LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Af komen van beyond beauty

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Edje70
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mar 2011 13:20

Af komen van beyond beauty

Ongelezen bericht door Edje70 »

Naast andere klachtensites en forums lees ik hier ook veel negatieve verhalen over beyond beauty. Ik kan er helaas over meepraten. Mijn vriendin werd eind 2010 telefonisch benaderd door beyond beauty met de vraag of zij een proefpakket wilde. Daar zou ze dan alleen de verzendkosten a 6,90 voor hoeven te betalen. Ze ging accoord en ontving niets. Anderhalve maand later ontving ze ineens de zogenaamde vervolgzending, een doos met pillen. Daar ze niets met pillen heeft en het een vreemde gang van zaken vond stuurde ze dit pakket terug met een brief erin dat ze hier niets meer mee te maken wilde hebben. Ineens werd er 23,90 geincasseerd door beyond beauty, deze hebben wij laten storneren. Ik ben nu al enige tijd via mail in gevecht met beyond beauty. Het blijkt dat er in de proefzending (die wij dus niet ontvangen hebben) een brief zit dat als je niet reageerd je vast zit aan de vervolgzendingen. Maar hoe kan je reageren op iets dat je niet ontvangen hebt?? Beyond Beauty houd vol dat wij dit proefpakket ontvangen hebben en gaat zoals Mevr Janine Mol zegt gewoon door met incasseren. Ik heb navraag gedaan bij selectmail. Volgens dit bedrijf zat het proefpakket in de normale postprocedure en hoefde er door ons niet getekend te worden. Ook is er geen track en trace nummer van. Zojuist voor de 2e keer 23,90 laten storneren. Ik vind de bedrijfsvoering van beyond beauty een zeer agressieve en onrechtmatige en hoop dat er snel tegen opgetreden wordt.
Tip- Meld je klacht ook bij consuwijzer, heb ik ook gedaan.

buckleup
Berichten: 173
Lid geworden op: 16 sep 2008 18:33

Re: Af komen van beyond beauty

Ongelezen bericht door buckleup »

In plaats van steeds storneren, zou je ook je bank kunnen bellen en alle incasso's door Beyond Beauty laten blokkeren.

MAXIEM

Re: Af komen van beyond beauty

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Edje70

Een selectieve blokkade laten aanleggen is handig. Verder kun je alle pakketjes op hun kosten retour zenden, maar dat hoeft niet, omdat het hier gaat om ongevraagde zendingen. Dit ******** bedrijfje zal zwart op wit moeten bewijzen dat jij de proefzending in ontvangst hebt genomen en dat kunnen ze niet omdat ze die proefzending niet aangetekend hebben verzonden. Beweren dat je de proefzending wél hebt ontvangen is wat anders dan bewijzen dat je de proefzending in ontvangst genomen hebt.

Maxiem.

Edje70
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mar 2011 13:20

Re: Af komen van beyond beauty

Ongelezen bericht door Edje70 »

Dank jullie alvast voor de adviezen. Mijn vriendin gaat in ieder geval bij de bank een blokkade aanvragen voor de incasso's van beyond beauty. Verder wacht ik af wat gaat komen. Ik ben in ieder geval strijdlustig en ben gezien de feiten niet erg bang voor een eventuele rechtzaak. (Maar het blijft vervelend allemaal en jammer dat dit soort ***bedrijven gewoon hun gang kunnen gaan..)

Monica2
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 sep 2010 16:51

Re: Af komen van beyond beauty

Ongelezen bericht door Monica2 »

Ik heb gisteren de rechtszaak gehad met bb. De uitspraak is pas eind maart maar de rechter liet al doorschemeren dat bb geen enkele kans heeft. Ik krijg zeker een vergoeding van de kosten etc. De hoofdzaak is dat bb niet kan aantonen dat de producten door mij zijn ontvangen. Dus iedereen die hetzelfde heeft meegemaakt; maak je niet druk, ga die rechtszaak aan en betaal vooral niet. ze hebben geen poot om op te staan. Laat je niet gekmaken. Succes allemaal.
Groetjes, Monica.

tinitervelde
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 jan 2011 13:39

Re: Af komen van beyond beauty

Ongelezen bericht door tinitervelde »

waar zijn alle berichten gebleven, ik kan er maar vijf vinden van zeker tweehinderd berichten, zelfs mijn eigen berichten zijn niet terug te vinden.
Wie kan mij vertellen wat er aan de hand is?
Groetjes Tini Ter Velde

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Af komen van beyond beauty

Ongelezen bericht door Jolijn »

De andere (vele) berichten stonden waarschijnlijk bij "Mogelijke oplichters?"
Dat subforum is een week ? geleden gesloten.
Als ik de zoekfunctie gebruik op 'beyond beauty' kan ik wel een stukje vd geplaatste berichten zien, maar als ik daar dan op klik krijg ik de kreet "Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen".

hansvanbijnen
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 aug 2008 18:24

Re: Af komen van beyond beauty

Ongelezen bericht door hansvanbijnen »

Vanaf heden is het mogelijk om je als Lotgenoot bij TrosRadar aan te melden.
Heb je problemen met Beyond Beauty, meld je aan!

http://www.trosradar.nl/lotgenoten/?act ... ailId=1318

hvb013
Berichten: 53
Lid geworden op: 10 aug 2011 18:15

Re: Af komen van beyond beauty

Ongelezen bericht door hvb013 »

Vandaag reactie ontvangen van Beyond Beauty. Alle kosten worden gecrediteerd.
Mijn inziens komt dit mede omdat ik me negatief heb uitgelaten en kenbaar heb gemaakt een 'Radar Lotgenoten' aangemaakt te hebben.
Met name de eerste zinnen, waarin Beyond Beauty de schuld in de schoenen van VSP schuift maakte me aan het lachen. Vrijdag heb ik contact gehad met VSP, deze hadden geen retour ontvangen pakketten. Vanmiddag, nadat ik het bericht van Beyond Beauty ontving heb ik nogmaals contact opgenomen. Ook vandaag had Beyond Beauty geen contact met VSP opgenomen. Er moet dus iets voorgevallen zijn waardoor Beyond Beauty opeens wél wil meewerken. Juist; mijn 150 negatieve reacties op klacht.nl, berichten op dit forum en Tros Radar Lotgenoten.
Citaat:
Geachte ***,

Na verschillende keren contact te hebben gehad met VSP, is nu (uiteindelijk) gebleken dat
uw pakketten niet leverbaar waren aangezien, volgens VSP, het adres onvolledig is.
Normaal krijgen wij deze pakketten direct retour, maar dat is in dit geval ook niet gebeurt.
Wij gaan dan ook zo spoedig mogelijk de kosten van de pakketten crediteren en eventueel retour storten, houdt u hierbij wel rekening met een storno periode van 56 dagen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, en excuses voor het ongemak.

Een fijne dag gewenst en een vriendelijke groet,

Janine Mol
Hoofd Klantenservice Beyond Beauty


Beyond Beauty heeft een e-mail retour ontvangen dat ik dit schriftelijk met een handtekening bevestigd wil hebben. Daarbij wil ik dat de kosten die ik heb gemaakt ook gecrediteerd worden. (Belkosten, kosten aangetekende verzending).
Tot slot heb ik aangegeven dat ik ervan uit ga dat Beyond Beauty de lijst met lotgenoten persoonlijk benaderd en de problemen van deze mensen oplost. Hierop heb ik nog geen reactie ontvangen. Mocht het bedrijf hierop ingaan dan neem ik contact op met de lotgenoten om toestemming te vragen hun gegevens door te spelen naar Beyond Beauty.

Gesloten