LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Arris modem

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Tineke59

Arris modem

Ongelezen bericht door Tineke59 »

Eergisteren heeft een monteur van de firma Schuuring in opdracht van de UPC, volgens afspraak, het Arris modem vervangen. Er werd tegen mijn dochter gezegd (ik was zelf aan het werk) dat als de telefoon het na 1 dag nog niet deed :?: , ik evencontact met ze op moest nemen. Eergisteren heb ik via de mail contact gezocht met de UPC, standaardmail terug. En gisteravond mailcontact met de firma Schuuring, ook standaardmail terug.
Nu heb ik na 2 dagen nog steeds geen telefoonverbinding! Als ik een nummer intoets, hoor ik wel die tikjes, maar vervolgens is de lijn dood. Als ik met mobiel naar mn vaste nummer bel, zegt een stem: het nummer dat u heeft gekozen, reageert niet.

Hoe kan ik anders contact met ze opnemen dan via de mail, als mn telefoon het niet doet! Ja, met mn mobiel zeker!

Op het moden knipperen groene lampjes, behalve die van telefoon 1. Het stekkertje achterin zit goed.

Waarom reageren ze niet en lossen het probleem niet op! Morgen ga ik al mn derde dag zonder telefoonverbinding in. :(

ciske

Re: Arris modem

Ongelezen bericht door ciske »

mails reageren providers meestal niet op, kan je niet bij familie of buren met de vaste telefoon bellen over dit probleem, mobiel kost het je goud geld, succes.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Tineke59 schreef:
Waarom reageren ze niet en lossen het probleem niet op!
En dat vraag je hier?

Ik zou gewoon ff bellen. Het bericht "als hij het morgen niet doet....." klinkt als een wegkomertje omdat hij het niet kan fixen maar wel door upc betaald wil worden....

Tineke59

Ongelezen bericht door Tineke59 »

Het probleem is al opgelost. :D Ik moest gewoon even 15 minuten resetten. Dat hadden ze ook wel gelijk kunnen zeggen, maar ja.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

:D scheelt een hoop stress ,fijn voor je:-)

Gesloten