LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Merkengroothandel

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
wesleymadern
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 feb 2011 10:51

Merkengroothandel

Ongelezen bericht door wesleymadern »

Ik heb in november een dc pet besteld hij is alleen nog steeds niet binnen.
Ze beloven elke keer een andere datum mijn vraag is wie hier ervaring mee herdt mvg. Wesley Madern

MAXIEM

Re: Merkengroothandel

Ongelezen bericht door MAXIEM »

wesleymadern

Wettelijk heeft een internetshop 30 kalenderdagen de tijd om het bestelde produkt te leveren. Lukt dat niet, dan zijn ze verplicht dit aan de klant te melden en aan te geven op welke datum zij wél leveren. Als je het daarmee met niet eens bent, dan kun je de koop schriftelijk ontbinden met daarbij en voorzover van toepassing de eis dat ze binnen 5 kalenderdagen de (aan)betaling terugstorten.

Maxiem.

Note: als zij zich niet aan de wet houden (zie BW7), dan is er vermoedelijk sprake van oplichting en misleiding.

wesleymadern
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 feb 2011 10:51

Re: Merkengroothandel

Ongelezen bericht door wesleymadern »

er is wel een melding geweest maar dat zou afgelopen dinsdag zijn maar er is nogsteeds niks geleverd

Mvg. Wesley Madern

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Merkengroothandel

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Wesley,

stuur ze een mail (liefst met leesbevestiging) waarin je aangeeft:

Besteldatum en bestelnummer
Eis tot levering binnen 5 dagen,
bij niet kunnen leveren, verklaar je dat je de overeenkomst ontbind wegens wanprestatie (niet leveren) en eis terugbetaling van het betaalde geld (als je betaald hebt) binnen 10 werkdagen.
Geef daarbij aan:

Indien u niet voldoet aan een van deze twee eisen, stel ik u alsdan in gebreke, en word ik genoodzaakt het geheel ter incasso uit handen te geven, en zullen alle bijkomende kosten ook op u verhaald worden.

Roydeking52
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2011 16:50

Re: Merkengroothandel

Ongelezen bericht door Roydeking52 »

ik heb precies het zelfde, Mail geen gehoor en telefoon ook niet

ben al 6 weken aan het wachten er staat nog steet: betalen actief

mijn vraag wat moet ik doen om in contact te komen met deze oplichters en of me schoenen te krijgen of me geld terug
GRAAG IEMAND HELP

Roy Schotpoort

p.s. iemand al om maandag gebelt naar trosradar om te vragen naar dit probleem

ThijsG
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2011 02:05

Re: Merkengroothandel

Ongelezen bericht door ThijsG »

Ik heb het zelfde probleem, heb afgelopen 15 april wat besteld, en na een RARE email met onbegrijpelijk Nederlands ben ik een gaan Googlen..

had ik dat nou maar eerder gedaan..

Vooralsnog geen producten tot nu toen en geen geld terug..



Kan ik hier geen aangifte van doen ?
Zo ja.. wanneer??

Greetz van Thijs

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Merkengroothandel

Ongelezen bericht door Guardian72 »

ThijsG schreef:Ik heb het zelfde probleem, heb afgelopen 15 april wat besteld, ..

Vooralsnog geen producten tot nu toen en geen geld terug..
Kan ik hier geen aangifte van doen ?
Zo ja.. wanneer??

Greetz van Thijs
15 april - is niet zo heel lang geleden.
In principe moeten ze binnen 30 dagen leveren.
Dus, 30 dagen na bestelling/betaling - dan formeel in gebreke stellen, en eisen dat men danwel levert binnen 5 dagen, danwel binnen die termijn het bedrag volledig hebben terugbetaald.
Geef daarbij aan dat indien met geen gehoor geeft, of niet levert/terugbetaald - je een incassotraject zult starten voor terugvordering waarbij alle extra kosten ook voor hun rekening komen, en dat aangifte wegens oplichting volgt.

Maar, nogmaals, wacht tot de 31e dag na bestelling/betaling voordat je dit verzend.

Merkengroothandel
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jul 2011 18:05

Re: Merkengroothandel

Ongelezen bericht door Merkengroothandel »

Aangaande de verhalen mogen ze ook wel eens upgedate worden je hoort dan ook altijd alleen de slechte verhalen....

Maar waneer het geleverd is of de nota wederekerende op het bank is zal je het niet zien veranderen op de forums...

Tot ziens!

1spuiter
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 okt 2010 09:15

Re: Merkengroothandel

Ongelezen bericht door 1spuiter »

Merkengroothandel schreef:Aangaande de verhalen mogen ze ook wel eens upgedate worden je hoort dan ook altijd alleen de slechte verhalen....

Maar waneer het geleverd is of de nota wederekerende op het bank is zal je het niet zien veranderen op de forums...

Tot ziens!
Zorg gewoon dat je je zaken goed op orde hebt dan zijn er ook geen slechte verhalen!!

en Tot ziens? dat beloofd niet veel goeds!

W.Simie
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 mar 2011 21:39

Re: Merkengroothandel

Ongelezen bericht door W.Simie »

hallo 'merkengroothandel',
zeer onprofessioneel ben je en hier is duidelijk sprake van oplichting door je bedrijf.
en jou Nederlandse taal slaat helemaal nergens op zowel mondeling als schriftelijk want zelf aan de telefoon kan je mensen niet normaal in goed abn te woord staan.
maar ik heb jou wel te melden dat er gauw een einde komt aan jou oplichtingspraktijken en .......ken je dit nog....de politie op je hielen.
als je een echte man bent geef je al jou gedupeerden hun geld geheel terug, dat is pas een echte man jongen niet dit soort laffe gedrag van je en kinderachtige berichtjes plaatsen op dit forum.
kom gewoon eerlijk voor de dag boef.

sjoerdah
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2011 15:40

Re: Merkengroothandel

Ongelezen bericht door sjoerdah »

Hallo,

Ik heb ook een bestelling geplaats op www.merkengroothandel.nl .
Ik zou vandaag mijn jas binnen krijgen t.w.v. €125,00 + spoed van €24,95.
Met spoed zou het binnen een week binnen zijn alleen wacht ik nu ook al 4/5 weken. Ik heb heel veel gebeld en gemaild en ik heb al weten te regelen dat ik mijn betaalde geld voor de spoed zending heb terug gekregen.
Dit was een heel geluk achteraf nadat ik dit allemaal lees..
Nu wil ik bellen waar mijn jas blijft alleen er word niet meer opgenomen..
wat kan ik doen om alsnog mijn geld terug te krijgen ? of een jas binnen te krijgen ?


p.s. ik heb ook het adres opgezocht bij google maps en dit adres blijkt een cafe te zijn en ook als je merkengroothandel intypt krijg je een ander adres, en dit is een bouwput...

Mvg,
Sjoerd

Merken groothandel
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2012 23:16

Re: Merkengroothandel

Ongelezen bericht door Merken groothandel »

Geachte Klanten

Wij zijn inmiddels bezig om alle klachten om te lossen door onze medewerkers
op de forums te zetten en direct contact te laten hebben met de moderators en klanten.

Daarbij willen wij dit zo snel mogelijk allemaal op lossen daarom beginnen we boven aan de lijst .

Wij zullen elke dag de updates bekijken en in behandeling te nemen om vervolgens door te stromen naar de volgende klacht.

Ik vraag u dan ook vriendelijk om even niks meer om het forum te zetten en als er een klacht is deze dan ook te mailen naar [email protected]
zodat het voor ons ook overzichtelijk blijft.

Ik zal contact opnemen met de moderator voor het bestelnummer en gegevens van de klanten we zullen dezen ook gelijk behandelen en nogmaals door te stromen naar de volgende klant.

Hopende u hiermee allemaal voldoende te hebben geïnformeerd.

Met Vriendelijke Groeten

Merkengroothandel
Laatst gewijzigd door Radar op 25 apr 2012 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

W.Simie
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 mar 2011 21:39

Re: Merkengroothandel

Ongelezen bericht door W.Simie »

Ja daar ga je weer en doet je voor als iemand anders maar overduidelijk is dat het een en dezelfde persoon is die steeds maar probeert er onderuit te komen en gedupeerden tot zwijgen te brengen maar helaas voor jou schurk.
Jij (Merkengroothandel) bent gewoon een grote oplichter en gewetenloze leugenaar,je haalt allen maar vloek over jou en jou huis hoor,dat is een geestelijke wet van De hoogste outhoriteit God de schepper van hemel en aarde.
Het is beter te vallen in de handen van mensen dat te vallen in de hande van de levende God.
Geef iedereen die jij hebt opgelicht hun geld terug zodat het juk van jou afvalt of heb je het geld al verbrast met je zogenaamde zaken reisjes.
In ieder geval sta jij op de lijst van criminelen en oplichters die vervolgd gaat worden en doet de mens niets om jou onrecht aan te pakken,weet dat God niet slaapt en je bent Hem NOOIT te snel af.

TheDuke1989
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 jun 2012 13:40

Re: Merkengroothandel

Ongelezen bericht door TheDuke1989 »

Ik ben ook een keer opgelicht.
Had een shirt besteld etc, het duurde lang voordat ik het binnenkreeg, daarna had ik hem, zat er een vlek op moest ik op eigen kosten terug betalen, kreeg wel een nieuwe, maar dat duurde ook lang.

Maar ik me nichtje wou dus ook iets bestellen, ik had haar al gewaarschuwd, maar zij wou echt iets daar halen. Dus ik oké heb betaald. Duurde veel te lang weer, ze kreeg hem niet binnen.

Dus een week of 2 later ging ze naar Enschede waar de winkel gevestigd is.
Ze ging niet naar Enschede omdat ze haar spullen wou hebben, maar omdat haar oma daar woont. Verbazingwekkend , via routenet gekeken waar de webshop zich bevond haha, gewoon een straat verder in een gehuurd pand. Me nichtje daar naar binnen , vragen natuurlijk over haar producten en ja hoor ze kon het meteen meenemen. Me nichtje was blij, dus vroeg ze aan hem of ze ook mijn spullen kon krijgen en ja hoor, geen probleem.

-
Nu moet ik wel zeggen, mocht je via de webshop bestellen duurt het altijd langer dan wat er op de website staat. Volgens hun gaat dat via een 2de partij, waardoor het proces langer duurt. Wil je het meteen hebben, dan zou je echt naar Enschede moeten gaan, dat werd mij in ieder geval verteld..

Gesloten