LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verwijderen kanalen

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
tijn80

Verwijderen kanalen

Ongelezen bericht door tijn80 »

UPC heeft tot mijn verbazing 2 zenders verwijderd uit het digitale pakket: TCM en Hallmark. Ik heb het royaal abonnement, waarbij deze zenders te zien waren. Er zijn geen alternatieve zenders voor in de plaats gekomen (zelfs geen melding vooraf gezien). Op de kanalen waar ze te zien waren staat dat ze per 1 juli niet meer beschikbaar zijn.

Mag dit pakket zomaar ingekort worden zonder alternatief aan te bieden?

Pareltje31

Re: Verwijderen kanalen

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

Hallmark stopt met uitzenden in nederland en belgie daar kunnen ze dus niets aan doen

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

Dit staat op internet gevonden via google:
Het is deze maand de laatste maand dat de digitale kijker bij UPC naar het classicfilmkanaal Turner Classic Movies (TCM) kan kijken. UPC gaat de zender uit het digitale aanbod verwijderen. Er komen wel nieuwe zenders voor terug.
Wel kan hij bevestigen dat TCM vanaf 1 juli niet meer bij UPC te zien is. Daar is volgens Ronald Sutmuller ook aanleiding voor: "De reden daartoe is dat deze zender bij onze Royaal klanten niet hoog wordt gewaardeerd.” Ook het kanaal filmkanaal Hallmark gaat bij UPC noodgedwongen verdwijnen. Eigenaar NBC Universal heeft namelijk besloten dat dit filmkanaal vanaf volgende maand niet meer voor de Benelux-markt beschikbaar is.
UPC heeft tot mijn verbazing 2 zenders verwijderd uit het digitale pakket
TS had beter even vooraf internet kunnen raadplegen had dit topic niet geplaatst hoeven te worden alles is keurig na te lezen .

gr Henk

tijn80

henk51 schreef:Dit staat op internet gevonden via google:
Het is deze maand de laatste maand dat de digitale kijker bij UPC naar het classicfilmkanaal Turner Classic Movies (TCM) kan kijken. UPC gaat de zender uit het digitale aanbod verwijderen. Er komen wel nieuwe zenders voor terug.
Wel kan hij bevestigen dat TCM vanaf 1 juli niet meer bij UPC te zien is. Daar is volgens Ronald Sutmuller ook aanleiding voor: "De reden daartoe is dat deze zender bij onze Royaal klanten niet hoog wordt gewaardeerd.” Ook het kanaal filmkanaal Hallmark gaat bij UPC noodgedwongen verdwijnen. Eigenaar NBC Universal heeft namelijk besloten dat dit filmkanaal vanaf volgende maand niet meer voor de Benelux-markt beschikbaar is.
UPC heeft tot mijn verbazing 2 zenders verwijderd uit het digitale pakket
TS had beter even vooraf internet kunnen raadplegen had dit topic niet geplaatst hoeven te worden alles is keurig na te lezen .

gr Henk
Dat heb ik gedaan. Vond inderdaad deze informatie ook. (nadat ze het hebben verwijderd.) Ten 1e hebben ze de abonnees niet van te voren gewaarschuwd (wat via mail en via de berichten op kanaal 12 zou moeten gebeuren) en ten 2e hebben ze geen vervangende kanalen aangeboden.

Dus mijn vraag blijft dus staan: mag dit zomaar?

tijn80

vogels schreef:
Moeilijk, moeilijk :lol:
Nuttige opmerkingen plaatsen is schijnbaar ook zeer moeilijk.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

En zelfs als er geen andere zenders voor terug zouden komen, zouden ze het nog mogen doen.

Gesloten