Heb een nieuwe Samsung 9100 die, net een week oud uit mn borstzakje viel toen ik de rollator van mn moeder uit elkaar haalde om in de auto te doen. Weet dat het mijn eigen schuld is, maar heb wel een verzekering via Vodafone. Via de Dynafix site moet ik volgen of ie al klaar is, kan niet bellen. Daar krijg ik, na alle gegevens tig keer verschillend te hebben ingevuld (er moeten 2 soorten ID zijn, kan service nummer, zijn, postcode, telefoonnummer, enz enz. Blijkt dat de ENIGE manier het IMEI nummer is, samen met de naam van de verkoper in Vodafone Hoofddorp. verder werkt er NIETS (Stel je eens voor, een ouder iemand, met een kapotte telefoon,..wat een HEL moet dat zijn voor hun!!!
OK ,eindelijk in de website, staat er:
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant 19-7-2011 20:08:11
Dus wil ik wel weten of de gerepareerde telefoon nou bij mij thuis wordt afgeleverd, of terug gaat naar Vodafone Hoofddorp waar ik hem had afgegeven. Dus, proberen Vodafone Hoofddorp te bellen. Enige nummer dat gebeld kan worden is een 0900 nummer, 45 cent per gesprek. Dus ik kan niet rechtstreeks de winkel in Hoofddorp bellen, om die aardige verkoper te vragen of het toestel bij hun ligt. Want als ik dat 0900 bel, en het menu volg waar enige mogelijkheid voor mijn geval keuze 1 is, vragen over reparatie. Wordt me gezegd door die robot dat ik naar de Dynafix website moet gaan, en dat nu de verbinding verbroken wordt. Pats, weg 45 cent.
Dus maar googlen of Vodafone Hoofddorp ook een eigen telefoon nummer heeft - dat hadden ze, 023 enz. maar als ik die bel, zegt dezelfde robot dat dit nummer niet meer in gebruik s en dat ik het 0900 nummer moet bellen. Maar die ga ik echt niet voor een tweede keer bellen en weer 45 cent te betalen , om weer te horen dat ik blijkbaar niet met een vodafone winkel mag bellen, maar dat ik alles maar op het internet moet uitzoeken. Wat ik gedaan heb, maar waar ik nog steeds niet kan zien WAAR dat toestel nu naartoe gestuurd wordt.
Wat een verschrikkelijk systeem, kastje is 0900, de muur is de website. volgens mij is het speciaal ontworpen om elke bezoeker zo hard mogelijk op de kast te jagen. Zit er complete personeel van Vodafone zich de hele dag te pletter te lachen, met het volgen van die stomme klanten. En houden ze weddenschappen over hoeveel keer iemand weer 45 cent betaald om weer met een kluitje in het riet te worden gestuurd.
Daarnaast las ik op diezelfde website ook nog eens dat mijn val-schade niet verzekerd is!!!! en daar betaal ik nou 10 euro per maand voor ?????????????????????????? En doe ik dat al zo'n 15 jaar dat ik bij Vodafone ben?
Nou, dit is wel de laatste keer. Ik kan niet geloven dat er ook maar ergense te wereld een slechtere, minder klantvriendelijk bedrijf is dan Vodafone. Oplichters eerste klas zijn het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat denken ze dat er eigenlijk wel betaald wordt? deze verzekering maar gelijk opzeggen. Pure diefstal en belazerij!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone, reparatie service en verzekering
Re: Vodafone, reparatie service en verzekering
Valschade valt wel binnen de verzekering, niet binnen de garantie. Toestel wordt teruggestuurd naar de winkel, die waarschijnlijk zo snel het toestel binnen is dit aan u laten weten.
Ik weet er alles van, de klantenservice van Vodafone is echt huilen met de pet op
-
Het is nu september 2013. En de service is nog net zo belabberd. Exact hetzelfde verhaal. Als ik mijn klanten zo zou bedienen ......