net als ik destijds, anders zullen ze bij haar ook wel deurwaarders inschakelen en haar op een zwarte lijst zetten bij preventel.
Ik ga de klacht voorleggen aan de geschillencommissie telecom, en weet 1 ding heel zeker.
Ik ben voorgoed genezen van Telfort, die doof en blind is voor klachten, en service weerspiegeld met dreigingen van deurwaarders.
Ik houdt u allen op de hoogte.
Mvg Gazi.
Goedendag,
Bij mij hetzelfde probleem;
Ben op vakantie geweest in Canada 3 weken en belde hooguit 2 min elke dag naar mijn thuisadres met mijn telfort abonnement.
Na 2 weken belde mijn moeder met de mededeling (zij checkte mijn rekening elke dag) dat ik op 500 euro stond.
Precies 1 dag later stond deze al op 1000 euro!! Toen thuis kwam op 1080!
Zij gebeld met telfort klantenservice en die konden niks doen voordat mijn factuur beschikbaar was en ik de specificaties kon inkijken...
Ook internet heb ik 1x hoogstens 3 min aangehad en daarna uitgezet, ik checkte dit elke dag of dit wel uitstond!
Eenmaal thuis na een paar dagen kon ik de factuur inkijken en bleken er absurde dingen in te staan!
Zoals; op 02-07-11 om 17:27 uur 30:00 min gebeld naar huisadres én op
02-07-11 om 17:30 uur 02:00 min gebeld naar huisadres!
Dit staat zo wel een aantal keer op mijn factuur! 30 min lang naar huis bellen en dan 3 min later wééér op dezelfde datum?????????
Contact opgenomen met Telfort en ze gingen het uitzoeken en zouden mij terugbellen. Na meer dan 2 weken nog niks van Telfort vernomen!
Ik mailde maar eventjes naar ze......direct nog geen 2 uur na mijn bericht;
een mail van Telfort klantenservice!
Met o.a. het volgende bericht;
''Wij hebben uw klacht uitgebreid onderzocht maar kunnen u niet tegemoetkomen in de kosten. De vermelde kosten zijn allemaal gemaakt met uw simkaart. Telfort ziet dan ook geen aanleiding hier een uitzondering voor te maken.''
Niks onderzocht , geen verklaringen , helemaal niks stond er in dat bericht ,wat ik aan heb gegeven aan de telefoon !!
Dus heb ik langer dan 2 weken zitten wachten op dit ''onderzoek'' ??!!
Een mailtje met daarin dat ik het maar even moest betalen?????
Je hoeft geen hult te verwachten van deze mensen!!
Ben trouwens tijdens mijn vakantie ook gebeld door een nummer dat mij belde en als ik opnam werd er een bandje afgespeeld, steeds kwam dit nummer terug en dacht eerst nog dat dit de hoge rekening zou verklaren.
Heb bij de telfort winkel geinformeerd om dit nummer te laten blokkeren maar ik moest maar naar de klantenservice bellen......
Maar neehoor; hun antwoord; u kunt dit doen op onze telfort website !!
Wat dus niet zo is!!
Na dit mailtje van hun nog een keer gebeld met Telfort; zij zouden mijn factuur nog even uitstellen en nog een keer ernaar gaan kijken....... ik ga niks betalen totdat dit op de bodem is uitgezocht en tot ik een redelijk antwoord krijg PER TELEFOON! en geen mailtje met 1 zin !
Nou ben blij dat ik eind van de maand naar T mobile overstap .
En telfort mag wat mij betreft in de ** zakken!
Bij mij hetzelfde probleem;
Ben op vakantie geweest in Canada 3 weken en belde hooguit 2 min elke dag naar mijn thuisadres met mijn telfort abonnement.
Na 2 weken belde mijn moeder met de mededeling (zij checkte mijn rekening elke dag) dat ik op 500 euro stond.
Precies 1 dag later stond deze al op 1000 euro!! Toen thuis kwam op 1080!
Zij gebeld met telfort klantenservice en die konden niks doen voordat mijn factuur beschikbaar was en ik de specificaties kon inkijken...
Ook internet heb ik 1x hoogstens 3 min aangehad en daarna uitgezet, ik checkte dit elke dag of dit wel uitstond!
Eenmaal thuis na een paar dagen kon ik de factuur inkijken en bleken er absurde dingen in te staan!
Zoals; op 02-07-11 om 17:27 uur 30:00 min gebeld naar huisadres én op
02-07-11 om 17:30 uur 02:00 min gebeld naar huisadres!
Dit staat zo wel een aantal keer op mijn factuur! 30 min lang naar huis bellen en dan 3 min later wééér op dezelfde datum?????????
Contact opgenomen met Telfort en ze gingen het uitzoeken en zouden mij terugbellen. Na meer dan 2 weken nog niks van Telfort vernomen!
Ik mailde maar eventjes naar ze......direct nog geen 2 uur na mijn bericht;
een mail van Telfort klantenservice!
Met o.a. het volgende bericht;
''Wij hebben uw klacht uitgebreid onderzocht maar kunnen u niet tegemoetkomen in de kosten. De vermelde kosten zijn allemaal gemaakt met uw simkaart. Telfort ziet dan ook geen aanleiding hier een uitzondering voor te maken.''
Niks onderzocht , geen verklaringen , helemaal niks stond er in dat bericht ,wat ik aan heb gegeven aan de telefoon !!
Dus heb ik langer dan 2 weken zitten wachten op dit ''onderzoek'' ??!!
Een mailtje met daarin dat ik het maar even moest betalen?????
Je hoeft geen hult te verwachten van deze mensen!!
Ben trouwens tijdens mijn vakantie ook gebeld door een nummer dat mij belde en als ik opnam werd er een bandje afgespeeld, steeds kwam dit nummer terug en dacht eerst nog dat dit de hoge rekening zou verklaren.
Heb bij de telfort winkel geinformeerd om dit nummer te laten blokkeren maar ik moest maar naar de klantenservice bellen......
Maar neehoor; hun antwoord; u kunt dit doen op onze telfort website !!
Wat dus niet zo is!!
Na dit mailtje van hun nog een keer gebeld met Telfort; zij zouden mijn factuur nog even uitstellen en nog een keer ernaar gaan kijken....... ik ga niks betalen totdat dit op de bodem is uitgezocht en tot ik een redelijk antwoord krijg PER TELEFOON! en geen mailtje met 1 zin !
Nou ben blij dat ik eind van de maand naar T mobile overstap .
En telfort mag wat mij betreft in de ** zakken!