LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Parkeren in Den Haag vlak bij Pathé bios een groot drama..

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Thurrock
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jun 2011 20:04

Parkeren in Den Haag vlak bij Pathé bios een groot drama..

Ongelezen bericht door Thurrock »

Hallo..
Nu denk je leuk naar de voorstelling te kunnen gaan van de nieuwe Harry Potter erg leuk allemaal, 6 uur kijk plezier (erg leuke film), even op de site van de bioscoop gekeken i.v.m. parkeren van de auto bevelen ze een aantal garages aan, voor maar liefs 2.50 per uur en dan staat er bij uitrijden 24/7 mogelijk, En parkeren op eigen risico omdat er niemand aanwezig is om de boel te bewaken.

Nou goed film afgelopen, loop je terug naar de parkeer garage (3uur nachts) zit alles pot dicht, en hangt er een tegeltje aan de muur met, uitrijden na sluitingstijd is mogelijke tegen betaling van 60 euro, er stond inmiddels 20 man die allemaal het zelfde probleem hadden, dus wij bellen moesten we nog anderhalf uur wachten voor dat er iemand kwam tel maar uit weer 5 euro extra voor die gasten, komt die wilt die ons allemaal 60 euro laten betalen om het volgens hem per voertuig zou gaan, wij hem er op wijzen op op hun site staat uitrijden 24/7 mogelijk, toen zij die ja voor het bedrag van 60 euro, en wij vroeg hem waar de openings en de sluitings- tijden dan hangen, zegt die bij het inrijden staat er een klein bord bij de slagboom, iedereen zij dan mag dat wel wat duidelijker aan gegeven worden VOOR dat je de garage in rijdt.

Na goed na een hevige discussie wou dan het dan wel doen voor eenmalig 60 euro dus iedereen geld lappen om bij de auto te kunnen komen, liet die ons binnen, moesten we ook nog het parkeergeld voldoen was ook nog eens 20 euro.

Kortom stel afzetters en het is dan ook de eerste en de laatste keer dat ik bij de Pathé in Den haag ben geweest, ik voel me gewoon afgezet.

Trouwens ik post dit hier zodat andere gewaarschuwd zijn en niet dezelfde fout als ik en nog meerderen gisteren hebben gemaakt.

JanTinusPlukvet
Berichten: 438
Lid geworden op: 18 apr 2010 15:03

Re: Parkeren in Den Haag vlak bij Pathé bios een groot drama..

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

Hoi,

Wellicht is het handig om te vermelden in welke straat de P-garage zit. Pathé zit op veel adressen.
Verder ontbreekt ook de naam van de parkeergarage. uit je bericht haal ik dat je niet meer naar pathé wilt. Zij zijn echter niet de beheerder van de garage, dat is een ander bedrijf (Q-Park bijvoorbeeld).

Gesloten