LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN en Telefoonkopen.nl
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 24 jul 2011 12:59
Re: KPN en Telefoonkopen.nl
@Annie:
Als Mazda de mogelijkheid had om dit op afstand te fixen (zoals een netwerk kan doen) zou ik Mazda bellen i.p.v. Een trip naar de dealer! Welkom in 2011 het jaar waarin je zelf heel veel zelf kunt doen.
Als Mazda de mogelijkheid had om dit op afstand te fixen (zoals een netwerk kan doen) zou ik Mazda bellen i.p.v. Een trip naar de dealer! Welkom in 2011 het jaar waarin je zelf heel veel zelf kunt doen.
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19
Re: KPN en Telefoonkopen.nl
Contactpersoon voor TS is de winkel.
Daar is de telefoon met het bijbehorende abonnement verkocht, en daar dienen ze te zorgen dat het in orde komt.
Daar is de telefoon met het bijbehorende abonnement verkocht, en daar dienen ze te zorgen dat het in orde komt.
Re: KPN en Telefoonkopen.nl
@Richard
Ik heb wel een suggestie voor je, die is hier nog niet genoemd.
Je moet er wel even tijd voor maken,ga met het hele zwikkie
naar het hoofdkantoor(Kpn Maanplein Den Haag),ooit heb ik dit ook gedaan
met een adsl gebeuren,wel alle correspondentie etc.. meenemen.
Ook even wat op papier zetten,met gemaakte onkosten etc..
Als het goed is word je zeer zeker geholpen daar.
Je zit dan bovenop de bron.
Bellen en dingen opsturen,brengen alleen maar ellende,en wachten voor niks.
Laat het ons hier nog even weten,hoe het afgelopen is.
Ik heb wel een suggestie voor je, die is hier nog niet genoemd.
Je moet er wel even tijd voor maken,ga met het hele zwikkie
naar het hoofdkantoor(Kpn Maanplein Den Haag),ooit heb ik dit ook gedaan
met een adsl gebeuren,wel alle correspondentie etc.. meenemen.
Ook even wat op papier zetten,met gemaakte onkosten etc..
Als het goed is word je zeer zeker geholpen daar.
Je zit dan bovenop de bron.
Bellen en dingen opsturen,brengen alleen maar ellende,en wachten voor niks.
Laat het ons hier nog even weten,hoe het afgelopen is.
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 22 mei 2010 14:44
Re: KPN en Telefoonkopen.nl
Ben ik zeker aan het overwegen.tnt35 schreef: Ik heb wel een suggestie voor je, die is hier nog niet genoemd.
Je moet er wel even tijd voor maken,ga met het hele zwikkie
naar het hoofdkantoor(Kpn Maanplein Den Haag)
De brief is inmiddels 12 dagen geleden verzonden, maar nog steeds niks van KPN vernomen!
@HarryPotter, ik weet dat je internet zelf activeren via mijn KPN.
Dit doe ik niet uit principe en vanwege de hogere prijs die ik dan moet betalen. En ik heb het ingekocht voor 2,50 per maand dus dat wil ik maximaal blijven betalen.
Als ik de prijs wil waar op recht op heb dan moet dit helaas schriftelijk gebeuren.
Als ik het probleem zelf had kunnen verhelpen, dan had de winkel dat zeker ook moeten kunnen. Helaas was het termijn verstreken dankzij die winkel, zoals ik ook aangaf.
Wordt vervolgd!
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 22 mei 2010 14:44
Re: KPN en Telefoonkopen.nl
Inmiddels zijn we 22 dagen verder!
NIKS VERNOMEN VAN KPN.
Zoals telefoonkopen.nl aangaf had ik geschreven naar:
KPN TELEOON Mobile
Postbus 13500
9700 EG GRONINGEN
Nu heb ik een nieuwe boze klachtenbrief geschreven naar:
Postbus 13500
9700 EG GRONINGEN
+
Postbus 58800
1040 JA AMSTERDAM
+
Prinses Beatrixlaan 400
2595 BK DEN HAAG
+
Postbus 3000
2500 GA DEN HAAG
Ik heb KPN een laatste termijn van 14 dagen gegeven.
Binnen 14 dagen moet mijn internet volgens contract zijn geactiveerd en zo niet dan ga ik verdere stappen ondernemen en sta ik bij het hoofdkantoor op de stoep en ik ga daar niet vrolijk wezen!
NIKS VERNOMEN VAN KPN.
Zoals telefoonkopen.nl aangaf had ik geschreven naar:
KPN TELEOON Mobile
Postbus 13500
9700 EG GRONINGEN
Nu heb ik een nieuwe boze klachtenbrief geschreven naar:
Postbus 13500
9700 EG GRONINGEN
+
Postbus 58800
1040 JA AMSTERDAM
+
Prinses Beatrixlaan 400
2595 BK DEN HAAG
+
Postbus 3000
2500 GA DEN HAAG
Ik heb KPN een laatste termijn van 14 dagen gegeven.
Binnen 14 dagen moet mijn internet volgens contract zijn geactiveerd en zo niet dan ga ik verdere stappen ondernemen en sta ik bij het hoofdkantoor op de stoep en ik ga daar niet vrolijk wezen!
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 24 jul 2011 12:59
Re: KPN en Telefoonkopen.nl
Kerel,
Doe niet zo moeilijk man. Activeer internet gewoon via mijn KPN dan is het eerste probleem opgelost. 2e probleem van die actie word opgelost via die brieven die je gestuurd hebt.
En de reactietijd van KPN op de brieven is niet snel nee, dat heb ik zelf ook ervaren. Maar oplossen doen ze wel.
Doe niet zo moeilijk man. Activeer internet gewoon via mijn KPN dan is het eerste probleem opgelost. 2e probleem van die actie word opgelost via die brieven die je gestuurd hebt.
En de reactietijd van KPN op de brieven is niet snel nee, dat heb ik zelf ook ervaren. Maar oplossen doen ze wel.
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 22 mei 2010 14:44
Re: KPN en Telefoonkopen.nl
Je maakt jezelf nog drukker dan ik. Zeg dan niks.HarryPotter schreef:Kerel,
Doe niet zo moeilijk man. Activeer internet gewoon via mijn KPN dan is het eerste probleem opgelost. 2e probleem van die actie word opgelost via die brieven die je gestuurd hebt.
En de reactietijd van KPN op de brieven is niet snel nee, dat heb ik zelf ook ervaren. Maar oplossen doen ze wel.
Ik heb je al eerder uitgelegd waarom. Namelijk omdat ik het vertik om meer te gaan betalen dan de 2,50 die is afgesproken in het contract!
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: KPN en Telefoonkopen.nl
@ Harry,
dus, volgens jou mogen winkels / leveranciers fouten maken - maar moet de klant het oplossen?
Als Telefoonkopen.nl al direct had verteld waar TS dit zou kunnen doen, in plaats van zeggen "toestel stuk" (zie openingspost) had er direct duidelijk geworden dat KPN zich (bewust?) niet aan het contract hield.
Ja, in 2011 kan je een hoop zelf - maar is het dan de bedoeling dat alle winkels letterlijk dozenschuivers gaan worden, en service overboord kan?
De oplossing m.i. is simpel.
KPN activeert het internet - en als dat niet anders kan dan voor 7,50 dan dient telefoonkopen ervoor te zorgen dat KPN zich alsnog aan het contract houdt.
Ik snap de houding van KPN niet.. gewoon factuur instellen dat maandelijks - zolang contract loopt - er een korting bij deze klant word geregeld van 5,00 euro. in 2011 kan dat namenlijk makkelijk.
dus, volgens jou mogen winkels / leveranciers fouten maken - maar moet de klant het oplossen?
Als Telefoonkopen.nl al direct had verteld waar TS dit zou kunnen doen, in plaats van zeggen "toestel stuk" (zie openingspost) had er direct duidelijk geworden dat KPN zich (bewust?) niet aan het contract hield.
Ja, in 2011 kan je een hoop zelf - maar is het dan de bedoeling dat alle winkels letterlijk dozenschuivers gaan worden, en service overboord kan?
De oplossing m.i. is simpel.
KPN activeert het internet - en als dat niet anders kan dan voor 7,50 dan dient telefoonkopen ervoor te zorgen dat KPN zich alsnog aan het contract houdt.
Ik snap de houding van KPN niet.. gewoon factuur instellen dat maandelijks - zolang contract loopt - er een korting bij deze klant word geregeld van 5,00 euro. in 2011 kan dat namenlijk makkelijk.
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 22 mei 2010 14:44
Re: KPN en Telefoonkopen.nl
Zo denk ik er dus ook over.
En al duurt het tot einde contract, ik laat me niet afschepen.
Maar dan voor mij en vele anderen die ik ken, nooit meer een KPN verbinding!
En al duurt het tot einde contract, ik laat me niet afschepen.
Maar dan voor mij en vele anderen die ik ken, nooit meer een KPN verbinding!