LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waardeloze klantenservice keukenkampioen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
lingen
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2011 11:20

waardeloze klantenservice keukenkampioen

Ongelezen bericht door lingen »

Gisteren is de keuken geleverd echter 2 1/2 uur na de afgesproken tijd zonder dat er naar de klant is gebeld. (kosten een halve dag extra verlof) - men blijft volhouden dat men heeft gebeld echter is dit niet op beide telefoonnummers die
men zou zou hebben gebeld.
Vandaag zijn ze de keuken aan het monteren echter is er niet gelijk een monteur om het water en electra aan te sluiten, wat wel de afspraak was tijdens de aankoop van de keuken.
Gebeld met het hoofdkantoor echter er kon vandaag niets meer geregeld worden en dat morgen de monteur 30 minuten voor aankomst zal bellen
beetje onhandig als je vanuit Amsterdam moet komen.
(kosten opnieuw een halve dag verlof)
Conclusie - tijdens de verkoop alles beloven maar tijdens levering en montage de vlag laten hangen is buitengewoon klant onvriendelijk.
Zou een ieder aanraden om goed na te denken voordat je een keuken koopt bij de keukenkampioen - om de service is het ze niet te doen - wel om de poen

brabant4life
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 mar 2010 19:46

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Ongelezen bericht door brabant4life »

jeetje wat is jou een onrecht aangedaan zeg! ik vind het echt vreselijk wat je is overkomen en iedereen aan wie ik jou schrijnende verhaal vertelde leefde erg met je mee.
Inmiddels heb ik contact gehad met de mensen achter giro 555 om te kijken of we geld kunnen halen uit het fonds wat voor de hongersnood is opgericht.
Het minste wat we voor mensen in jouw situatie kunnen doen is compenseren met zoveel mogelijk geld.
Nou heel veel sterkte ermee en nog 1 tip! misschien is slachofferhulp iets voor jou.

En ik ben blij dat er nog mensen zoals jou bestaan die foutloos door het leven gaan, hier kan de keukenkampioen een voorbeeld aan nemen.

groetjes

MAXIEM

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Ongelezen bericht door MAXIEM »

lingen

Blijkbaar is de Keukenkampioen, kampioen in het niet nakomen van afspraken.

Maxiem.

brabant4life
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 mar 2010 19:46

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Ongelezen bericht door brabant4life »

Maxiem briljant bedacht. je bent zeker hoogopgeleid?
Laatst gewijzigd door brabant4life op 13 jul 2011 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik denk ook dat je overdrijft. Het gaat om kleinigheden die overal kunnen voorkomen.

Dit soort kritiek komt vaak van mensen met een kantoorbaan welke op perfecte wijze een nietje kunnen zetten in een stapeltje a4tjes....

In het echte leven kan er wel iets anders lopen dan gepland.

brabant4life
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 mar 2010 19:46

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Ongelezen bericht door brabant4life »

mee eens, vandaar mijn cynische reactie boven. Als te laat komen (hoe vervelend ook) al een reden is om zo op een forum terecht te komen kan elk bedrijf wel ophouden. Ik denk dat "lingen" meer ongemak in de verbouwing meegemaakt heeft en dat nu op de keukenkampioen afreageert. Wel begrijpelijk, maar erg onvolwassen.

riddert
Berichten: 2154
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Ongelezen bericht door riddert »

Er voor het gemak van uitgaande dat de gemiddelde levertijd van een keuken een week of 4 tot 8 is, vind ik 2,5 uur vertraging nog wel meevallen!

MAXIEM

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Ongelezen bericht door MAXIEM »

riddert

Bij de TS gaat het niet om de vertraging. TS geeft aan dat dit bedrijfje haar afspraken niet nakomt.

Maxiem.

trudy81
Berichten: 630
Lid geworden op: 22 apr 2010 16:38

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Ongelezen bericht door trudy81 »

Hai,

ik werk ook fultime en vindhet dus ook gruwelijk irritant als ik vrije dagen moet opnemen om dan te horen dat het betreffende bedrijf "toch niet kan"

maar het hoort er eenmaal bij, ik word daar niet gelukkig van, maar ga ook niet dood.

Toch zou het netjes zijn als er eerder afgebeld zou zijn, een planning wordt niet opeens vanmorgen gemaakt.

Trudy

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Ongelezen bericht door crazyme »

MAXIEM schreef:
Bij de TS gaat het niet om de vertraging. TS geeft aan dat dit bedrijfje haar afspraken niet nakomt.
BedrijfJe ?

Beeje kleinerend. Weinig volwassen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Ongelezen bericht door crazyme »

trudy81 schreef:
Toch zou het netjes zijn als er eerder afgebeld zou zijn, een planning wordt niet opeens vanmorgen gemaakt.

Trudy
Tuurlijk, maar het karakter van monteurs is vaak "niet lllen maar poetsen" ze zijn handiger met koper dan met communiceren. En een voorgaande klus kan zomaar uitlopen.

16again
Berichten: 16221
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Ongelezen bericht door 16again »

Als te laat komen (hoe vervelend ook) al een reden is om zo op een forum terecht te komen kan elk bedrijf wel ophouden
Niet alleen gaat er 2 dagen achter elkaar iets mis, het is ook 2x het gebrek aan communicatie, waardoor TS daar geen begrip voor kan opbrengen.
Vervolgens is extra bezoek nodig, waar niet eens tijd kan worden aangegeven.
karakter van monteurs is vaak "niet lllen maar poetsen" ze zijn handiger met koper dan met communiceren
ipv de monteur dient de plannings afdeling gewoon te bellen.


2 crazyme quotes:
Dit soort kritiek komt vaak van mensen met een kantoorbaan welke op perfecte wijze een nietje kunnen zetten in een stapeltje a4tjes....
BedrijfJe ?
Beeje kleinerend. Weinig volwassen.
Het verkleinwoord bij a4tjes vind ik net zo kleinerend.....

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Ongelezen bericht door dhc »

Tja, Read is een deskundige op het afzeiken van bedrijfjes, firmaatjes, zaakjes, winkeliertjes....zonder zelf met passende oplossingen te komen.
Deze fraaie deskundige beperkt zich tot het betere knip-en plakwerk, en daar heb je inderdaad geen HBO voor nodig....

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Tja vervelend, maar eerlijk gezegd is het niet het einde van de wereld. Met werkdagen van 5 uur is het misschien handiger de installatie anders te plannen.

Ik wil niet weten wat er was gebeurd als er onverhoopt iets niet had gepast of per ongeluk een verkeerd apparaat of kleur kastje geleverd was. Tuurlijk is dit dan ook niet goed maar waar gewerkt worden vallen spaanders en degenen die nooit fouten maakt in zijn werk, werkt niet. Er worden nu eenmaal wel eens fouten gemaakt, anders moet je vooral helemaal niets doen en niets kopen en niets afspreken.

Daarbij kan de afdeling planning dat wel gaan doorgeven maar als deze afdeling dan weer met de monteurs moet communiceren over hoeveel vertraging er dan is enz.. duurt het alleen maar weer langer tot ze bij de volgende klant (TS in dit geval) zijn.

Bovendien koop je bij een zaak als keukenkampioen doorgaans voor de prijs en niet voor de service, daar blinken dit soort bedrijven nu eenmaal niet in uit.
dhc schreef:Tja, Read is een deskundige op het afzeiken van bedrijfjes, firmaatjes, zaakjes, winkeliertjes....zonder zelf met passende oplossingen te komen.
Deze fraaie deskundige beperkt zich tot het betere knip-en plakwerk, en daar heb je inderdaad geen HBO voor nodig....
2 klassen kleuterschool is meestal wel genoeg voor knippen en plakken.. :lol:
Excuus Maxiem, even een grapje tussendoor ten koste van jou. Maar het valt wel op dat je erg vaak over bedrijfjes praat als er iets niet goed is gegaan.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Ongelezen bericht door crazyme »

16again schreef:
Dit soort kritiek komt vaak van mensen met een kantoorbaan welke op perfecte wijze een nietje kunnen zetten in een stapeltje a4tjes....
BedrijfJe ?
Beeje kleinerend. Weinig volwassen.
Het verkleinwoord bij a4tjes vind ik net zo kleinerend.....
Voor het a4 tje ja. Een klein a4 tje. Je kunt ook zeuren om het zeuren.

Overigens is nietje ook een verkleinwoord en stapeltje ook. Die heb je nog gemist.

Umad
Berichten: 336
Lid geworden op: 03 aug 2010 16:09

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Ongelezen bericht door Umad »

crazyme schreef:
16again schreef:
Dit soort kritiek komt vaak van mensen met een kantoorbaan welke op perfecte wijze een nietje kunnen zetten in een stapeltje a4tjes....
BedrijfJe ?
Beeje kleinerend. Weinig volwassen.
Het verkleinwoord bij a4tjes vind ik net zo kleinerend.....
Voor het a4 tje ja. Een klein a4 tje. Je kunt ook zeuren om het zeuren.

Overigens is nietje ook een verkleinwoord en stapeltje ook. Die heb je nog gemist.
Zeikerdje ook. Iets zegt me dat jij dit woord vaak niet in de verkleinvorm tegenkomt.

Gesloten