LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wehkamp antwoordt totaal niet op klachten

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jjs
Berichten: 20
Lid geworden op: 30 jul 2011 21:21

Wehkamp antwoordt totaal niet op klachten

Ongelezen bericht door jjs »

Wehkamp reageert totaal niet op klachten.
Het enige wat je krijgt is een automatisch ontvangstbericht.
Hierna heb ik 1keer een bericht gehad na 5 dagen met de melding dat ze minimaal 10 dagen nodig hebben om te kunnen antwoorden. Dat zijn er dan dus 15 samen.
15 dagen om een simpel antwoord te geven!
In de eerste mail had ik precies de onderdelen beschreven met bijbehorende partnummers (het gaat om een fitnessapparaat). Lijkt mij niet zo moeilijk om dat dan aan de leverancier JOBA van inmotion4u door te geven.
Heb je daar zoveel tijd voor nodig?
Dat is in deze service gevoelige tijd schandalig.
Vandaar dat ik nu elke dag een nieuwe mail via de WEHKAMP site stuur met dezelfde klacht.
Dan krijg ik weer een mailtje dat je binnen 24 uur een reactie krijg, alleen komt die reactie nooit.
Eigenlijk dwingen ze je op die manier om te bellen.

Waarom bel je dan niet, vraag je je af? Omdat ze een schandalige 30cent per minuut vragen! Ja het is nog steeds crisis, maar bij ons klanten ook. Vandaar dat we mailen. Eerder kon je nog gewoon voor lokaal tarief bellen. Dus omdat ik een apparaat heb dat binnen de garantie niet goed is moeten ze ook nog aan mij verdienen door een duur nummer te bellen. Ik kan er toch niets aan doen dat het niet goed is.

Zo dat is eruit.
Zijn er mensen met dezelfde ervaring?

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Wehkamp antwoordt totaal niet op klachten

Ongelezen bericht door sephora30 »

Mijn zus heeft een tijdje geleden een dekbedovertrek voor mij besteld. Omdat ik niet in staat was hem bij haar op te halen heeft het een paar weken geduurd voordat ik hem in huis had.

1x gewassen en een week op mn bed gelegen.............naad is gescheurd en allemaal lichte strepen erop. Hij ziet eruit alsof ie al 10 jaar oud is. En dat voor 35 euro.

Maar...........ik begin niet eens aan klagen gezien de service verhalen over Wehkamp op internet.

stofzuigertje

Re: Wehkamp antwoordt totaal niet op klachten

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Volgens wasvoorschrift gewassen?

En als niemand meer gaat klagen en geld terug zou vragen in geen service geven rendabel dus juist altijd klagen en geld terug eisen.
Naden moeten enkele jaren mee gaan en de kleuren, wasmiddel en label volgen moet wel uitgevoerd zijn!

coinoperator
Berichten: 73
Lid geworden op: 18 jan 2006 19:26

Re: Wehkamp antwoordt totaal niet op klachten

Ongelezen bericht door coinoperator »

Mein Wehkampf is toch 1 van de eigenaren van thuiswinkelwaarborg....

Wie?
oh die...
die ieder jaar weer op zichzelf stemmende beste webwinkels...
Laatst gewijzigd door coinoperator op 31 jul 2011 14:36, 2 keer totaal gewijzigd.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Wehkamp antwoordt totaal niet op klachten

Ongelezen bericht door sephora30 »

stofzuigertje schreef:Volgens wasvoorschrift gewassen?
Nee uiteraard niet :roll:

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: Wehkamp antwoordt totaal niet op klachten

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Wehkamp antwoordt totaal niet op klachten

Ongelezen bericht door sephora30 »

Geachte Frits, kan ik ook bij jou terecht of moet ik gewoon eerst een klacht indienen bij Wehkamp.

Vind het toch wel zonde van mn overtrek.

jjs
Berichten: 20
Lid geworden op: 30 jul 2011 21:21

Re: Wehkamp antwoordt totaal niet op klachten

Ongelezen bericht door jjs »

fritspieters schreef:Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]

Hartelijk dank voor uw bemiddeling.
Ik heb u direct een mail gestuurd met daarin copie van de originele klacht die ik als eerst naar Wehkamp gestuurd had.

mvg.

jjs

heujen
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 sep 2011 15:58

Re: Wehkamp antwoordt totaal niet op klachten

Ongelezen bericht door heujen »

ik ben al vele jaren trouwe klant van Wehkamp. Heb eigenlijk nooit klachten gehad over de kwaliteit van de producten en heb heel wat besteld de afgelopen jaren. Meer uit gemakzucht heb ik nagenoeg ook altijd een fikse doorlopende rekening gehad, waar ik elke maand 3 a 4 keer het termijnbedrag voor aflos. Ja oke ik weet het is duur, maar goed dat is mijn keuze. Deze zomer ben ik verhuisd en heb dat netjes doorgegeven. Echter kwam ik tot de ontdekking dat mijn koopruimte op "0" was gesteld.

Ik heb de klantenservice gevraagd per e mail wat er aan de hand was. Ik hoorde niks en heb de mail opnieuw verzonden. Ik kreeg dezelfde dag 2 mails terug van verschillende medewerkers. Het ene was een standaard nietszeggend antwoord, was dat niet het antwoord dan moest ik de vraag opnieuw stellen. De andere medewerker maakte het bonter en begon over BKR toetsingen en regels van de overheid en ik moest maar contant betalen. Let wel we praten hier over iemand die nooit achterstand heeft gehad in betalingen en ruimschoots elke maand betaal. Ik heb daarom maar terug geschreven dat ik absoluut niet gediend was van deze manier van communiceren alsof ik een grote boef ben met achterstand en heb ze mede gedeeld niet meer te bestellen versneld af te lossen en te gaan als klant.

Totdat....... ik een rekening kreeg van een artikel dat ik in maart had gekocht en in september opnieuw werd bijgeschreven op mijn rekening. Let wel het rekeningoverzicht zet wehkamp op je eigen site. Twee keer bij schrijven is twee keer betalen. Op mijn vraag per mail kreeg ik nooit een fatsoenlijk antwoord. U heeft gekozen voor uitgestelde betaling en dat schrijven we nu bij, waarom het twee keer werd bijgeschreven gingen ze niet op in. Ellen ten boone die zgn. alle mails stuurt kan trots zijn op zo'n slechte afdeling. Dan maar een brief zenden met de uitdraai er bij die bewijst dat ik dubbel betaal. Geen antwoord maar per mail een antwoord die steeds hetzelfde is. Op mijn vraag in te gaan op het betalingsoverzicht, geen reactie.

Betaal je niet dan krijg je een BKR toetsing en kun je problemen verwachten in je verdere leven.

Echt een zeer onklantvriendelijke tent daar bij Wehkamp. Eind november krijgen ze nog een brief dat ze me na 12 jaar mogen uitschrijven. Het dubbel betaalde artikel betaal ik wel, want ik sta op het punt een hypotheek af te sluiten. Ik geef ze het advies om dat geld te investeren in een cursus omgaan met klanten.

Voor alle lezers hier 1 tip koop niet bij wehkamp!

Gesloten