Tot op heden eigenlijk geen klachten over UPC maar nu helaas wel.
Op 8 juli (en op 16 juli) via e-mail (contactformulier) contact gezocht in verband met twee telefoonnummers die op mijn laatste telefoonspecificatie staan. Deze nummers zouden dus van mijn vaste toestel gebeld zijn wat onmogelijk is.
Ten eerste ken ik niemand in Amsterdam, ten tweede ga ik niemand om 5 uur 's morgens bellen, ten derde zijn er geen huisgenoten die dit nummer gebeld zouden kunnen hebben. Het gaat om twee nummers, bij de een duurde het gesprek iets over de 30 sec., bij de ander iets over een minuut.
Dit keer heeft me dat gelukkig geen geld gekost maar maak me nu wel zorgen dat er blijkbaar via mijn telefoon gebeld kan worden dus een volgende keer kan dat best een duur grapje worden.
Daarover heb ik UPC dus om uitsluitsel gevraagd. Tot op heden geen kik. Bellen ga ik ze niet want wil hun antwoord op schrift hebben.
Iemand ervaring met onbekende nummers die je gebeld zou hebben maar waarvan je weet dat je dat niet hebt gedaan?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC telefoonspec. bevat vage nummers: geen reactie UPC
-
- verified
Re: UPC telefoonspec. bevat vage nummers: geen reactie UPC
Beste lostlovely,
Ik zou graag kijken wat ik voor u kan doen. Kunt u een email sturen naar [email protected] met daarin uw postcode + huisnummer en een telefoonnummer waar u bereikbaar op bent? Dan ga ik kijken wat er aan de hand is.
Zou u in de email kunnen vermelden dat het naar aanleiding van dit topic is? Alvast bedankt.
Ik hoor graag van u.
Ik zou graag kijken wat ik voor u kan doen. Kunt u een email sturen naar [email protected] met daarin uw postcode + huisnummer en een telefoonnummer waar u bereikbaar op bent? Dan ga ik kijken wat er aan de hand is.
Zou u in de email kunnen vermelden dat het naar aanleiding van dit topic is? Alvast bedankt.
Ik hoor graag van u.
Re: UPC telefoonspec. bevat vage nummers: geen reactie UPC
Ik wilde net plaatsen dat ik zojuist een reactie van Klantenservice heb ontvangen, dus bedankt WebCare, de zaak is al opgepakt gelukkig, met excuus en al .