LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fietsdealz.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Danaatjuh

Fietsdealz.nl

Ongelezen bericht door Danaatjuh »

Ook ik heb deze week een omafiets besteld en direct via ideal betaald bij fietsdealz.nl
Helaas had ik eerder moeten googlen en ze moeten bellen, het telnr bestaat nu helemaal niet meer.
Ik lees hier wel dat sommigen hun fiets of andere artikel die ze er gekocht hebben wel geleverd hebben gekregen.. hoelang heeft dit bij jullie geduurd?
Ik baal er echt van, koop ik eindelijk een fiets is het bij een onbetrouwbaar bedrijf....
Wat kan ik nu het beste doen..? ik heb ze gister al 2 mails gestuurd, eerst een normale dat ik greaag wil weten waneer ik mn fiets kan verwachtten aangezien ik 1 juli voor 16 dagen op vakantie ga...
& erna ging ik dus Googlen omdat ik er toen achter kwam dat het telnr niet meer bestaat, en heb ik hun gemaild dat ik eis dat ze me zsm bellen maandag, en anders mijn geld terug storten. & dat ik anders naar hun adres in Wijchen zal komen, en voor hun hoop dat dit adres ook fake is want ik laat me echt door niemand oplichtten.
Het gaat om 120 euro, geen wereld ramp maar ik heb ook geen geldboom.
Wat moet ik nu doen......? Ik wil t liefste mn fiets maar aan een fiets die geleverd worden met missende onderdelen etc heb ik ook niet veel...

Groetjes Dana

rico202

Re: Fietsdealz.nl

Ongelezen bericht door rico202 »

hoi

ik heb ook een race fiets besteld bij fietsdealz ik heb vandaag 15-07-2011 netjes me bestelling ontvangen dus het gaat ook wel is goed en dan mag het ook gezecht worden klagen doen we snel ik ook maar als het goed gaat vind ik ook dat het verteld mag worden

ps: 0247410741 op dit nummer zijn ze goed te berijken hoop jullie zo ook een beetje te kunnen helpen

mvg ricardo

Danaatjuh

Nou dan zal je wel geluk hebben.. of een medewerker zijn van die oplichters bende...
ik ben nu 5 weken verder en heb nog geen fiets..
wel mails dat eerst de fiets verzonden was door ups? toen ik nix kreeg gemaild en kreeg als antwoord de fiets was niet leverbaar maar zou vorige week maandag verzonden worden... nou nog nix gehad hoor zoals verwacht..
ik bel nu gvd al 70 min met ze en hoor nu al dik een half uur aan dat er nog 1 gesprek voor me is, en 5u sluiten ze en let maar op ze zijn niet eens van plan op te nemen ,, ik noem het niet meer dan oplichters!!
in een ander topic over fietsdealz las ik dat iemand er zelf is langs gegaan bij de showroom en net zo lang is gebleven tot hij zn geld terug heeft gekregen kontankt, mij kunnen ze dus eerdaags ook verwachten en dan ben ik niet zo vriendelijk meer en wil ik ook mn geld 120 eu kontant terug, plus mn telefoon kosten! dus minimaal 160 euro, geven ze t niet haal ik zo de politie erbij, IK RAAD NIEMAND AAN OM HIER OF BIJ KOOPGOEDKOOP TE BESTELLEN, Het zijn een stel oplichters

oo wauw na ruim 80 min krijg ik een mevrouw aan de tel... ze zegt "gvd" dat de fiets isterug gekomen en wel is aangeboden,
nou breekt mn klomp echt.,
wat een stel leugenaars zeg! en als ik dan zeg dat ik het niet geloof en het gewoon niet bestaat en zeg over topics over hun lullen ze dr overheen, niet te geloven, echt bah ik ben die lui schijtzat aan het worden!

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Danaatjuh

Je zou dit shopje eerst schriftelijk in gebreke kunnen stellen om daarna een incassobureau in te schakelen.

Maxiem.

henry1994

Ongelezen bericht door henry1994 »

he

ik heb op woensdag 1juni een transportfiets van €120,- gekocht, maar niks binnen
gehad alleen maar van die standaard mails van u bericht is ontvangen.
weet iemand wat je nu moet doen

groet henry

Danaatjuh

Nou werd me gister aan de telefoon door mevrouw verteld dat de fiets deze week zou aankomen bij me...
krijg ik net een mail dat de fiets toch niet geleverd kan worden dus of ik wil wachten op levering ( waneer in 2033???) of tot unelering wil overgaan..
ik heb terug gemaild dat ik voor vrijdag mijn geld terug wil, zoniet ik dus echt naar die showroom kom en ze me kontant terug kunnen geven plus de gemaakte reiskosten en telefoon kosten.
zijn echt een stel oplichters, leugenaars ben er meer dan zat van.

echt niemand moet hier bestellen of kopen, er komt alleen ellende van!!
hoop dat ik snel mn geld terug heb zodat ik in een normale fiets winkel dan eindelijk een fiets kan kopen!!

heb ik t niet terug ga ik dus echt na hun mooie showroom en dan ben ik echt niet meer vriendelijk, word nu al gek van die idioten...
en zal ik tevens aangifte doen...
die webshop van hun moet gesloten worden!

litlepanter

Ongelezen bericht door litlepanter »

Nou ik heb voor mijn zoon ook een fiets besteld!
Stond dus ook op de site dat ie verstuurd was..na een week nog niks dus gemaild en daar werd op gereageerd uiteindelijk is de fiets ook bezorgd heel mooi!
Nu is er een probleem het achterwiel loopt vast... dus contact opnemen want er zit toch garantie op....En ja zoals ik al vermoedde....ze reageren nergens meer op...tel. is onder tussen verwijderd van de site.... maar geen probleem die had ik toch al genoteerd...maar ja dan krijg je nog geen contact..
Dus ik zal me er bij neer moeten leggen dat we hem moeten laten repareren..en dat ik niet bij hun terecht kan..Maar me zoon wil graag op zijn fiets!
Gelukkig hebben we die wel gekregen...anders was ie zijn zuur gespaarde centjes ook nog kwijt geweest.....
Mijn ADVIES Koop er niks....

Danaatjuh

Ik heb nog steeds geen geld terug ontvangen en nu lees ik net op hun site dat per 1 aug , vandaag dus, hun showroom is gesloten.
heb ze net weer gemaild en echt als ik nu donderdag mn geld niet terug heb dan ga ik aangifte doen, word hier niet goed van, ik denk dat vanaf begin af aan hun intentie was mensen op te lichten of slechte rommel te leveren bij mensen...

Gesloten