Sinds vorig jaar heeft Axent de nabestaanden zorg verzekering over genomen van Aegon. Alles zou het zelfde blijven werd mij verzekerd. Maar nu is ineens de premie verhoogt met 1.98€.
Verschillende keren geprobeerd te bellen. Maar telkens krijg ik het bandje dat ze in gesprek zijn houd uw polisnr. gereed zodat wij u sneller kunnen helpen. Na 93 minuten heb ik de lijn maar verbroken. Ik belde later in de middag, en pakte toen uit het keuze menu 2. En weer kreeg ik te horen dat ik zo spoedig mogelijk geholpen zou worden. Maar na 23 minuten heb ik maar weer opgehangen. Ik probeerde toen keuze 3. En dat was anders, er waren nog 7 wachtende voor mij.
Ik dacht daar kan ik wel op wachten. Na één kwartier waren er nog 2 voor mij.
En je geloof het haast niet maar, 35 minuten heb ik maar opgehangen daar ik weer als 7e wachtende voor mij had. Heb toen maar een klachten mail op hun site ingevuld. Deze zou zo spoedig mogelijk behandeld worden. Ik weet niet wat voor een verzekering maatschappij is. maar is er wel een die ik nooit aan iemand zal aanraden.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Axent verhoogd en is onbereikbaar
Re: Axent verhoogd en is onbereikbaar
wie is uw tussenpersoon?
Bel die en laat die het uitzoeken. Stuk makkelijker (en vooral sneller) lijkt mij.
Bel die en laat die het uitzoeken. Stuk makkelijker (en vooral sneller) lijkt mij.
-
kuilenburg
Martijn.
Ik heb geen tussen persoon.
het is rechtstreeks.
Ik heb geen tussen persoon.
het is rechtstreeks.
aegon/axent zonder tussenpersoon?
bijzonder. Een oud aegon polis zou bij mijn weten altijd een tussenpersoon moeten hebben. (staat er niets op een polisblad?)
Indien geen tussenpersoon (Meeus of Aegon bank is ook een tussenpersoon) dan moet je dat inderdaad zelf met hen opnemen.
bijzonder. Een oud aegon polis zou bij mijn weten altijd een tussenpersoon moeten hebben. (staat er niets op een polisblad?)
Indien geen tussenpersoon (Meeus of Aegon bank is ook een tussenpersoon) dan moet je dat inderdaad zelf met hen opnemen.
Per 1 maart 2011 zal het huidige assurantiebelastingtarief van 7,5% worden verhoogd naar 9,7%. De verhoging van de assurantiebelasting wordt toegepast op:
Alle verzekeringen waarop assurantiebelasting verschuldigd is en die op of na 1 maart 2011 ingaan of gecontinueerd worden, inclusief mutaties.
Verzekeringen waarvan een (deel)facturatie van de premie plaatsvindt op af na 1 maart 2011.
Naverrekeningen waarvan de facturatie van de premie op of na 1 maart 2011 plaatsvindt. Ook indien de betaling betrekking heeft op de periode voor 1 maart 2011.
De aanpassing betreft een wettelijke maatregel. In de verzekeringsvoorwaarden is opgenomen dat een wettelijke maatregel geen grondslag is om de polissen te beëindigen.
Misschien bovenstaande van toepassing?
Is een wettelijke maatregel geld voor alle verzekeringen ongeacht maatschappij
Is dus niet zo maar ineens was al maanden geleden bekend gemaakt.
gr Henk
Aangezien Axent een verzekeraar is voor uitvaartverzekeringen, zou er geen assurantiebelasting in rekening gebracht mogen worden.
Ik denk eerder dat er een indexering is toegepast, die misschien in het verleden niet duidelijk is overgekomen...
Ik denk eerder dat er een indexering is toegepast, die misschien in het verleden niet duidelijk is overgekomen...