Inderdaad WendyRvg wat een non-antwoord.In de nieuwe abonnementsvorm krijgt u een flink aantal zenders in HD
Ze vergeten in hun antwoord hun excuus aan te bieden.
Immers: ongevraagd en ongeweigerd heeft ZIGGO een bijpassend abonnement voor je geregeld. (alsof dit de normaalste zaak van de wereld is)
Voor velen pakt dit duurder uit.
Het had ZIGGO gesierd de klant een aanbieding te doen waarop je 'ja' of 'nee' had kunnen zeggen. Dit heet meedenken met de klant.
Nu moet je er zelf achteraan 'kleppen' om een en ander te regelen en te veranderen.
Voor sommigen een non-item maar het zegt vooral wat over de (non) serviceverlening, het weinig klantgericht kunnen denken.
Voor het omzetten van een abo, dat je niet wilt, moet je immers gaan betalen (niet gratis telefoonnummer). De wereld op zijn kop.
Bovendien: het nooit de bedoeling zijn een klant op te zadelen met dingen die hij niet wil en waarvoor hij toch meer moet gaan betalen.
Ik heb het al eerder gezegd: dikke onvoldoende voor ZIGGO en al helemaal voor hun antwoord.
ZIGGO mag dit ook ongevraagd en ongeweigerd in ontvangst nemen.
Moet toch geen probleem zijn?