LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat een lef van Dexia!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Chris G
Berichten: 911
Lid geworden op: 21 aug 2003 14:13

Wat een lef van Dexia!!

Ongelezen bericht door Chris G »

Sinds enkele dagen heeft Dexia hun site veranderd. Zo juist bezocht ik de site van Dexia en las het onderstaande bericht.
Je moet maar lef hebben!!

Ontdek Dexia

Wie in deze tijd kiest voor een bank, zoekt een partner die uitstekende mogelijkheden voor vermogensopbouw biedt. Een partner waar u op kunt vertrouwen. Mede hierom werkt Dexia Bank exclusief samen met zorgvuldig geselecteerde, onafhankelijke, financiële intermediairs. Met hun kennis en ervaring kunnen zij onze producten en diensten op uw wensen afstemmen.
U profiteert van de deskundigheid en het productaanbod van de wereldwijd opererende Dexia Groep, één van de sterkste financiële instellingen van Europa. Onze producten geven u de mogelijkheid om op een verantwoorde en tegelijkertijd betaalbare wijze vermogen op te bouwen.

http://www.dexiabank.nl/home/default.asp

memo
Berichten: 21
Lid geworden op: 25 jan 2004 14:35

Re: Wat een lef van Dexia!!

Ongelezen bericht door memo »

een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken..In die streken trappen wij zeker niet meer in :evil:

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Wat een lef van Dexia!!

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Ze zullen weinig nieuwe klanten meer krijgen die dieven.
Maar wel fijn dat ze een heel sterke en karchtige Bank zijn,want ze zullen nog heel wat uit te betalen hebben aan ons gedupeerden.
Ik haal er zeker mn laatste eurcent uit.

Met vriendelijke groet,
Rob Adank / Breda
06-53832709
email:[email protected]

Albert Sjoerd
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 feb 2004 21:30

Re: Wat een lef van Dexia!!

Ongelezen bericht door Albert Sjoerd »

Vanmogen ontving ik mijn jaaropgave 2003 van Dexia.
Mijn Winstverdriedubbelaar liep af in juni 2003 met een restschuld van
Eu 11000,00.
Omdat ik geen BKR vermelding wilde en ook geen deurwaardersbezoek
heb ik de restschuld onder protest betaald.
Ik was al aangesloten bij Eegalease en een advocaat gaat binnenkort
voor mij procederen tegen Dexia met als inzet teruggave van de
restschuld en eventueel inleg.
Tot mijn verbazing ontving ik bij mijn jaaropgaaf een folder waarin
Dexia nieuwe producten aanbiedt.
Zouden ze nu echt denken dat ik daar weer intrap ?

jome
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 aug 2003 11:23

Re: Wat een lef van Dexia!!

Ongelezen bericht door jome »

Albert ik heb deze folder ook ontvangen. Doe me een plezier en stuur hem in net als vele anderen hoop ik. Bezorg ze maar wat werk en zet in de hokjes een mooi woord om aan te geven hoe je er over denkt.
Groeten

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Wat een lef van Dexia!!

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Zodra een bedrijf extra reclame gaat maken is er wat met de omzet aan de hand.

Blijkbaar ondervindt Dexia de uitwerking van haar negatieve opstelling.

Daarom is het belangrijk dat we aan de weg blijven timmeren en Dexia zwart blijven maken vanwege haar misleidende contracten, het nietszeggende wurgaanbod, de intimidatie bij betalingen en haar schijnheilige houding om wel met CGA te willen blijven praten maar ondertussen gewoon door gaat met haar incassoburo's en hoger beroep bij DSI.

Annet
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 aug 2003 19:33

Re: Wat een lef van Dexia!!

Ongelezen bericht door Annet »

Vandaag de jaaropgaven gekregen. Ook zo'n belachelijke folder erbij natuurlijk. Die gaat retour afzender met bijschrift uiteraard. Waar halen ze de gore lef vandaan.
Maak ze gek en stuur de folder retour afzender, kost je niets en je hebt een beetje lol.

Annet

An

Re: Wat een lef van Dexia!!

Ongelezen bericht door An »

Mijn schoonvader die reeds anderhalf jaar geleden is overleden, heeft gister ook een jaaroverzicht gekregen met OOK die mooie folder erbij. Laat ie het maar niet weten!!!!!!!

An :wink:

An

Re: Wat een lef van Dexia!!

Ongelezen bericht door An »

Even een correctie. Dat jaaroverzicht was aan de erven van wijlen schoonvader gericht . Met die mooie folder erbij.

En of die (erven) nog belangstelling hebben voor hun nieuwe produkten. Nou, ik dacht het niet!

An, :wink:

gast_58

Re: Wat een lef van Dexia!!

Ongelezen bericht door gast_58 »

Vandaag de jaaropgaven gekregen. Ook zo'n belachelijke folder erbij natuurlijk
Annet, heb ik zelfs een topic aan gewaagd, aan die jaaropgave met bijlagen.
Nou, ik dacht het niet!
Goed zo An!
04-03-2004
Uw Beleggingen
Speculeren op de dollar via Dexia
De voorbije twee jaar moest de dollar bijna 50% prijsgeven ten opzichte van de euro. Vele beleggers vinden de tijd dan ook rijp om te speculeren op een mogelijk herstel. De meeste analisten lijken het echter eens dat het hiervoor nog wat vroeg is en dat de dollar de komende maanden nog verder kan dalen. Wilt u toch nu al een gokje wagen op de dollar? Een aantal mogelijkheden.
Op de site http://www.dexia.be

Je zou ze toch!
Ilse

gast_58

Re: Wat een lef van Dexia!!

Ongelezen bericht door gast_58 »

Chris, nét zo erg als die website:

Geplaatst op 29 Feb 2004 19:20 door gast_58


--------------------------------------------------------------------------------
Gisteren jaaropgave ontvangen, wil er even drie dingen uitlichten die de hardleersheid van Dexia aangeven:

Voor u ligt de jaaropgave. Zoals u weet, tonen de aandelenkoersen van de meeste fondsen al enige tijd een licht herstel. Het is echter waarschijnlijk dat in uw geval de tegenvallende resultaten van de afgelopen jaren hiermee niet zijn goedgemaakt. Vanuit onze maatschappelijke verantwoordelijkheid zijn wij in 2003 met het Dexia Aanbod een groot aantal van onze relaties hierin tegemoet gekomen

Met het oog op de toekomst werken wij intensief aan de verdere verbetering van onze dienstverlening en bieden diverse nieuwe spaar- en beleggingsproducten aan. Door de optelsom van transparantie, lage kosten, keuzevrijheid en moderne internettechnieken zijn deze producten bij uitstek geschikt voor vermogensopbouw.

En als ze het dan hebben over transparantie, deze zin stond prominent onder alle opgegeven cijfers:
Bij een voortijdige beëindiging van uw overeenkomst is het mogelijk dat u een restschuld overhoudt.
:cry: :shock:

verdrietige groeten
ilse

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Wat een lef van Dexia!!

Ongelezen bericht door trudy »

Hoezo bij een "voortijdige beëindiging"? Als je keurig tot het eind aan je verplichtingen voldoet loop je het risico van een gigantische restschuld. Dat hoort erbij te staan.

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: Wat een lef van Dexia!!

Ongelezen bericht door onnozel »

Mee eens trudy.

Gesloten