LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Electrabel:misleidende colportage
Electrabel:misleidende colportage
Momenteel zijn er verkopers van Elecrtabel aktief in Leeuwarden.(Vrijheidswijk)
Omdat ik maatschappelijk werker ben, komen er veel mensen met een kopie
aanlopen, ze hebben iets getekend wat ze niet willen.
Wat is er verteld:
we komen voor de meterstanden
Essent wordt er als tussneschakel tussenuit gehaald
U krijgt rechtstreeks de energie uit de Electrabel centrale in Burgum.
Essenty is overgenomen door een Duits bedrijf, daarom gaat u meer betalen
Uw korting is 100 euro per jaar
Energiedirect, Oxxio en Eneco zijn onderdeel van Electrabel.
Er wordt niet duidelijk gemaakt dat mensen overstappen, en op een zeer dwingende manier worden klanten even op papier gezet. Wij hebben er weer werk van om alles terug te draaien, daar veel mensen niet willen overstappen naar dit bedrijf.
Omdat ik maatschappelijk werker ben, komen er veel mensen met een kopie
aanlopen, ze hebben iets getekend wat ze niet willen.
Wat is er verteld:
we komen voor de meterstanden
Essent wordt er als tussneschakel tussenuit gehaald
U krijgt rechtstreeks de energie uit de Electrabel centrale in Burgum.
Essenty is overgenomen door een Duits bedrijf, daarom gaat u meer betalen
Uw korting is 100 euro per jaar
Energiedirect, Oxxio en Eneco zijn onderdeel van Electrabel.
Er wordt niet duidelijk gemaakt dat mensen overstappen, en op een zeer dwingende manier worden klanten even op papier gezet. Wij hebben er weer werk van om alles terug te draaien, daar veel mensen niet willen overstappen naar dit bedrijf.
Re: Electrabel:misleidende colportage
Dient u ook nog even de klacht in bij Consuwijzer?!
https://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254
Aanvullende info mbt misleindende informatie:
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... an_ik_doen
Vervelend, erg vervelend dat de targets weer moeten zegevieren boven eerlijke verkoop.
Succes met alles ongedaan maken tbv uw clientelen.
https://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254
Aanvullende info mbt misleindende informatie:
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... an_ik_doen
Vervelend, erg vervelend dat de targets weer moeten zegevieren boven eerlijke verkoop.
Succes met alles ongedaan maken tbv uw clientelen.
-
- Contacteer:
Beste VTO2,
Ontzettend vervelend dat mensen plotklaps zijn overgestapt naar een andere energieleverancier terwijl ze dit eigenlijk niet willen.
Als de online energieleverancier van Nederland gelooft energiedirect.nl dat consumenten zelf op zoek gaan naar de energieleverancier van hun keuze. Daardoor zijn we vooral online actief. We verkopen niet via colportage.
Energiedirect.nl is ook geen onderdeel van Electrabel.
^Diana van energiedirect.nl
Ontzettend vervelend dat mensen plotklaps zijn overgestapt naar een andere energieleverancier terwijl ze dit eigenlijk niet willen.
Als de online energieleverancier van Nederland gelooft energiedirect.nl dat consumenten zelf op zoek gaan naar de energieleverancier van hun keuze. Daardoor zijn we vooral online actief. We verkopen niet via colportage.
Energiedirect.nl is ook geen onderdeel van Electrabel.
gewoon spam en sluikreclame. bericht gemeld
-
VTO2 schreef:Momenteel zijn er verkopers van Elecrtabel aktief in Leeuwarden.(Vrijheidswijk)
Wordt er nu wel of niet gecolporteerd?energie:direct schreef:Beste VTO2,
seconds-out schreef:VTO2 schreef:Momenteel zijn er verkopers van Elecrtabel aktief in Leeuwarden.(Vrijheidswijk)het laatste berichtje van "diana" is gewoon sluikreclame voor die firma.energie:direct schreef:Beste VTO2,
Wordt er nu wel of niet gecolporteerd?
-
Ach welnee, er zitten hier tig webcare-teams, is geen spam, anders werd het wel verwijderd door de moderator.puma73 schreef: het laatste berichtje van "diana" is gewoon sluikreclame voor die firma.
-
- Contacteer:
Dank je seconds-out
en al die webcare gevallen mag de moderator van mij vandaag nog verwijderen met hun schijnheilig gedrag. Laten ze de zaken bij die callcentres maar goed op orde hebben i.pv. hier goede sier maken. Dat zou die bedrijven sieren.Ach welnee, er zitten hier tig webcare-teams, is geen spam, anders werd het wel verwijderd door de moderator
-
Helemaal mee eens!puma73 schreef:
en al die webcare gevallen mag de moderator van mij vandaag nog verwijderen met hun schijnheilig gedrag. Laten ze de zaken bij die callcentres maar goed op orde hebben i.pv. hier goede sier maken. Dat zou die bedrijven sieren.
Weet je, , het is de gesel van de censuur die ze hier na toebrengt...
Censuur? Ja...bedrijven die een forum hebben censureren alle negatieve reacties stelsematig (tekst aanpassen, tekst verwijderen, ban enz) , met als gevolg dat niemand meer ernaar schrijft (heeft geen nut, wordt toch niet geplaatst) en ze dus hier terecht komen met hun klachten... daarom barst het hier van de webcare-damage teams.
Nog nooit had ik van Electrabel gehoord, tot dat ik een mail kreeg dat mijn contract met hun op mijn verzoek gewijzigd was. Vooralsnog weten ze volgens mij alleen maar mijn oude mailadres, en kunnen ze niet weten of ik in Uithuizen of Maastricht woon, of waar ergens tussen deze plaatsen, ook kunnen ze niet weten wie mijn huidige energieleverancier is. Wat ze hier mee voor hebben dat vraag ik mij af.