zodat mensen er wel ingeluisd worden
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Heb je nog iets van ze gehoord?Help! schreef:Ik heb het terug gestuurd als pakketpost,
want dan heb je de verzendcode (track&trace),
want als je het aangetekend verstuurd,dan
nemen ze het misschien niet aan
Dat klopt niet. Volgens de Consuwijzer is alleen akkoord gaan met algemene voorwaarden niet genoeg. Mijn juridisch adviseur zegt het zelfde. Puresential heeft al een zaak verloren.marshan schreef:Ik heb ook contact gehad met mijn rechtsbijstandverzekering. Kunnen niks doen je bent akkoord gegaan met de algemene voorwaarden.
Mijn verzekering was wel zo aardig om €30,00 op mijn rekening te storten.
Hoi,hillibillie76 schreef:hoi susanne,
ik heb geen idee, ik heb het laten storneren en tot op heden nog niks weer gehoord
ik ga echt geen 60 euro betalen![]()
2 berichten boven je staat een brief, wellicht heb je daar wat aan
als ze moeilijk gaan doen,zend ik die brief als mail naar hun
groet cynthia
Ik denk dat mijn rechtsbijstandverzekering wel weet waar hij over praat. Ik had de voorwaarden beter moeten lezen. Het blijft natuurlijk een rotstreek om mensen er zo in te luizen. Maar ja ik weet nu wel beter voor de volgende keer.Caro88 schreef:Dat klopt niet. Volgens de Consuwijzer is alleen akkoord gaan met algemene voorwaarden niet genoeg. Mijn juridisch adviseur zegt het zelfde. Puresential heeft al een zaak verloren.marshan schreef:Ik heb ook contact gehad met mijn rechtsbijstandverzekering. Kunnen niks doen je bent akkoord gegaan met de algemene voorwaarden.
Mijn verzekering was wel zo aardig om €30,00 op mijn rekening te storten.