LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ECI

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
waarderpolder1

ECI

Ongelezen bericht door waarderpolder1 »

De discussie over de incasso, ingesteld door het ECI begint aardig te ontsporen.
Mijn vraag was of er meer mensen zijn die problemen hebben ondervonden met de "vrije keuze bon"van het ECI. Op dit forum geen reactie gekregen.
Bij ""opzeggen .nl" staan wel veel klachten beschreven.

De vraag of de communicatie van het ECI via post of mail is verlopen, kan ik nog niet beantwoorden. Heb deze vraag op advies van adSolvendum via mail gesteld aan het ECI. Echter nog geen antwoord gekregen.

Overigens heb ik 21 jaar naar tevredenheid elk kwartaal boeken bij het ECI besteld en daarna opgehaald in de winkel.

BBCS
Contacteer:

Re: ECI

Ongelezen bericht door BBCS »

waarderpolder1 schreef:Mijn vraag was of er meer mensen zijn die problemen hebben ondervonden met de "vrije keuze bon"van het ECI. Op dit forum geen reactie gekregen.
Ik heb zelf geen problemen, maar dat komt omdat ik geen lid ben van ECI.
waarderpolder1 schreef:Vergeten om een kwartaal bestelling te plaatsen, dan krijg je gelijk een
"Vrije Keuze Bon"" à E 25,--. Dit bedrag moet je dan naar hun overmaken.
Volgens ECI hebben ze mij zo'n Vrije Keuze Bon toe gestuurd.
Ik heb echter niets ontvangen. Geen Bon.
Ook geen rekening, geen herinnering en geen aanmaning.
Na mijn vakantie - de post goed doorgenomen. Er lag alleen een brief van
Inkasso Unie dat ik binnen 5 dagen E 99,50 moest betalen.
In dat geval eerst contact opnemen met ECI en Inkasso Unie dat je nooit een brief gehad hebt, en dat je het probleem wilt oplossen zonder die hoge incassokosten te betalen.

Gesloten