LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Moneybookers ltd.

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
polarbear
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 jun 2011 15:40

Moneybookers ltd.

Ongelezen bericht door polarbear »

Hoi,

Ik heb even een vraag moneybookers.com wordt door veel mensen gebruikt heb ik gelezen op het internet. Alleen mijn vraag is hoe zit dat juridisch aangezien Moneybookers.com gecontroleerd wordt door de fes. Een Fianciele organisatie in Engeland en wat als je er in Nederland gebruik van maakt. Waarom ik me dit af vraag nou ik kan me nog kan herinderen de problematiek rondom rekeningen in het buiteland nog niet zolang geleden okay het is niet het zelfde maar zie wel overeenkomsten. Mijn vraag is of het gebruik van moneybookers.com legaal is in Nederland aangezien mijn lack of kennis over jurdische zaken.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Moneybookers ltd.

Ongelezen bericht door BBCS »

Zelf zou ik er geen gebruik van maken.

Ideal is een goede en veilige dienst, waardoor ik geen risico neem.

Dirko
Berichten: 115
Lid geworden op: 03 apr 2007 16:23

Re: Moneybookers ltd.

Ongelezen bericht door Dirko »

Maak zelf al jaren gebruik van Moneybookers. Lijkt me geen probleem zolang je maar het gemiddelde vermogen van het jaar maar netjes opgeeft bij je aangifte.

UrbanSolitude
Berichten: 153
Lid geworden op: 05 apr 2011 17:24

Re: Moneybookers ltd.

Ongelezen bericht door UrbanSolitude »

Ook hier geen enkel probleem met Moneybookers.
Ik hou het saldo ook gewoon erg laag. En boek bij als ik een internetbetaling ga doen, zodat er voldoende saldo op staat!

Zelden staat er meer dan € 200,= op.

De (prepaid) creditcard was ook heel handig voor op reis.
En ook internet betalingen lopen goed.

Gesloten