Hierop heb ik ze wederom gewezen dat ik van mening ben geen wetelijke overeenkomst met ze te hebben en ze ook geen toestemming heb gegeven voor een automatische machtiging! Als zij van mening blijven dat er wel een overeenkomst is dan zie ik graag per post de door mij ondertekende overeenkomst tegemoet. Tevens heb ik ze verzocht mij dit voor een bepaalde datum op te sturen, alvorens ik overga tot betalen. Reageren ze niet voor deze datum, dan ga ik ervan uit dat ze het niet kunnen bewijzen en heb ik ze verzocht mij dan ook niet meer lastig te vallen met herhalingsmail aangezien ik daar dan ook niet meer op zal reageren.
Uiteraard kreeg ik meteen weer een mailtje waarop ze aangeven bla bla bla wel overeenkomst ivm niet tijdig reageren blablabla.
Blijkbaar willen ze niet luisteren, want ik vraag om een simpele door mij ondertekende overeenkomst op te sturen. Tja...als ze me dit opsturen, ben ik bereid te betalen hoor, eerlijk duurt het langst nietwaar
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
E.e.a. heb ik aangetekend verstuurd. Ik ben duidelijk geweest....Zonder ondertekende overeenkomst, krijgt puresential geen geld van mij en ga ik ook niet meer reageren op hun mailtjes.
Ik schat zo in ik die ondertekende overeenkomst niet ga krijgen.....
Als de deurwaarde cq incassoburo komt, zal mijn advocaat wel contact met ze opnemen en dezelfde eisen gaan stellen, schat ik zo in
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)