LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Blackberry na 5 maanden nog niet terug van Proassist !!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
leroybiesheuvel
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jul 2011 12:22

Blackberry na 5 maanden nog niet terug van Proassist !!

Ongelezen bericht door leroybiesheuvel »

Goedenmorgen,

Ik heb 26-2 mijn Blackberry bold 9700 op laten halen omdat hij nergens verbinding had en steeds uitviel.
Na 2 Maanden niks gehoord te hebben heb ik contact opgenomen met Proassist die mij nog niks konden vertellen over de status van de telefoon.
Na 3,5 kreeg ik bericht ! Dat mijn telefoon niet gerepareerd kon worden en ik een nieuwe daarvoor in de plaats kreeg, ik zou dat binnen 2 weken krijgen maar heb wederom zelf gebeld na 3 weken en ze wisten wederom van niks.
Twee dagen daarna werd ik gebeld dat ze mijn telefoon klaar hadden en konden afleveren, afspraak gemaakt ze komen bij mij thuis en ik krijg een WITTE Blackberry ipv een Zwarte dus daar ging ik niet mee akkoord.
In die maand daarna heb ik wekelijks gebeld soms wel dagelijks omdat ik van het kastje naar de muur werd gestuurd door de telefoondames die me van alles wijs maakte en beloofde me steeds terug te bellen maar dat ik na 8 of 9 toezeggingen NOOIT gebeurd.
Van enige communicatie binnen Proassist is ook geen sprake want ze zeiden allemaal wat anders de één zei dat Blackberry het toestel niet meer leverde en de ander zei dat het toestel in bestelling stond terwijl de ander zei dat het toestel er binnen een week zou zijn.
Wat ik ook 26 keer gehoord heb is dat ze het met der supervisor ging overleggen
elke keer werd dat gezegd en dan kon ik na een week weer bellen en dan was er geen notitie van gemaakt en begon het weer opnieuw.
Elke keer moest ik er zelf achteraan en de kosten van de telefoonrekening liepen daardoor ook hoog op.
De laatste keer dat ik belde was vorige week toen iemand mij vertelde dat ze niet in het systeem hadden gezet dat er een nieuw toestel besteld moest worden, toen knapte er wat bij me, wat een verschikkelijke amateurs werken er bij Proassist en wat een manier van met klanten omgaan.
Ik kreeg vrijdag een telefoontje dat ze mijn nieuwe Blackberry dinsdag de 26e komen afleveren dus precies na 5 maanden!!!
Ik ben benieuwd of het een zwarte is en neem aan dat ik van Proassist
een vorm van compensatie hiervoor krijg ivm met hoge telefoonkosten en het niet gebruik kunnen maken van mij BB internet waarvoor ik 10 in de maand extra betaal en uiteraard voor het 5 maanden wachten.

MVG,

Leroy Biesheuvel.


Als iemand tips of ook zo'n ervaring heeft hoor ik dat graag !?

Webcare_PA
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jul 2010 11:03

Re: Blackberry na 5 maanden nog niet terug van Proassist !!

Ongelezen bericht door Webcare_PA »

Wij hebben uw bericht gelezen en vragen uw contactgegevens te mailen naar [email protected] ovv Leroy Biesheuvel. Met vriendelijke groet ProAssist team Webcare

Gesloten