LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NUON - Geen jaarafrekening meer per post
NUON - Geen jaarafrekening meer per post
Ik ontving per email (3 dagen geleden) van NUON de navolgende mededeling !
"Geen jaarafrekening meer per post
Tot nu toe kreeg u uw jaarafrekening per post. Of u bekeek deze online via Mijn Nuon. Voortaan sturen wij uw jaarafrekening niet meer per post. U kunt uw jaarafrekening dus alleen nog maar bekijken via Mijn Nuon.
Waarom?
Door geen jaarafrekening meer te sturen per post, besparen we papier. Zo dragen we samen bij aan een duurzaam milieu.
Wilt u toch nog een jaarafrekening per post?
Wilt u uw jaarafrekening óók nog per post blijven ontvangen? Reageer dan binnen 3 weken na ontvangst van deze e-mail. "
Nuon Klantenservice "
Dus als je niets doet krijg je GEEN papieren jaarafrekening meer !
Tot nu toe kreeg u uw jaarafrekening per post. Of u bekeek deze online via Mijn Nuon. Voortaan sturen wij uw jaarafrekening niet meer per post. U kunt uw jaarafrekening dus alleen nog maar bekijken via Mijn Nuon.
Waarom?
Door geen jaarafrekening meer te sturen per post, besparen we papier. Zo dragen we samen bij aan een duurzaam milieu.
Wilt u uw jaarafrekening óók nog per post blijven ontvangen? Reageer dan binnen 3 weken na ontvangst van deze e-mail. "
Nuon Klantenservice "
-
- verified
Re: NUON - Geen jaarafrekening meer per post
Geachte hendiadys,
In uw bericht kopieert u onze berichtgeving over de manier waarop wij de jaarafrekening verstrekken. Hierin lichten wij ook toe op basis waarvan wij ervoor hebben gekozen om minder jaarafrekeningen per post te verzenden. Het is mij echter helaas niet helemaal duidelijk wat uw vraag hierover is.
Mocht u over ons bericht nog aanvullende informatie wensen, dan hoor ik dat graag van u. Eventuele onduidelijkheden licht ik graag toe.
Met vriendelijke groet,
Gert
Nuon Webcare
In uw bericht kopieert u onze berichtgeving over de manier waarop wij de jaarafrekening verstrekken. Hierin lichten wij ook toe op basis waarvan wij ervoor hebben gekozen om minder jaarafrekeningen per post te verzenden. Het is mij echter helaas niet helemaal duidelijk wat uw vraag hierover is.
Mocht u over ons bericht nog aanvullende informatie wensen, dan hoor ik dat graag van u. Eventuele onduidelijkheden licht ik graag toe.
Met vriendelijke groet,
Gert
Nuon Webcare
-
ja en!!!!!! wat is het probleem?hendiadys schreef:Ik ontving per email (3 dagen geleden) van NUON de navolgende mededeling !
Waarom?
Nuon Klantenservice "
ja en!!!!!! wat is het probleem?
dat ze geen brief meer krijgt over haar/zijn rekening
-
- Contacteer:
ciske schreef:ja en!!!!!! wat is het probleem?
dat ze geen brief meer krijgt over haar/zijn rekening
Ja en
Misschien kan Nuon om het milieu te sparen beter maar eens gaan stoppen met constant reclame en andere nutteloze infobrieven te versturen.
Ook dat kan je aangeven bij NUON. Dan krijg je geen enkele post meer. Eigenlijk wel zo handig, geeft alleen maar rompslomp. Bovendien kan je de oude rekeningen tot een aantal jaren terug, bij "mijn-NUON" inzien.
Tot je geen klant meer bent bij nuon, dan wordt mijn-NUON opgeheven en kun je het niet meer nazoeken. Ben je vergeten te printen? Dikke pech... Heb je geen internet? Wat dan? Er zijn nog altijd huishoudens genoeg zonder internet.Fiesiekus schreef:Ook dat kan je aangeven bij NUON. Dan krijg je geen enkele post meer. Eigenlijk wel zo handig, geeft alleen maar rompslomp. Bovendien kan je de oude rekeningen tot een aantal jaren terug, bij "mijn-NUON" inzien.
Ook ik vind het prettig om gewoon een factuur te krijgen welke ik netjes kan bewaren voor latere referentie, ik zit niet te wachten op een loginnaam voor elke leverancier waar ik zaken mee doe, heb er nu 1 voor essent, upc, vodafone, telfort enzovoorts. Als er een systeem zou komen waar je de bedrijven waarmee je zaken doet een factuur kan laten droppen, is dat een stap in de goede richting. Het bedrijf moet mij de factuur aanleveren, ik moet niet ergens moeten inloggen om een factuur te krijgen. Bij WET is geregeld dat ik geen kosten (tijd = ook kosten) hoef te maken voor het verkrijgen van de factuur.
Een bedrijf moet niks , als jij een factuur per post wil hebben staat daar een kostenplaatje tegenover, voor de mensen die geen computer hebben vind ik het anders liggen.Het bedrijf moet mij de factuur aanleveren, ik moet niet ergens moeten inloggen om een factuur te krijgen. Bij WET is geregeld dat ik geen kosten (tijd = ook kosten) hoef te maken voor het verkrijgen van de factuur.
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
gewoon overstappen op zonne-energie. Afgelopen jaar zijn de prijzen ruim 30% gedaald. Ik heb laatst bij http://www.profinrg.nl/ een zonnestroomsysteem besteld. Als de zon goed schijnt zie ik de meter alleen maar teruglopen ipv voorruit. Dat is pas goedkoop! En dan mogen ze van mij de rekeningen gewoon per email verzenden
carraculo schreef:gewoon overstappen op zonne-energie. Afgelopen jaar zijn de prijzen ruim 30% gedaald. Ik heb laatst bij http://www.profinrg.nl/ een zonnestroomsysteem besteld. Als de zon goed schijnt zie ik de meter alleen maar teruglopen ipv voorruit. Dat is pas goedkoop! En dan mogen ze van mij de rekeningen gewoon per email verzenden
moet je wel zonnepanelen hebben lijkt mij
-
Ze slepen het miljeu er te pas en te onpas bij. Zolang het ze zelf maar uitkomt. Gewoon een kostenbesparing. Of gaan ze al die stinkende NUON steenkoolcentrales nu ook sluiten voor het miljeu? Nee toch zeker?
Zelf ben ik vóór zo min mogelijk papier. Maar ze zouden een korting moeten geven om een papierloze rekening te belonen.
Zelf ben ik vóór zo min mogelijk papier. Maar ze zouden een korting moeten geven om een papierloze rekening te belonen.
@@@
Dit energiebedrijfje hanteert hier de zogenoemde negatieve optie (wie niet piept, stemt toe) en dat is een zeer onfatsoenlijke en bijna criminele benadering van de klant (zie de wet op de OHP).
Maxiem.
Dit energiebedrijfje hanteert hier de zogenoemde negatieve optie (wie niet piept, stemt toe) en dat is een zeer onfatsoenlijke en bijna criminele benadering van de klant (zie de wet op de OHP).
Maxiem.
MAXIEM schreef:@@@
Maxiem.
dat doen ze allemaal Maxiem.
ciske
Daarvan ben ik op de hoogte Ciske. Het heeft te maken met de huidige verruwing van onze samenleving en de algemene beschouwingen van gister en eergister zijn daar ook een voorbeeld van. Toch probeer ik zelf daar zoveel mogelijk niet aan mee te doen, maar dat valt niet altijd mee want je blijft per slot een kind van deze tijd.
Met collegiale groet, Maxiem.
Daarvan ben ik op de hoogte Ciske. Het heeft te maken met de huidige verruwing van onze samenleving en de algemene beschouwingen van gister en eergister zijn daar ook een voorbeeld van. Toch probeer ik zelf daar zoveel mogelijk niet aan mee te doen, maar dat valt niet altijd mee want je blijft per slot een kind van deze tijd.
Met collegiale groet, Maxiem.