LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jadisfan
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jun 2011 16:07

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door jadisfan »

Wij hebben begin 2010 een tafelvoetbalspel gekocht bij Koopgoedkoop. Rechtstreeks in de winkel afgehaald en is daadwerkelijk een mooi spel tegen een aantrekkelijke prijs. Helaas zijn echter nu twee poppetjes defect (van eentje is de voet afgebroken, van de andere de achterkant doormidden gebroken)alsmede een rubbere ring, die dus vervangen dienen te worden. Op het spel zit 2 jaar garantie, dus dat kan het probleem niet zijn.
Na diverse malen de kopie van de aankoopfactuur doorgemaild te hebben blijft men vragen voor een bestelnummer, dat wij echter nooit gehad hebben. Tijdens een vorige contact kwam men uiteindelijk tot de conclusie dat er toen met een ander systeem gewerkt werd en het nummer er dus niet was.
Nu krijgen we weer 3 keer achter elkaar de vraag voor het bestelnummer, wat er dus gewoonweg niet is. Dit wordt kennelijk als excuus gebruikt om niet aan de garantievoorwaarden te voldoen. Heb zojuist nog een mail gestuurd, als dit niet naar tevredenheid opgelost wordt ga ik een aangetekende brief sturen, en eventueel een advocaat inschakelen. Niet voor de kosten maar voor het princiepe. Als iemand 2 jaar garantie geeft dan moet men het probleem oplossen. Het gaat om 2 poppetjes en 1 rubberen ring, in china waarschijnlijk inkoopprijs 2 euro of minder... Dus het zegt genoeg over zo´n firma als ze dat niet willen oplossen!

En zoals door meerdere gemeldt, als je probeert te bellen dan krijg je steevast ingesprek toon. Bezint eer ge begint...

devin
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jun 2011 21:56

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door devin »

Ik heb 20 juni 4 barkrukken besteld bij dit bedrijf en het te betalen bedrag zelf over gemaakt.
De volgende dag liet mijn man de negatieve berichten lezen over dit bedrijf en begon ik m al een beetje te knijpen....
Ik heb daarom gevraagd via de mail of ze de krukken nog deze week willen verzenden.
Zoniet,dat ik de bestelling wil annuleren.
Daarop kreeg ik een automatische mail,met daarin de melding dat mijn bestelling naar het magazijn is verstuurd.
Ik heb zelfs al geinformeerd bij mijn bank of ik het betaalde bedrag nog weer kan terug boeken,maar dit kan niet zomaar.\ik probeer ook al 3 dagen met ze te bellen,maar ze zijn steeds in gesprek.
Al met al heb ik geen goed gevoel over mijn bestelling en ben ik bang dat dit niet gunstig afloopt.
Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen als ik mijn bestelling inderdaad niet ontvang?

devin
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jun 2011 21:56

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door devin »

Ik kan dit bedrijf niet vinden bij Qshops

mercedes1978
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jun 2011 09:52

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door mercedes1978 »

na al deze berichten te hebben gelezen krijg ook ik een nare smaak bij dit bedrijf.
ik heb de 16e juni een bed besteld en betaald..dezelfde dag ontvangstmails ontvangen van koopgoedkoop.nl. de 17e kreeg ik een mail van ups met trackingnummer..nu de 27e is er nog steeds niks met het trackingnummer gebeurd.ik heb telefonisch contact gehad met koopgoedkoop.nl en zij vertelde mij dat het bed afgelopen week nog opgehaald zou worden bij hun door ups en dan naar mij gebracht zou worden.nu vanmorgen heb ik weer contact opgenomen met ups en blijkt dat ze nog steeds geen opdracht hebben ontvangen het bed op te halen. wat ik mij afvraag is of koopgoedkoop.nl uberhaubt een showroom heeft, en of er al eens iemand naartoe is gegaan om verhaal te halen waar de spullen blijven!! ben heel erg benieuwd! want zoals ze op de site zo mooi zetten binnen 1-5 werkdagen in huis blijken ze dus niet waar te kunnen maken!!

Riejanneke
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2011 10:47

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Riejanneke »

Vorig weekend ben ik naar de showroom geweest ivm een fietskar die wij wouden. Gezien de negatieve berichten wouden we deze niet op laten sturen. Eenmaal in de showroom zijn we goed geholpen en hadden we de fietskar binnen mum van tijd gezien/gekocht en in de auto zitten. Thuis uitgepakt en in elkaar gezet en de fietskar is helemaal compleet en ziet er erg goed uit. Gisteren ook al rondje mee gedaan en kwaliteit is goed. Op eerder mailtjes kreeg ik netjes en snel antwoord, bellen was inderdaad niet mogelijk door een constante 'in gesprek' toon. Jammer van de bereikbaarheid maar voor de rest ben ik zeer tevreden.

mercedes1978
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jun 2011 09:52

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door mercedes1978 »

nou..

misschien wat ongeduldig geweest,maar omdat ze op de site vermelden dat de artikelen binnen 1-5 dagen binnen zouden zijn rekende ik daar ook op.
ik had gisteren weer na pas een half uur contact via telefoon,en zij garandeerde mij dat de bestelling spoedig nu verstuurd zou worden.
vanmorgen kreeg ik de ups aan de deur met eindelijk mijn bed!!
alles uitgepakt en in elkaar gezet, en alles klopte!!
al met al zeer tevreden over het artikel. met wat geduld blijkt toch alles goed te komen. op de service na ben ik dus toch tevreden ;)

m.j.vink
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2011 22:05

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door m.j.vink »

heb een strandkorb besteld, woensdag besteld en betaald, vrijdag in huis , helemaal ok.goed en goedkoop dus. M.j. vink :D

Buel
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jul 2011 15:58

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Buel »

Op 18 juni een Massagetafel,Hoeslakens en Accessoire set voor massagetafel besteld bij Koopgoedkoop.nl.
Tot op heden nog niets ontvangen vrijdag 24 telefonisch kontakt gehad, men zou er direct achteraan gaan en zorgen dat ik ook een nieuw UPS trackingsnummer zou krijgen. Helaas niet ontvangen. Gisteren weer gebeld, kreeg kontakt met ene Desiree Holland. "Meneer ik ga er voor zorgen dat u morgenochtend direct een nieuw trackingsnummer krijgt." Kreeg zelfs een email waarin dit nog bevestigt wordt. Vandaag nu 16.10u nog steeds niets ontvangen. Maar weer gebelt met Koopgoedkoop. "Meneer ik ga er direct achteraan." Maar wat moet ik met zo'n nieuw trackingsnummer. Ik wil gewoon nu eens mijn spullen hebben welke ik op de 18e ook al betaald heb.
Koopgoedkoop komt zijn afspraken gewoon niet na. Geen aanrader om spullen te bestellen. En ik blijf maar wachten totdat men misschien een keer denkt te gaan leveren. Wacht nog 2 dagen dan ga ik de creditcard maatschappij opdracht geven de betaling te annuleren.

E. van Buel
Loosdrecht

mightybug
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jul 2011 16:28

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door mightybug »

Hallo,

ik heb wel een goede ervaring met deze webwinkel.
Het product wat ik wou bestellen was niet op voorraad en na een 2 tal weken werd ik gemaild dat het nu wel binnen was. Ik vond het netjes dat er contact met mij werd opgenomen, ik had immers nog niks besteld alleen gevraagd of het weer in voorraad zou komen. Na 3 dagen had ik het keurig verpakt in huis.

Buel
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jul 2011 15:58

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Buel »

Nou zelfs dat doen ze niet. Producten waren zoals op de site op voorraad en zouden worden geleverd binnen 5 werkdagen. Vanaf 18 juni tot heden zitten 13 werkdagen. En er wordt geen kontakt met je opgenomen, dat de spullen misschien niet op voorraad zouden zijn. Waardoor er enige vertraging zou kunnen ontstaan. Maar goed we wachten gespannen af.

EvB

Buel
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jul 2011 15:58

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Buel »

Dit bedrijf is het aller ergste.
Vandaag maar weer kontakt met ze opgenomen. Want de beloofde UPS traceernumers waren natuurlijk weer niet binnen gekomen.
"Ja meneer we snappen het zelf ook niet meer, wat we kunnen doen is uw opdracht in z'n geheel opnieuw uitvoeren". "En dan denken we dat u het volgende week vrijdag, waarschijnlijk wel in huis heeft." Ik: "wat dacht u ervan om deze opdracht annuleren." "En mijn geld terug te storten." "Ja dat zou misschien ook wel kunnen." "Dan heeft u het geld binnen 2 weken weer terug op uw rekening." Waarom heeft men 2 weken nodig om iets terug te storten?
Heb mijn creditcard- bedrijf nu opdracht gegeven om het geld terug te halen.

Onbegrijpelijk, wat een bedrijf. Raad iedereen aan, zich echt goed te bezinnen voordat je bij dit bedrijf iets gaat bestellen.
Ik weet het wel, nooit meer!!!!!!

PapaV2
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2011 17:19
Locatie: Hellendoorn
Contacteer:

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door PapaV2 »

Hallo,

Afgelopen Dinsdag (05-07) heb ik een bestelling geplaatst bij koopgoedkoop.nl. Een mooie fotostudio voor een zeer mooie(ongelovelijke) prijs! ik kon het niet laten!

Helaas(bevooroordeeld) had ik de posts op dit forum nog niet gelezen laat staan dat ik enige review van de winkel had gelezen voordat ik de bestelling geplaatst had.

Ik heb tot nu toe al 2 maal ontvangen dat de order naar het magazijn gestuurd is. Ook heb ik op deze meldingen gereageerd en men geeft aan mij de verwachting is dat het pakket volgende week di(12-07)/wo(13-07) aangeboden wordt door te meneer de postbode en dat ik de 1e bevestinging als onverzonden moet beschouwen(beide reacties heb ik op de zelfde dag als melding retour ontvangen)

Tot nu toe is er nog niks aan de hand dus ik hoop dat het goed komt met mijn bestelling! Als ik de reacties hier zo lees is het niet altijd / of altijd niet goed gegaan en de meeste reacties van waar het wel is goed gegaan is een gebruiker met maar 1 reactie(zoals ik nu)

Ook op andere sites waar reviews worden geplaatst over webwinkels vind je reacties terug van mensen(namen) welke behalve op die site nergens terug te vinden zijn. Erg raar allemaal.

Mocht ik volgende week nog niks hebben ontvangen of geen reactie hebben ontvangen dan ga ik bij de "showroom" langs om daar verhaal te halen.

Met vriendelijke groet,
PapaV2

PapaV2
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2011 17:19
Locatie: Hellendoorn
Contacteer:

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door PapaV2 »

Hallo,

Even een update :

Vandaag (11-07) Heb ik mijn Track & Trace nummer ontvangen na dat ik een mail verstuurd had met de vraag wanneer deze nu aangeboden wordt. Na een (redelijk korte) mailwisseling ontving ik een Track & Trace nummer en hij bestaat ook nog! (Bij UPS).

Voor zo ver gaat het bij mij allemaal nog goed! nu maar afwachten. Ik zal(als ik vandaag het pakketje ontvang) jullie even updaten over de staat van het product en de volledigheid.

Met vriendelijke Groet,
PapaV2

PapaV2
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2011 17:19
Locatie: Hellendoorn
Contacteer:

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door PapaV2 »

Update2 :

Allereerst begint het een beetje eenzame Thread te worden zo...

Mijn vriendin heeft het pakketje vanmiddag in ontvangst genomen en heb deze zelf nog niet gezien.

Het pakketje was redelijk verpakt zonder beschadigingen oid. In de doos zitten veel kleinere doosjes met daar in de onderdelen. Tot nu toe nog geen beschadigingen kunnen opmerken behalve een doos waarbij de poten van het statief naar buiten waren gestoken er zijn door MamaV2 iig foto's van gemaakt voor de zekerheid voordat dit uitgepakt is.(dit alles door MamaV2 verteld)

Vanavond zal ik alles uitpakken en kijken of het allemaal in nieuwstaat is en of het is wat ik besteld heb. Ik zal eventueel ook wel foto's maken als hier vraag naar is..

Tot nu toe gaat alles nog goed door KoopGoedkoop.nl

Met vriendelijke groet,
PapaV2

Buel
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jul 2011 15:58

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Buel »

Van koopgoedkoop dus verder geen reactie, mee ontvangen.
Heb donderdag bij massagetafels.nl mijn tafel besteld vandaag keurig volgens afspraak ontvangen. Kijk dat is een bedrijf waar je op kan vertrouwen.
EvB

PapaV2
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2011 17:19
Locatie: Hellendoorn
Contacteer:

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door PapaV2 »

Weer een update,

Het pakket was prima in orde!

Wat mij betreft dus geen problemen ondervonden, alhoewel ik de communicatie vanuit Koopgoedkoop wel een beetje rommelig vindt.

Verder alles OK!

rico202
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jul 2011 08:28

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door rico202 »

heb een fiets besteld bij fietsdealz.nl er word veel geklaagt ik heb vandaag
15-07-2011 me bestelling van me racefiets netjes ontvangen netjes verpakt en geen schade zo kan het dus ook ik ben te vreden over fietsdealz er word hier alleen gezecht als de dingen fout gaan mag ook gezecht worden als het goed gaat

ps :0247410741 op dit nummer zijn ze goed te berijken hoop jullie zo ook te kunnen helpen

hoogachtend ricardo van der leeuw

jaapden
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 jul 2011 13:42

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door jaapden »

Van de week barkrukken besteld.... niet even hier gekeken...
UPS track en trace gekregen tot toen alles goed....
Krukken op afgesproken datum geleverd gekregen... tot toen alles goed...
echter bij het uitpakken blijkt er eentje al defect te zijn....
Na te lang in de wacht gestaan te hebben even google....

Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen! zal me wel geld gaan kosten...

jaapden
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 jul 2011 13:42

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door jaapden »

Update,
-6 minuten in de wacht gestaan...
-kreeg een aardige meneer aan de lijn.
-ging even mijn gestuurde mails en fotos erbij pakken.
-ik ontvang een nieuwe zitting...

Tot op hede alles in orde wellicht iets te lange wachttijd aan de telefoon maar goede service...

jaapden
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 jul 2011 13:42

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door jaapden »

update,

weer een mail van koopgoedkoop.nl
zitting die beschadigd was is door producent opnieuw toegestuurd.

Ofwel helaas voor de mensen hierboven maar ik zeg... goede service...!

Gesloten