LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ***BROKKENMAFFIA****
Re: ***BROKKENMAFFIA****
ik weet niet wat er gebeurd is lupa ik heb gemaild maar die is niet bij jou gekomen alles klopt niets ervan.mijn vraag wat is er nu over 2b.p Ik kan het niet meer volgen soms maar dat was het en die andere waar jij op vroeg wie ik bedoelde was aan burty bedoeld dus niet an jou.waarom word er nu gezegd door jou dat ik weer hypothetis ben . dit was het dooby
dat grof geschut was voor burty want die was ook onbeschoft
doob
doob
Waarom noemt de Barf goeroe Bilinghurst dan zijn COMPLEET VLEESVOER dan Barf-diet
http://www.barfworld.com/html/barf_diet/barfdiet.shtml
http://www.barfworld.com/html/barf_diet/barfdiet.shtml
kvv= kompleet vers voer, dat wordt hier in nedrerland bedoelt als je
versvlees geeft(al voor jou gemaakt)
barf=rouwe voer, daar wordt er niet compleet vers voer bedoelt maar
het zelf samenstellen van compleet vers voer
het is duidelijk dat als je over versvlees hebt dan praatje over al kant en klaar kompleet voer
en als je over Barf praat dan ga je zelf samenstellen
versvlees geeft(al voor jou gemaakt)
barf=rouwe voer, daar wordt er niet compleet vers voer bedoelt maar
het zelf samenstellen van compleet vers voer
het is duidelijk dat als je over versvlees hebt dan praatje over al kant en klaar kompleet voer
en als je over Barf praat dan ga je zelf samenstellen
ik zie nergens staan compleet vers voer, maar natuurlijk moet het compleet zijn om het gezonde te zijn.
The word BARF is an acronym for Biologically Appropriate Raw Food.
biologisch gepast rauw voer
The word BARF is an acronym for Biologically Appropriate Raw Food.
biologisch gepast rauw voer
Het Barf-diet is precies hetzelfde als wat de Barfers geen Barf noemen m.a.w. alle complete versvleesvoedingen
http://www.barfworld.com/html/barf_diet ... ient.shtml
http://www.barfworld.com/html/barf_diet ... ient.shtml
waarom zijn barfers zo vies van commercie?
ik geef billinghurst groot gelijk
zonder commercie geen centjes voor een strategische marketingcampagne.
je wil de brokkenfabrikanten toch het vuur aan de schenen leggen?bestrijd ze op eigen vlak zou ik zeggen. hondeneigenaren kunnen hun voercentjes maar een keer uitgeven.nah... dan liever aan het goede kamp.het vers kamp.
en hoe polulairder vers wordt hoe beter het is .
ik geef billinghurst groot gelijk
zonder commercie geen centjes voor een strategische marketingcampagne.
je wil de brokkenfabrikanten toch het vuur aan de schenen leggen?bestrijd ze op eigen vlak zou ik zeggen. hondeneigenaren kunnen hun voercentjes maar een keer uitgeven.nah... dan liever aan het goede kamp.het vers kamp.
en hoe polulairder vers wordt hoe beter het is .
helaaaaas voor de hond maakt zijn baas dat uit ja.
en bazen weten niet beter dan dat brokken goed zijn
arme stumpers
en bazen weten niet beter dan dat brokken goed zijn
arme stumpers
-
HOE SCHIJNHEILIG DAT ZOOITJE DAAR IS.... EN LUPA ZAL WEL VOLGEN
Ja lupa je slaat de spijker op zijn kop of heb ik dat nu gedaan, want je bent er weer!! er was je toch opgedragen dat het slot er op moest en dat deed je toch meteen, want van Naomi deugde helemaal niets puberaal gedrag en met z'n allen stonden jullie op tegen haar OMDAT zij iemand veroordeelde die een gestolen Hond van een JUNK had gekocht,wat jullie allemaal niet erg vonden sterker het werd BABS voor en BABS na en Billie zus of zo.
Terecht dat Naomi de handdoek in de ring heeft gegooid na de reacties van jullie schijnheilige want de brokkenmaffia moest maar verdwijnen volgens een paar personen daar,en wie zwijgt stemt toe dus ook van jou.
Maar BABETTE of BILLIE zijn niet meer om wat voor reden dan ook en jullie komen weer terug SCHIJNHEILIG dus als jij daar een ander woord voor weet hou ik me aanbevolen mag ook in het italiaans!!
va fan culo! de meeste mensen kennen dit woord niet ! maar ik maak liever gebruik van de voorkant wel te verstaan dat het niet ouder dan 36 is en geen kinderen heeft gehad want dan kan je ze beter bij het grofvuil zetten.
Heb je zo een kleintje? Lupa ik vraag jou toch ook niet of je een grote mond heb !!!!!
Ja Italianen zijn nu eenmaal meelopers ga eens in Milaan en Verona kijken ik kom er iedere maand wat op de Markt populair en goedkoop is, en de hele meute loopt er in.
gewatteerde ruiterjack liefst geel of rood en momenteel doen de eskimo jassen het erg goed (he hebben we dat niet eerder gehoord) ze houden hem zelfs aan aan de bar 5 op een rij lijkt heel wat........ en dan kom ik in mijn Armani of Ferré pak en mijn Pollini's en een zeer leuke italiaanse auto echt italiaans dus .
Nee met z'n allen in de Audi of VW wie volgt en laten we vooral niet onze Hond meenemen want daar houden ze niet van.
Dus Lupa het is niet persoonlijk , maar wie kaatst kan de bal verwachten! en ga nu niet het beledigde vrouwtje spelen mocht dat toch zo zijn kan je altijd bij rasloeder SILVIA uithuilen
boemasculino
Ja lupa je slaat de spijker op zijn kop of heb ik dat nu gedaan, want je bent er weer!! er was je toch opgedragen dat het slot er op moest en dat deed je toch meteen, want van Naomi deugde helemaal niets puberaal gedrag en met z'n allen stonden jullie op tegen haar OMDAT zij iemand veroordeelde die een gestolen Hond van een JUNK had gekocht,wat jullie allemaal niet erg vonden sterker het werd BABS voor en BABS na en Billie zus of zo.
Terecht dat Naomi de handdoek in de ring heeft gegooid na de reacties van jullie schijnheilige want de brokkenmaffia moest maar verdwijnen volgens een paar personen daar,en wie zwijgt stemt toe dus ook van jou.
Maar BABETTE of BILLIE zijn niet meer om wat voor reden dan ook en jullie komen weer terug SCHIJNHEILIG dus als jij daar een ander woord voor weet hou ik me aanbevolen mag ook in het italiaans!!
va fan culo! de meeste mensen kennen dit woord niet ! maar ik maak liever gebruik van de voorkant wel te verstaan dat het niet ouder dan 36 is en geen kinderen heeft gehad want dan kan je ze beter bij het grofvuil zetten.
Heb je zo een kleintje? Lupa ik vraag jou toch ook niet of je een grote mond heb !!!!!
Ja Italianen zijn nu eenmaal meelopers ga eens in Milaan en Verona kijken ik kom er iedere maand wat op de Markt populair en goedkoop is, en de hele meute loopt er in.
gewatteerde ruiterjack liefst geel of rood en momenteel doen de eskimo jassen het erg goed (he hebben we dat niet eerder gehoord) ze houden hem zelfs aan aan de bar 5 op een rij lijkt heel wat........ en dan kom ik in mijn Armani of Ferré pak en mijn Pollini's en een zeer leuke italiaanse auto echt italiaans dus .
Nee met z'n allen in de Audi of VW wie volgt en laten we vooral niet onze Hond meenemen want daar houden ze niet van.
Dus Lupa het is niet persoonlijk , maar wie kaatst kan de bal verwachten! en ga nu niet het beledigde vrouwtje spelen mocht dat toch zo zijn kan je altijd bij rasloeder SILVIA uithuilen
boemasculino
ik moet even kwijt dat ik niet begrijp dat jullie nog op deze topic reageren
en nog steeds niet door hebben dat Naomoi en Bullenmans dezelfde zijn!!
dat hoor je mij niet zeggen
iedereen beweerd hier van iedereen dat hij iemand is
gek word je ervan
maar dit is geen topic meer over versxbrokken
brokkengevers worden niet meer op feiten gewezen
mensen die alleen maar dingen willen vragen krijgen de wind van voren en worden beledigd
ik schrijf hier allang niet meer maar was verbaasd dat sommige nog steeds bezig zijn en dat wilde ik nog even kwijt
iedereen beweerd hier van iedereen dat hij iemand is
gek word je ervan
maar dit is geen topic meer over versxbrokken
brokkengevers worden niet meer op feiten gewezen
mensen die alleen maar dingen willen vragen krijgen de wind van voren en worden beledigd
ik schrijf hier allang niet meer maar was verbaasd dat sommige nog steeds bezig zijn en dat wilde ik nog even kwijt
Goh, ik denk ook al een hele tijd dat Bullenmans en Naomi dezelfde persoon zijn. Let eens goed op, dan zie je een patroon...En dit topic gaat ook helemaal nergens over, het is rijp voor uitzending op SBS6.
weet je wat??
ik stop ermee!!!!!!
Bullenmans het gaat je goed!
groetjes Lupa
ik stop ermee!!!!!!
Bullenmans het gaat je goed!
groetjes Lupa
is dat bericht echt van jou Lupa?
dan doe je een goede zet
hou de eer aan jezelf
je kan praten en je best doen wat je dan ook wil, er is altijd wel een gast of bullenmans of naomi die over je heen ze*kt
en niet zo weinig ook
je hebt geduld genoeg gehad
ik hoop dat meer mensen je voorbeeld volgen
ik stop in elk geval ook weer met reageren
(niet dat ze aan mij iets missen... ben de opmerking alvast voor)
dan doe je een goede zet
hou de eer aan jezelf
je kan praten en je best doen wat je dan ook wil, er is altijd wel een gast of bullenmans of naomi die over je heen ze*kt
en niet zo weinig ook
je hebt geduld genoeg gehad
ik hoop dat meer mensen je voorbeeld volgen
ik stop in elk geval ook weer met reageren
(niet dat ze aan mij iets missen... ben de opmerking alvast voor)
barfdieet is volgens methode van I.b gemaakt je weet dus precies hoeveel % van wat er in zit en dat kan je van cvv niet zeggen
-
GLENNIS,XANDRA,HOI, NOGMAALS GLENNIS waar komen jullie ineens zo vandaan bijna 80 pagina's niets van jullie gehoord en in eens besluiten jullie binnen een half uur wat van je te laten horen!!!!!!!!!!
Oh ik gegrijp het al jullie komen je Barf vriedinnetje helpen want bullenmans heeft wat lelijks over haar gezegd terwijl jullie verleden week nog riepen dat het zo'n lekker ding is?
Nou ze is voor de zoveelste keer weg misschien nu echt bij het grof vuil....
Tja Naomi en Bullenmans zijn een? zij heeft in ieder geval de juiste maten voor een vrouw en zit in de goede leeftijd en heeft een grote MOND
Dus wat wil je nog meer,op mijn leeftijd droom je daar nog maar van (kwam dat niet van lupa?)
Anyway Ja ik neem het ook op voor de underdog net zo als jullie barfers en zal Naomi nooit laten vallen want ze weet heel veel over honden en hun voeding wat van de meesten Barfers niet gezegd kan worden.
Maar ik ga vanavond even verder dromen over die mond wie weet .
Oh ik gegrijp het al jullie komen je Barf vriedinnetje helpen want bullenmans heeft wat lelijks over haar gezegd terwijl jullie verleden week nog riepen dat het zo'n lekker ding is?
Nou ze is voor de zoveelste keer weg misschien nu echt bij het grof vuil....
Tja Naomi en Bullenmans zijn een? zij heeft in ieder geval de juiste maten voor een vrouw en zit in de goede leeftijd en heeft een grote MOND
Dus wat wil je nog meer,op mijn leeftijd droom je daar nog maar van (kwam dat niet van lupa?)
Anyway Ja ik neem het ook op voor de underdog net zo als jullie barfers en zal Naomi nooit laten vallen want ze weet heel veel over honden en hun voeding wat van de meesten Barfers niet gezegd kan worden.
Maar ik ga vanavond even verder dromen over die mond wie weet .
"barfdieet is volgens methode van I.b gemaakt je weet dus precies hoeveel % van wat er in zit en dat kan je van cvv niet zeggen "
Waar staat dat dan Carl?
Waar staat dat dan Carl?