Heeft u ook ervaringen met schoolfotograaf die van ons dit jaar was duur maar ook heel slecht met zijn afdrukken.
afdruk was onscherp bij de hema kun je het beter afdrukken.
gebeld, graag opnieuw op glans afdrukken niet op mat (het leek of het uiteen printerkwam) bij navraag was dat ook zo.
beloofd dat het opnieuw afgedrukt werd op glans papier, 3x contact gehad zowel per telefoon als per mail.
helaas geen foto's sorry we hebben het te druk.
dus geen schoolfoto's dit jaar.
geld wordt terug gestort, wat is dat nou voor bedrijf
nou dat is ilona hartensveld fotografie hilversum, wie heeft ook hier slechte ervaringen mee.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] schoolfotograaf slechte service en afdrukken geen foto's
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 27 feb 2009 13:48
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 21 jul 2011 11:41
Re: schoolfotograaf slechte service en afdrukken geen foto's
Geachte heer Van der Pas,
Naar aanleiding van uw klacht op Tros Radar wil ik graag het volgende reageren:
Ondanks dat op onze website én in de bestelprocedure vermeld wordt dat onze afdrukken alleen in mat worden geleverd, ging u er automatisch vanuit dat de afdrukken in glans geleverd zouden worden. Uw verwachting kwam dus niet overeen met wat wij leveren.
Tijdens het telefonisch contact dat wij daarna gehad hebben, gaf u toe slecht gelezen te hebben, maar de afdrukken tóch als glans te willen ontvangen. Daarop heb ik aangeboden de afdrukken voor onze rekening, alsnog op glans af te laten drukken. Ik geef toe dat u, ondanks toezegging van mijn kant, nog steeds niets heeft ontvangen. Dat heeft vooral met de drukte te maken, maar ik was mijn toezegging aan u niet vergeten.
Op uw verzoek heb ik gisteren opdracht gegeven het betaalde bedrag terug te laten storten. Dit zal vandaag of morgen op uw rekening zijn bijgeschreven. Omdat ik mij uw opmerking "dan dit jaar maar geen schoolfoto's" wel heb aangetrokken, zeker omdat u zo enthousiast was over onze afwijkende schoolfotografie en de foto's die we van uw dochter gemaakt hebben, heb ik uw order gisteravond alsnog opnieuw uitgewerkt en naar een ander lab gestuurd om deze daar in glans af te laten drukken.
We hebben dit jaar voor het eerst op deze schaal gefotografeerd en zijn aangenaam verrast door de vele tientallen emails met complimenten en enthousiaste reacties die we hebben mogen ontvangen. Als je op deze schaal klanten bedient, gaat er helaas wel eens iets mis; u bent daar de dupe van en ik wil u daar mijn excuses voor aanbieden.
Ik kom de glansafdrukken morgen persoonlijk bij u afleveren en hoop deze kwestie hiermee naar tevredenheid te hebben opgelost.
Met vriendelijke groet,
Corwin
Ilona Hartensveld Fotografie
Naar aanleiding van uw klacht op Tros Radar wil ik graag het volgende reageren:
Ondanks dat op onze website én in de bestelprocedure vermeld wordt dat onze afdrukken alleen in mat worden geleverd, ging u er automatisch vanuit dat de afdrukken in glans geleverd zouden worden. Uw verwachting kwam dus niet overeen met wat wij leveren.
Tijdens het telefonisch contact dat wij daarna gehad hebben, gaf u toe slecht gelezen te hebben, maar de afdrukken tóch als glans te willen ontvangen. Daarop heb ik aangeboden de afdrukken voor onze rekening, alsnog op glans af te laten drukken. Ik geef toe dat u, ondanks toezegging van mijn kant, nog steeds niets heeft ontvangen. Dat heeft vooral met de drukte te maken, maar ik was mijn toezegging aan u niet vergeten.
Op uw verzoek heb ik gisteren opdracht gegeven het betaalde bedrag terug te laten storten. Dit zal vandaag of morgen op uw rekening zijn bijgeschreven. Omdat ik mij uw opmerking "dan dit jaar maar geen schoolfoto's" wel heb aangetrokken, zeker omdat u zo enthousiast was over onze afwijkende schoolfotografie en de foto's die we van uw dochter gemaakt hebben, heb ik uw order gisteravond alsnog opnieuw uitgewerkt en naar een ander lab gestuurd om deze daar in glans af te laten drukken.
We hebben dit jaar voor het eerst op deze schaal gefotografeerd en zijn aangenaam verrast door de vele tientallen emails met complimenten en enthousiaste reacties die we hebben mogen ontvangen. Als je op deze schaal klanten bedient, gaat er helaas wel eens iets mis; u bent daar de dupe van en ik wil u daar mijn excuses voor aanbieden.
Ik kom de glansafdrukken morgen persoonlijk bij u afleveren en hoop deze kwestie hiermee naar tevredenheid te hebben opgelost.
Met vriendelijke groet,
Corwin
Ilona Hartensveld Fotografie
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 27 feb 2009 13:48
Re: schoolfotograaf slechte service en afdrukken geen foto's
u heeft ook niet aangeboden om de foto's als nog af te drukken in glans na 3x gezeurd te hebben om foto's mag je toch wel je geld terug of moet je nog meer zeuren.
wat u had kunnen doen is uw afspraken na komen en dat heeft u niet gedaan.
Kwaliteit van foto's is slecht zelfs mijn afdrukken mat bij de hema zijn beter.
wat u had kunnen doen is uw afspraken na komen en dat heeft u niet gedaan.
Kwaliteit van foto's is slecht zelfs mijn afdrukken mat bij de hema zijn beter.
Re: schoolfotograaf slechte service en afdrukken geen foto's
Excuus is aangeboden + de rest.
Wat wil je nu nog meer? Hoofd op het hakblok?
Wat wil je nu nog meer? Hoofd op het hakblok?
-
- Berichten: 4399
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: schoolfotograaf slechte service en afdrukken geen foto's
robbertpas schreef:u heeft ook niet aangeboden om de foto's als nog af te drukken in glans na 3x gezeurd te hebben om foto's mag je toch wel je geld terug of moet je nog meer zeuren.
wat u had kunnen doen is uw afspraken na komen en dat heeft u niet gedaan.
Kwaliteit van foto's is slecht zelfs mijn afdrukken mat bij de hema zijn beter.
Als je goed leest dan lees je -->
enDaarop heb ik aangeboden de afdrukken voor onze rekening, alsnog op glans af te laten drukken.
Omdat ik mij uw opmerking "dan dit jaar maar geen schoolfoto's" wel heb aangetrokken, zeker omdat u zo enthousiast was over onze afwijkende schoolfotografie en de foto's die we van uw dochter gemaakt hebben, heb ik uw order gisteravond alsnog opnieuw uitgewerkt en naar een ander lab gestuurd om deze daar in glans af te laten drukken.
Oftewel, jouw opmerking betreffende - geen schoolfoto's - is ondanks het geld terug toch opnieuw aangeboden bij een ander lab.
De afspraken zijn dan wel niet nagekomen door drukte maar je was niet vergeten.
Vindt netjes opgelost zo.