2 juli jl heb ik een abbo bij simpel aangevraagt
heb netjes een welkoms brief en welkoms mail gehad
verder kreeg ik heel netjes een op 29 juli gedateerde brief van een incasso buro
ik bel ze zeg dat ik daar niet van gedient ben antwoord de 14 dagen bedenktijd is voorbij betaal of het gaat u nog meer kosten
mensen simpel is goedkoop maar vreselijk onbeschoft naar hun mensen ik ga verdere stappen ondernemen om dit contract te ontbinden gezien er niks gelevert is (geen simkaart) maar wel incassoburo's binen 1 maand tijd zonder herinderings brieven of mailtjes
niet met die gasten in zee gaan onberouwbaar onvriendlijk zooitje is het
weer een ilusie armer
Susan Kroes
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Simpel goedkoop maar zeer klantonvriendelijk
-
Pareltje31
Re: Simpel goedkoop maar zeer klantonvriendelijk
heb je contact gezocht met ze dat er niks is geleverd? Heb je wel eerst een factuur gekregen van Simpel?
ik heb een welkoms mail ontvangen met het bedrag wat ze eerdaags vanmijn rekeing zouden incasseren
heb net met mijn bank gebelt die melden dat ze de incasso 1x hebben aangeboden (1 dag voor mijn salaris binnen komt)
gaat mij niet om die lullige 17,50 gaat mij om de onbeschofte behandeling
en ja heb net na hun gebelt te hebben een dreigmailtje ontvangen betaal binnen 5 dagen of er komen extra kosten op
( incassoburo noemt dit een sommering en niet bedreigend)
product word gelevert na betaling dan gaat volgens mij ook dan pas het contract in
heb net met mijn bank gebelt die melden dat ze de incasso 1x hebben aangeboden (1 dag voor mijn salaris binnen komt)
gaat mij niet om die lullige 17,50 gaat mij om de onbeschofte behandeling
en ja heb net na hun gebelt te hebben een dreigmailtje ontvangen betaal binnen 5 dagen of er komen extra kosten op
( incassoburo noemt dit een sommering en niet bedreigend)
product word gelevert na betaling dan gaat volgens mij ook dan pas het contract in
Heb je de vraag van pareltje wel begrepen ?
(En controleer even of de letter D op te toetsenbord het nog wel doet)
*betwijfelt of er wel geschiktere providers voor TS zijn dan SIMPEL*
(En controleer even of de letter D op te toetsenbord het nog wel doet)
*betwijfelt of er wel geschiktere providers voor TS zijn dan SIMPEL*
-
Simpelconsumenten
Beste forumbezoeker,
Mocht je vragen of klachten over Simpel hebben, dan mag je mij een bericht sturen. Graag neem ik je klacht persoonlijk in behandeling.
Vermeld behalve een bondige omschrijving van je vraag ook je naam, telefoon- en klantnummer, dan help ik je zo spoedig mogelijk verder.
Met vriendelijke groeten,
Anna van Dijck
[email protected]
Mocht je vragen of klachten over Simpel hebben, dan mag je mij een bericht sturen. Graag neem ik je klacht persoonlijk in behandeling.
Vermeld behalve een bondige omschrijving van je vraag ook je naam, telefoon- en klantnummer, dan help ik je zo spoedig mogelijk verder.
Met vriendelijke groeten,
Anna van Dijck
[email protected]
@crazyme
heel fijn dat ik op een cursus nederlands ben beland
geen idee wat ik meer zou kunnen melden dan dat ik ze telefonisch benaaderd heb en dat ik 2 mails en 1 incassoburobrief heb gehad
geen factuur dus geen herindering dus niet via the post niet via de mail
hun manier van herinderen is een incassoburo op je dak sturen binnen 1 maand zie aanmelding 2 juli datering brief 29 juli zover ik weet duurt een maand langer dan 27 dagen zelfs ja zelfs als het geen schrikkeljaar is
heel fijn dat ik op een cursus nederlands ben beland
geen idee wat ik meer zou kunnen melden dan dat ik ze telefonisch benaaderd heb en dat ik 2 mails en 1 incassoburobrief heb gehad
geen factuur dus geen herindering dus niet via the post niet via de mail
hun manier van herinderen is een incassoburo op je dak sturen binnen 1 maand zie aanmelding 2 juli datering brief 29 juli zover ik weet duurt een maand langer dan 27 dagen zelfs ja zelfs als het geen schrikkeljaar is
Je komt er vast wel uit met Anna.