LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Acer Advantage PC Garantie

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
wimperNL

Acer Advantage PC Garantie

Ongelezen bericht door wimperNL »

Acer Advantage PC garantie is waardeloos! Ik hoor binnen 2 werkdagen iemand op thuis te hebben voor reparatie, maar na 5 werkdagen (7 dagen) nog niet eens een telefoontje gehad. Wel zelf inmiddels 6 x gebeld en een klacht ingediend, maar niets helpt...

Ben op zich over mijn Acer redelijk tevreden, maar dit is echt waanzinnig slecht. Acer is behalve de (betaalde) servicelijn (call-center) nergens bereikbaar dus kan ook nergens een klacht indienen behalve bij het call-center.

Dit is in ieder geval mijn laatste Acer pc-tje...

Rickyman

Re: Acer Advantage PC Garantie

Ongelezen bericht door Rickyman »

:arrow: Geloof het of niet, of je nu een HP, Dell, Packard Bell, Acer, Compaq, Toshiba, Asus of Sony koopt, op het moment dat je ze nodig hebt blijkt 90% de reparaties via een servicedienst inDuitsland of Rotterdam te doen.
Deze zijn voor een consument niet bereikbaar, het duurt lang, ze zijn te duur en de kans om snel en vriendelijk geholpen te worden is met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid 1%.

Dus maak je geen illusies om volgende keer een betere service te krijgen. Tik op dit forum maar eens is,: klachten Apple, Sony, Asus Acer, Packard Bell enz, bij al deze merken zijn er voorstanders (goede ervaringen) maar een groter aantal tegenstanders (klachten en slechte ervaringen).

Rick

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Je hebt wel recht op garantie , maar als je die niet krijgt effe googelen op marktplaats zijn zat beuntjes die het voor een prikkie doen.

Dekseldopje

Ongelezen bericht door Dekseldopje »

ciske schreef:Je hebt wel recht op garantie , maar als je die niet krijgt effe googelen op marktplaats zijn zat beuntjes die het voor een prikkie doen.
Ja, en daarna weer klagen dat het weer niet goed is, je geen garantie krijgt, gaat proberen te klagen bij Acer over je produkt en ze jou dan vertellen dat het buiten garantie valt omdat er een derde partij geweest is die in dan wel aan heeft gezeten. Beuntjes zijn meestal om een reden heel goedkoop, of duur omdat veel mensen ze klakkeloos vertrouwen want tja "hij heeft er verstand van!" Herinner me iemand die 500 euro aan iemand betaalt had, om windows xp te installeren zonder verdere software. Lekker snel verdient voor 45 minuten werk.

wimperNL

UPDATE:

Acer Advantage is echt waardeloos. We zijn nu 2 weken verder en nog steeds geen zicht op reparatie. Acer biedt ook geen enkele compensatie in wat voor vorm dan ook. Ook kunnen ze niet aangeven wanneer reparatie wel plaats kan vinden.
Echt een waardeloze service door Acer. Dit is in ieder geval de laatste Acer die ik heb aangeschaft.

wimperNL

UPDATE ACER:
Nog geen reparatie omdat het onderdeel nog niet is geleverd (nu dus al 2 weken).
5 minuten zoeken op internet levert mij echter het volgende op bij www.replacedirect.nl:

Actuele levertijd
Op werkdagen voor 21.00u besteld, morgen in huis

Toch jammer dat de fabrikant dit zelf niet kan...

ciske

Herinner me iemand die 500 euro aan iemand betaalt had, om windows xp te installeren zonder verdere software. Lekker snel verdient voor 45 minuten werk
sorry hoor maar dan ben je niet goed bij je hoofd beetje normaal nadenken en je weet dat het niet zo duur is.

windows xp installeren kost je hooguit een 10 tje.

tnt35

Ongelezen bericht door tnt35 »

[/quote] sorry hoor maar dan ben je niet goed bij je hoofd beetje normaal nadenken en je weet dat het niet zo duur is.

windows xp installeren kost je hooguit een 10 tje.[/quote]

dat is zeer zeker rotzooi voor 10euro
ga je er een geslipstreamde xp opzetten, ben je
wel gauw klaar,maar meer dan 10 euro.
Verder ken ik iemand,die 375 kwijt was(1,5uur)officieel bedrijf.

ciske

tnt35 schreef:

dat is zeer zeker rotzooi voor 10euro

totaal geen rotzooi dus hoe kom je bij die idiote prijzen?

Dekseldopje

Off-topic: voor 10 euro windows xp installeren zou ik eigenlijk voor dat geld niet veel verwachten. Voor 375 euro dan weer wel, heel veel zelfs...:) Officieel bedrijf rekent anders dan een beuntje, maar zelfs 375 euro vind ik wel heel veel geld, tenzij die officieel bedrijf een leuke licentie geeft voor een x bedrag.

ciske

Off-topic: voor 10 euro windows xp installeren zou ik eigenlijk voor dat geld niet veel verwachten
je ken er beter wel veel van verwachten, ach als jij je graag blauw betaalt , veel plezier dan.

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

ciske schreef:
Herinner me iemand die 500 euro aan iemand betaalt had, om windows xp te installeren zonder verdere software. Lekker snel verdient voor 45 minuten werk
sorry hoor maar dan ben je niet goed bij je hoofd beetje normaal nadenken en je weet dat het niet zo duur is.

windows xp installeren kost je hooguit een 10 tje.
Voor een 10 tje kan ik het niet doen.

Windows XP opnieuw installeren is toch gauw zo'n 2 uur werk (niet overdreven. :wink: )

ciske

Windows XP opnieuw installeren is toch gauw zo'n 2 uur werk (niet overdreven. )

dat valt me tegen van jou :lol: ik doe het wel voor die prijs :lol:

Dekseldopje

ciske schreef:

Windows XP opnieuw installeren is toch gauw zo'n 2 uur werk (niet overdreven. )

dat valt me tegen van jou :lol: ik doe het wel voor die prijs :lol:
Ik niet, als je als bedrijf bezig bent dan moet je wel meer rekenen dan dat, anders heb je alleen in sommige geveallen voor 10 euro je brandstof terug verdient. En nee ik betaal me niet scheel hoor, windows xp e.d. doe ik zelf wel ;)

ciske

Dekseldopje schreef:

Ik niet, als je als bedrijf bezig bent dan moet je wel meer rekenen dan dat, anders heb je alleen in sommige geveallen voor 10 euro je brandstof terug verdient. En nee ik betaal me niet scheel hoor, windows xp e.d. doe ik zelf wel ;)

Ik heb geen bedrijf, ik doe als iemand niks van computers weet in mijn vrije tijd helpen , en dat 10 tje is niet voor mij maar gaat in de pot voor andere dingen die dan nodig zijn om mensen te helpen. dus alsnog geen rotzooi.

Dekseldopje

Leuk initiatief, krijgen ze ook bj alles wat je doet onvoorwaardelijke support en "garantie" ? Ik neem aan dat je dat bij jou in de buurt doet? Ik bedoel als je met auto of ov gaat is zonde van je tijd voor 10 euro.....ookal gaat 't in een pot.

ciske

Dekseldopje schreef:Leuk initiatief, krijgen ze ook bj alles wat je doet onvoorwaardelijke support en "garantie" ? Ik neem aan dat je dat bij jou in de buurt doet? Ik bedoel als je met auto of ov gaat is zonde van je tijd voor 10 euro.....ookal gaat 't in een pot.

yeps , ze krijgen inderdaad garantie , niet goed dan opnieuw en zonder kosten.

niet alleen in mijn buurt maar benzine kosten worden wel vergoed.

hoezo zonde van mijn tijd? ik doe het naast mijn werk gewoon om die reden dat als mensen met hun computer zitten , (problemen met vastlopen of opnieuw installeren) voorkom ik dat ze bij een computerzaak zich blauw moeten betalen.

Dekseldopje

Ik bedoelde niet zonde van je tijd om mensen te helpen, dat is alleen maar leuk initiatief. Ik bedoel juist klusjes ver weg, dus 2 uur onderweg voor een klusje van 10 minuten....

Ik doe dit ook naast mijn werk erbij, maar reken meer om mijn onkosten te dekken, en iets winst aan over te houden, maar doe het idd vooral om mensen met hun computerproblemen te helpen op een eerlijke manier dan "beuntjes" Dankzij zulke "mannetjes" heb ik menig avond en weekend gezeur gehad om al hun troep op te ruimen..... En die ervaringen waren toch echt door mensen die het wel ff deden voor 10 euro, om vervolgens spaak te lopen en dan maar volgende keer weer verder gaan....NOT! Dus vandaar ook mijn eerste reaktie bij het lezen van zo'n laag bedrag

Dat is het nadeel dat iedereen er tegenwoordig "verstand" van heeft...... Of tenminste denkt te hebben.

ciske

nou in 10 minuten installeer ik echt geen computer hoor ,jij wel dan? :lol:

2 uur van mij af doe ik niet , het is de bedoeling gewoon in mijn stad(grote stad) maar erbuiten wat dorpjes mag ook maar ik ga geen 2 uur rijden dat doe ik voor niemand.

ik zeg niet dat ik alles weet maar de dingen die ik weet doe ik goed en is er eens een probleem ( nog nooit gehad) dan kom ik gewoon weer.

ik vind het namelijk schofterig wat sommige beuntjes vragen.

trebelski

Ongelezen bericht door trebelski »

Dit kost het bij een klein (officieel )bedrijf.Met bon,dus niet zwart en geen beunhaas.Voor liefhebbers heb ik zijn website en adres beschikbaar via een PB. :mrgreen: . Midden van het land.De 3 desktops die ik heb of heb gehad zijn alle 3 door hun gebouwd naar mijn specificatie en de prijs was heel gunstig.
Diensten & Prijzen.

Software Service

Service

Prijzen
Installatie windows 7 & vista

€ 27,50
Installatie windows xp

€ 25,00
Installatie overige software

€ 10,00 per pakket en in overleg
Installatie interne apparatuur + testen

€ 10,00 per component en in overleg