LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile weigert klacht!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ilon@
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jul 2011 12:18

T-mobile weigert klacht!

Ongelezen bericht door Ilon@ »

Ooit had ik een abonnement bij Dutchtone, ging automatisch mee met de overname naar Orange en inmiddels ben ik automatisch overgenomen door T-mobile. Dan denk je nog; ach waarom niet en inmiddels zit ik er jammer genoeg voor 2 jaar aan vast.

Ik heb een samsung galaxy apollo. Het ding werkt voor geen meter, valt meerdere keren per dag uit, niet helemaal uit maar moet wel de pincode opnieuw ingeven. Gaat tevens maar hooguit een dag mee als het volledig is opgeladen. Lijkt mij niet echt normaal voor een nieuwe telefoon. Mee naar de winkel gegaan en daar ligt het ineens aan mij. Je zou namelijk je telefoon iedere dag een keer uit en aan moeten zetten en dan heeft hij deze klachten niet meer.... Nog nooit van gehoord! Ken niemand die dat doet. Ken meerdere mensen met deze telefoon en die hebben deze klachten niet. Eigenlijk wilde ze het niet maar heb hem toch op laten sturen voor reparatie en waarempel, kwam gerepareerd terug... dacht ik... twee weken later begint het weer van voor af aan.

Daarnaast heb ik ineens telefoonrekening die behoorlijk hoog zijn terwijl mijn belgedrag niet veranderd is. Toch die facturen maar eens nagekeken. Op alle mogelijke manieren uitgerekend en ik kom op geen een manier aan de bedragen waar t mobile aan komt. Dom genoeg ga je nu pas alles goed lezen van prijsoverzichten e.d. maar daar weet ik nu dus alles van. Ik kan iedereen uitleggen hoe het wordt berekend maar mijn factuur klopt gewoon echt niet. Op het moment dat ik volgens hun buiten mijn bundel ga bellen is mijn bundel nog lang niet op. Ik heb de laatste 3 facturen nagerekend en bij allen is hetzelfde geval.

Nu heb ik over beide onderwerpen via internet een klacht ingediend en wordt hierover gebeld. Nog nooit heb ik mee gemaakt dat je als klant zo onfatsoenlijk behandeld wordt, ongelooflijk. Ik zou over ieder onderwerp apart gebeld worden. De eerste belde over de telefoon, tegelijkertijd wordt ik door zijn collega gebeld... ook al zo lekker afgestemd. Kon dus niet opnemen maar zou nog gebeld worden. Dan maar met de eerste gesproken. Over de telefoon was hij nog redelijk. Het klopt niet dat deze steeds om een pincode vraagt, dus of ik de telefoon maar weer eens op wilde sturen en als hij naar een aantal reparaties nog niet goed was wilde ze wel eens naar een andere oplossing gaan kijken.. Alsof het zo makkelijk is om iedere keer 3 weken je telefoon kwijt te zijn. Ik heb niet zo maar een andere, ik heb geen vast nummer thuis dus wat moet je dan? Maar ik moest het eerst maar een paar keer opsturen...
Toch hem ook maar over de facturen gevraagd. Ik weet dat ze getraind zijn om op een bepaalde manier te praten en de juiste antwoorden te geven maar dit was gewoon onfatsoenlijk. Hij bleef maar herhalen dat ik dan waarschijnlijk een misberekening had gemaakt want hun systeem klopt en daar kan geen fout inzitten. Narekenen doen ze al helemaal niet. Ik snap ook dat ze niet ieder factuurtje na kunnen gaan maar als het echt niet klopt... wat moet je dan?? Ik werd nog net niet voor gek verklaard maar er werd totaal niet geluisterd naar mijn klacht en ik moest het maar doen met "volgens ons klopt het wel". Waar sta je dan? En ik maar betalen zeker! Afgesproken dat zijn collega mij nog terug zou bellen maar die heb ik nooit meer gehoord. Waar is die tijd dat de klant koning was? Wat wint tmobile hier mee? Geen klanten in ieder geval. Ik ben nog niet lang klant bij hun maar tel nu al de dagen af dat mijn abonnement is afgelopen. Schandalige service! Eigenlijk gewoon geen service.

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: T-mobile weigert klacht!

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Ilon@
Jammer om te lezen dat je niet tevreden met de afhandeling van je klacht. Mijn excuses dat je het contact als onprettig hebt ervaren. Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy ' vermelden.

Cindy
T-Mobile Webcare

UrbanSolitude
Berichten: 153
Lid geworden op: 05 apr 2011 17:24

Re: T-mobile weigert klacht!

Ongelezen bericht door UrbanSolitude »

Ik ben ook niet blij met Tmobile,
Toestel is kapot gegaan...

Contract loopt af in februari 2012
Per 1 dec zou ik dus voor contractverlenging kunnen kiezen ivm nieuw toestel uitzoeken.

Naar een ander contract zou nu al kunnen ... maar dan verlies ik ook al het geld wat nog in mijn Flex-bundel staat en dat is toch bijna 200 euro.

Wat denken ze bij Tmobile ... dat ik gekke henkie ben???

O ja, ik ben ook vanaf DutchTone en later Orange al lid ... nu dus over gegaan naar Tmobile. Maar of ik bij jullie Tmobile blijf is nog maar STERK de vraag want ik voel me onheus behandeld maar even bijna 200 euro aan jullie te verliezen!!!

(kon nu telefonisch dus voor een ander abo gaan kiezen want Flex houdt kennelijkop te bestaan .... ook nog zoiets! )

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: T-mobile weigert klacht!

Ongelezen bericht door atesli »

Klopt niet helemaal, als je overstapt naar Relax dan blijf je flextegoed behouden.
Dit wordt opgemaakt tegen het buiten de bundeltarief van Relax.

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: T-mobile weigert klacht!

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@UrbanSolitude
Zoals atesli al aangeeft blijft je Flex-tegoed behouden bij een overstap naar een Relax-abonnement. Het meegenomen Flex-tegoed wordt dan opgemaakt tegen het 'buiten-de-bundeltarief' van het Relax-abonnement waarnaar je overstapt. Deze informatie vind je ook op de T-Mobile website.

Cindy
T-Mobile Webcare

hexx
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 feb 2006 11:39

Re: T-mobile weigert klacht!

Ongelezen bericht door hexx »

Ook hier zijn we niet blij met T-mobile en dan hebben we het over het netwerk ,Bagger netwerk wat er Constant uit ligt en je alleen maar Sos kunt bellen 4X een klacht ingediend en 1x een aangetekend schrijven en nog geen meter op geschoten,En Webcare van T-mobile doe geen moeite want de rechtsbijstand is er nu mee bezig en de eerste brief is al verstuurd.
Spijt,spijt en nog eens spijt heb ik dat we T-mobile hebben genomen voor onze dochter. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Mensen ga eerst googelen voor dat je T-Mobile neemt.

UrbanSolitude
Berichten: 153
Lid geworden op: 05 apr 2011 17:24

Re: T-mobile weigert klacht!

Ongelezen bericht door UrbanSolitude »

T-Mobile Webcare schreef:@UrbanSolitude
Zoals atesli al aangeeft blijft je Flex-tegoed behouden bij een overstap naar een Relax-abonnement. Het meegenomen Flex-tegoed wordt dan opgemaakt tegen het 'buiten-de-bundeltarief' van het Relax-abonnement waarnaar je overstapt. Deze informatie vind je ook op de T-Mobile website.

Cindy
T-Mobile Webcare

En aan de telefoon zegt dat grietje dat ik mijn 'bundel' zoals die er dus nog staat (zit tegen de 200 euro in) kwijt zou zijn ?!?!?!!???

De gozer in de Tmobile telefoonwinkel in de Cronje zei hetzelfde???

Huh?
Dat was genoeg reden voor mij om naar een losse telefoon te gaan zoeken ... en mijn abo bij Tmobile te gaan laten verlopen ...

Ik ga meteen ff op de link kijken die U (Cindy) aangeeft ... ben toch benieuwd waarom een telefoonmedewerker en een winkelmedewerker kennelijk daarvan niet op de hoogte zijn.

Gesloten