Groupon doet zijn best, daar ben ik intussen van overtuigd. Hun concept staat of valt ook bij een goede naam en daarvoor leveren ze inspanningen. Maar voorkomen is beter dan genezen zou ik hen adviseren.
Wie de tip om te mailen naar Kromhout opvolgt, tegen beter weten in, bijvoorbeeld uit nieuwsgierigheid, met de concrete vragen: welke week is de levering (31 of 32), wie is de transporteur en hoe is de garantie geregeld, krijgt deze tekst terug:
* * *
Na voor u en voor ons een lange wachttijd , wordt uw robo-duster komende zaterdag ingevlogen.
Dat wil zeggen dat u uw bestelling in de loop van de volgende week in huis heeft.
Daarna levert onze transporteur uw robo-duster z.s.m. bij u af.
U krijgt uiteraard van onze transporteur een mail met track & tracé code, wanneer de bestelling onderweg is.
De nodige updates over uw levering staan op de site
http://www.robo-duster.com vermeld.
Wanneer u op vakantie gaat, geeft u de data door aan ons, dan kunnen wij daar rekening mee houden.
Onze excuses voor de vertraagde communicatie en levering.
Wij beseffen dat u lang op uw robo-duster 2011 moet wachten, maar kunnen wel beloven, dat het de moeite waard zal zijn.
Wij willen u graag bedanken voor uw begrip en het wachten op uw robo-duster.
Wanneer er iets mis mocht zijn kunt u zich gewoon melden via dit mail adres.
Heeft u vragen of opmerkingen, mailt u dan naar
[email protected]
Met vriendelijke groet,
Team Kromhout Trading
Robo-duster
Kromhout Trading
Koestraat 135
5014 EC, Tilburg
* * *
Weer een standaardtekst dus. En ook nog een heel vreemde, want als ik het goed begrijp heb je je Roboduster in huis
nog voordat de transporteur hem aflevert.....dat klinkt als een kromming in de tijd ! En dat past dan wel weer bij Kromhout.
Zoals Calastra al opmerkt: de website is op dit moment "om administratieve redenen" uit de lucht.....