Dat begrijp ik heel goed Emmy, maar in mijn eerste posten heb ik nergens naar niemand aanvallend of denigrerend getypt, dat is begonnen met jou e.a., en het is mijn goed recht dat ik er antwoord op geef en niet over me heen laat gaan.Bij een aantal post heb ik zelfs gedacht is de moeite niet waard om te reageren omdat ik serieus ben.
Ik merk aan de posten dat er eigen verhaal word gemaakt, terwijl ik letterlijk de feiten heb getypt waar het om ging.
het eerste beslag legging was op 24 juni. 2 de beslag legging was op 6 juli, derde beslag legging was 24 juli.
Eerste beslag legging is na 12 dagen dus op 5 juli het bedrag van 558 euro plus 100 euro bankosten afgerekent, waardoor ik in de min van 658 euro rood stond.
Met de deurwaarder een betalingsregeling afgesproken, van 50 euro per maand, de eerste en tweede deurwaarder splitsen dat geld. Ik heb alleen de afspraak gemaakt met de eerste deurwaarder. En nr 1 heeft een afsrpaak met nr2 gemaakt om die 50 euro te splitsen, dat hebben ze onderling afgesproken zonder dat ik nr 2 heb gevraaagd om betalingsregeling te doen.Dus beslag legging is komen te vervallen op 22 juli..
Nr 3 dw, beslag legging op 24 juli, krijgt het geld van de Ing bank die op 24 juni is beslag gelegd..dus dat dit geld van 24 juni ook onder nr 3 valt
Nu heeft alleen de bank 100 euro kosten berekent met de deurwaarder kosten erbij en gelijk tesamen het bedrag afgeschreven op 5 juli.Dus de eerste 100 euro is al berekent. Die andere 2 zijn nog niet de kosten afgeschreven, maar zal binnenkort wel gebeuren..
het verhaal hierboven waar geld de moment beslag legging opname dan?
ik ben in alle gevallen alleen door de Ing bank op de hoogte gesteld over het belsag inname..maar er geld een procedure betreft bank zoals verklaringsbrief afgeven, dus Ing hoort een brief te schrijven naar deurwaarder nr 1 welke bedrag er is en welke bedragen Ing overkan maken, en daarna stuurt de deurwaader een brief met ok verklaring en dan pas kan het geld afgeschreven worden.
Even nog duidelijkheid uitleggen welke deurwaarder,een bedrag van 50 euro door te doen van ex die toen niet betaald heeft nu een bedrag is geworden van 650 euro, die word verhaald op mij, omdat ze hem niet kunnen vinden. Dit beteft een aankoop van cratieve spelletjes voor kinderen.Blume heet die deurwaarder.
Ik wilde dit verhaal niet kwijt omdat er procedures zijn wat de bank hoort te doen, en in mijn geval niet gebeurt is.
Zoals deze wat ik gevonden heb van een betrouwbare site..
Werkwijze beslag op bankrekening
Om beslag op de bankrekening te leggen geldt de volgende werkwijze:
1.Betekening executoriale titel (vonnis, dwangbevel) aan debiteur
2.Er geldt een wachttermijn van 8 dagen om beslag te kunnen leggen wanneer het vonnis niet direct uitvoerbaar. Meestal bepaalt de rechter dat het vonnis wel direct uitvoerbaar (uitvoerbaar bij voorraad) is en dan mag er wel direct beslag gelegd worden.
3.Betekening van het beslagexploot aan de bank met bijgevoegd een afschrift van de executoriale titel en een formulier waarop de bank moet verklaren wat onder het beslag valt.
4.Overbetekening beslag binnen 8 dagen aan debiteur (de debiteur ontvangt een afschrift van het beslagexploot).
5.De bank vult de verklaring in, waarin staat wat onder het beslag valt en stuurt deze naar de deurwaarder.
6.De deurwaarder stuurt binnen 3 dagen na ontvangst een afschrift van het verklaringsformulier naar de debiteur.
7.De bank draagt het getroffen banksaldo af aan de deurwaarder.
De genoemde regels heb ik in geen enkel brief gekregen of gezien.Zoals de eerste twee regels.Hier ben ik niet op de hoogte of beslag leggin in der naam van Konining of vonnis van de rechter, niks gekregen..
Om hoeveel dagen gaat het in totaal volgesn deze procedure?
Ook wil ik erbij toevoegen, de eerste brief van de ING dat er dus op 24 juni beslag legging was, en de bank deze brief op 30 juni stuurt, en ik deze brief op 2 juli heb gekregen staat in: Het geld van 658 euro word op een tussenrekening gezet en dat ik als klant nog steeds mijn rekening kan gebruiken. Maar jah op 1 juli had ik al geen geld op de rekening, dus op dat moment dacht ik welke geld bedoelen ze van 658 euro als die niet meer op de rekening staat.En op 5 juli sta ik rood..658 euro
En als er werkelijk een brief geweest zou zijn in der naam van koning dan zou de Ing mijn rekening moeten blokkeren op het moment dat mijn rekening positief was van 600 euro voor die beslag legging van 24 juni..en niet mij op 5 juli in roodstand zetten..
Nu kan ik alleen mijn huur niet betalen..omdat de roodstand opgevuld is met mijn uitkering
Kan iemand mij nog volgen van de manier van mijn schrijf uitleg..?
link
http://www.schuldinfo.nl/index.php?id=53
En betreft smaad en laster doe ik niemand dat aan, ook de bank niet..want in mijn geval geef ik duidelijk waar de onduidelijkheid ligt,en ik als TS heb er een vraagteken erbij gedaan of het is zo of het niet zo is..
offtopic
In mijn geval kies ik op dit moment niet om te werken maar ervoor te zijn voor mijn kinderen, ze zijn nog erg klein, en wanneer de jongste 4 is wil ik ook heel graag werken..Ik vind(mijn mening)dat liefde niet betaalbaar is..dus hier in wil ik ze hun basis goed mee kunnen geven om elke minuut, elke uur en elke dag er voor hun te kunnen zijn.Ik vind de maatschappij al hard genoeg worden en het gekke ideeen van kinderopvangs moet ik niks van hebben, alleen maar horror zoals misbruiken..in mijn omgeving van kinderopvangs heb ik al nare verhalen over gehoord..dus mensen die mij vooroordelen mogen dat nog steeds nog doen omdat ik van een uitkering leef, maar in dit geval helpt de belasting betaler wel omdat ik mijn kinderen niet in kinderopvang hoeft te doen..dus alsnog bedankt...
het klinkt hard, maar dat is ook nietmijn schuld, mar de schuld van de overheid. Want die beslist uiteindelijk waar je geld naartoe gaat.
Mijn logische redenering zou zijn nee niet de belasting betaler hoeft de dokken voor mensen die een uitkering hebben, maar de overheid zelf betaald voor mensen die in de uitkering komen te staan met strengere regels natuurlijk..want als we kijken hoeveel geld naar grieken worden gestuurd, omdat de grieken al flippen bij het werken tot hun 63 jaar vind ik echt dat er ietst goed mis is met de overheid zelf..hier moet je al werken tot je erbij neervalt..
in andere europese landen is het nog beter geregeld voor de vrouwen die voor hun kinderen willen zorgen..
Er word te veel geklaagd over vergrijzing..maar aan de andere kant krijgen vouwen hier ook niet de kans om 2 of 3 kinderen te krijgen.
Een betere en goed gemanierde maatschappij begint bij een goede opvoeding waar moederliefde en vaderliefde is..ook al zouden ouders uitelkaar/gescheiden zijn..