LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Top Teak

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
erik.e
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 apr 2011 11:56

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door erik.e »

Hoe is het mogelijk dat je als oud leverancier je eigen gaat verstoppen achter de naam sfeerwonen,indien je dan ook daadwerkelijk mensen wil"helpen" denk ik dat je ook het lef moet hebben om met de echte naam naar buiten te komen,want sfeerwonen is geen leverancier geweest maar de hoofdvestiging van sfeerwonen is leverancier geweest.
Ook is het vreemd dat als jullie topteak niet overgenomen hebben de nieuwe winkel van de eigenaar van topteak de zelfde collectie verkoopt onder het zelfde concept als sfeerwonen.
Denk dat hier de schijn van reddende engel opgehouden wordt en er hier maar 2 mensen beter van worden namelijk de oud leverancier van top teak en de oud eigenaar van topteak.

De schijn wordt zo gebracht door niet eerlijk naar buiten te komen wie jullie zijn.
Laatst gewijzigd door erik.e op 24 jun 2011 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door crazyme »

Wanneer je een beetje rondsnuffelt kom je op een groothandel j vd v uit welke ook particulier verkoopt. Het verhaal kan plausibel zijn wanneer j vd v de hoofdleverancier was van topteak.

Het is echter ook gebruikelijk dat inkoop en verkoop bv's van elkaar worden gescheiden. In dat geval is het "leverancier" verhaal een mooie kapstok maar gaat het feitelijk om dezelf eigenaar.

Overigens heb ik begrepen dat het bij topteak ging om een eigenaresse en in dit geval een eigenaar. Alleen een geslachtsverandering kan dat nog aan elkaar knopen.... :mrgreen:

sfeerwonen
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jun 2011 06:57

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door sfeerwonen »

Graag wil ik NOG MAAR WEER EEN KEER reageren op de 'aantijgingen' die gedaan worden aan ons adres! Als je geen vertrouwen hebt in een goede afhandeling van de orders, meldt je dan absoluut niet via onze mailadressen!

Wij zijn met onze groothandel leverancier geweest, maar gaan de orders van TopTeak nu uitleveren via SfeerWonen, omdat een groothandel nou eenmaal niet rechtstreeks aan consumenten levert!

Op mijn beurt vraag ik me af waar dhr. of mevr. "crazyme" mee bezig is, want volgens mij is hij/zij niet eens gedupeerde en heeft hij/zij over iedereen wat te klagen, gezien zijn/haar 1.645 berichten met klachten over alles en iedereen! Een onruststoker noemt men dat!

Aan de mensen die nog orders hebben uitstaan bij TopTeak vragen wij nogmaals zich te melden via [email protected]

Alvast bedankt!

MAXIEM

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Sfeerwonen

Uw firma gebruikt het hiervolgende e-mail adres:

[email protected]

Op google is "sfeerwonen.be" niet terug te vinden (behalve dan een kale verwijzing naar TopTeak).

Vraag: waarom die geheimzinnigheid? Hebt u soms iets te verbergen?

Maxiem.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door crazyme »

sfeerwonen schreef: Op mijn beurt vraag ik me af waar dhr. of mevr. "crazyme" mee bezig is, want volgens mij is hij/zij niet eens gedupeerde en heeft hij/zij over iedereen wat te klagen, gezien zijn/haar 1.645 berichten met klachten over alles en iedereen! Een onruststoker noemt men dat!
Lees eens heel goed mijn reactie, ik verklaar zelfs waarom de nieuwe setting plausibel kan zijn. (Google anders even naar de betekenis van dat woord).

Maar wat maxiem stelt: waarom niet gewoon uitleggen hoe de vork nu _precies_ in de steel zit.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door trebelski »

sfeerwonen schreef: Op mijn beurt vraag ik me af waar dhr. of mevr. "crazyme" mee bezig is, want volgens mij is hij/zij niet eens gedupeerde en heeft hij/zij over iedereen wat te klagen, gezien zijn/haar 1.645 berichten met klachten over alles en iedereen! Een onruststoker noemt men dat!
Ik vraag mij altijd af met welk doel men dit soort reacties plaatst.Het is een veeg teken en betekend erg vaak dat de legitieme argumenten op zijn en dus de persoon gespeeld word.Of crazyme wel of niet zelf gedupeerd is staat er helemaal buiten omdat op dit forum iedereen ( met inachtneming van forum/fatsoensregels) zijn of haar zegje mag doen.

Beantwoord deze vragen van erik.e nu eens...
Hoe is het mogelijk dat je als oud leverancier je eigen gaat verstoppen achter de naam sfeerwonen,indien je dan ook daadwerkelijk mensen wil"helpen" denk ik dat je ook het lef moet hebben om met de echte naam naar buiten te komen,want sfeerwonen is geen leverancier geweest maar de hoofdvestiging van sfeerwonen is leverancier geweest.
Ook is het vreemd dat als jullie topteak niet overgenomen hebben de nieuwe winkel van de eigenaar van topteak de zelfde collectie verkoopt onder het zelfde concept als sfeerwonen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door crazyme »

trebelski schreef: Beantwoord deze vragen van erik.e nu eens...
Hoe is het mogelijk dat je als oud leverancier je eigen gaat verstoppen achter de naam sfeerwonen,indien je dan ook daadwerkelijk mensen wil"helpen" denk ik dat je ook het lef moet hebben om met de echte naam naar buiten te komen,want sfeerwonen is geen leverancier geweest maar de hoofdvestiging van sfeerwonen is leverancier geweest.
Ook is het vreemd dat als jullie topteak niet overgenomen hebben de nieuwe winkel van de eigenaar van topteak de zelfde collectie verkoopt onder het zelfde concept als sfeerwonen.
Het blijft stil...

Radar
Site Admin
Berichten: 5518
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door Radar »

Verschillende berichten zijn verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

-Het is gebruikers niet toegestaan om persoonsgegevens van anderen te noemen. (Onder persoonsgegevens verstaan wij óók voornamen, achternamen en initialen, alsmede het linken naar (andere) persoonsgegevens.)

-Belastende beweringen dienen altijd te worden onderbouwd.

- lasterlijke bijdragen zijn niet toegestaan.

-Gebruikers zullen zich in een discussie beperken tot het onderwerp.

erik.e
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 apr 2011 11:56

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door erik.e »

Wordt allemaal een vreemd verhaal in mijn ogen,sfeerwonen wil zo graag de gedupeerden van topteak helpen maar geven geen enkele reaktie op de aantijgingen hier.
Ik begin dan ook erg te vermoeden dat topteak en de zogenaamde leverancier sfeerwonen of te wel j v/d v samen onder 1 hoedje spelen door samen te werken en er samen beter van te worden in plaats van dat de mensen die opgelicht zijn door topteak hun spullen krijgen.
Ook gezien de opzet van de nieuwe winkel die de eigenaar van topteak begonnen is stijgt dit vermoeden.

Het blijkt wel weer,indien ze er beter van kunnen worden wordt er wel gereageerd door sfeerwonen maar zodra het hun moeite gaat kosten taal nog teken.

toro28
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 mei 2011 08:36

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door toro28 »

het is allemaal een beetje stil,
zijn alle problemen voor iedereen opgelost?
hebben er nog mensen nieuwe nieuwtjes?
zijn er nog mensen die wten of Topteak Wijnegem falliet is?
mensen houd elkaar op de hoogte want deze schavuiten streek mag niet meer gedaan worden.

broekskes
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 mei 2011 13:54

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door broekskes »

toro28 schreef:het is allemaal een beetje stil,
zijn alle problemen voor iedereen opgelost?
hebben er nog mensen nieuwe nieuwtjes?
zijn er nog mensen die wten of Topteak Wijnegem falliet is?
mensen houd elkaar op de hoogte want deze schavuiten streek mag niet meer gedaan worden.

Tja, wat kunnen we nog hè?
Ik weet het niet meer.
Leg het bij een advocaat en die weet het ook niet.
Zelf kun je helemaal niks.
Ik ben het met je eens hoor, dat dit niet meer mag gebeuren.
Maar wat kunnen we????????????

spotje
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jun 2011 15:18

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door spotje »

Misschien is het toch verstandig om een keer in Nederweert te gaan kijken misschien dat je daar wel een antwoord van deze crimineel kunt krijgen.
Kijk maar eens op Marktplaats want daar wordt weer volop teak verkocht op zaterdagen !

broekskes
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 mei 2011 13:54

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door broekskes »

Je kunt wel naar nederweert gaan, maar wat kun je daar?????
Die crimineel heeft echt geen boodschap aan jou hoor.
Ik weet het écht niet! Ik zou zo graag willen dat iemand dé oplossing had,
maar ik ben bang dat we gewoon naar onze centen kunnen fluiten.......

Iemand goeie ideeen of een goed plan???????????????

Ik ben het inderdaad met toro28 eens, dat we elkaar een beetje op de hoogte moeten houden. Maar ja, waar moet je elkaar van op de hoogte houden als er niks te melden is?

topteakgedupeerden
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2011 17:13

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door topteakgedupeerden »

Degenen die een mail gestuurd hebben naar [email protected] zijn inmiddels allemaal geholpen. Dus wie vindt dat hij/zij gedupeerd is, kan alsnog reageren. Op basis van algehele vrijblijvendheid zal er dan in vrijwel alle gevallen een passende oplossing geboden kunnen worden.

broekskes
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 mei 2011 13:54

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door broekskes »

topteakgedupeerden schreef:Degenen die een mail gestuurd hebben naar [email protected] zijn inmiddels allemaal geholpen. Dus wie vindt dat hij/zij gedupeerd is, kan alsnog reageren. Op basis van algehele vrijblijvendheid zal er dan in vrijwel alle gevallen een passende oplossing geboden kunnen worden.
Zijn er mensen die hierop willen reageren?
Ik heb het er namelijk niet zo op.

topteakgedupeerden
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2011 17:13

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door topteakgedupeerden »

Als u het "er niet op heeft" dan reageert u gewoon niet, echter zou u zichzelf dan ook niet langer als gedupeerden moeten beschouwen. Wij kunnen u mogelijk een oplossing bieden die u 0,00 euro kost en 0,00 risico met zich meebrengt, maar het uiteindekijke besluit om wel of niet te reageren laten wij bij de gedupeerden zelf.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door crazyme »

topteakgedupeerden schreef:Als u het "er niet op heeft" dan reageert u gewoon niet, echter zou u zichzelf dan ook niet langer als gedupeerden moeten beschouwen.
Wat een arrogantie !

Waarom MOET iemand reageren op het emailadres van een volslagen onbekende? Is dat de enige manier om "erkend" gedupeerd te zijn ?
Krijgen ze daar een diploma of zo ?

Of wellicht een aanbieding van vergelijkbare meubelen waarbij hun aanbetaling als "korting" wordt afgetrokken ?

Ofwel: er probeert iemand een commercieel slaatje uit de situatie te slaan.

Dat lijkt mij verdacht veel op lijkenpikkerij.

topteakgedupeerden
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2011 17:13

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door topteakgedupeerden »

Beste "Crazy me" (leuk gekozen trouwens die naam). Het is al meerdere deelnemers van dit forum opgevallen dat lezen bepaald niet je sterkste kant is. Want als je heel even de moeite had genomen om goed, en dan bedoel ik ook echt GOED te lezen dan had je namelijk gezien dat ik juist NIET zeg dat men MOET reageren zoals jij meent te moeten suggereren. Ik herhaal het nog maar eens: NIETS moet, ALLES mag. Zo simpel is dat. Jammer dat jij je tijd meent te moeten spenderen met het 180 graden verdraaien van de inhoud van bepaalde zinvolle reacties op dit forum. Ik adviseer je dus om eerst eens goed (te leren) lezen, alvorens volstrekt ongenuanceerde, kant noch wal rakende reacties te plaatsen. Het enige wat ik zeg, en dat blijf ik ook zeggen, is dat ALS iemand zich gedupeerd voelt, en er WORDT een mogelijkheid geboden om van die status af te komen die 0,00 euro kost, en die 0,00 risico met zich meebrengt, men 2 dingen kan doen: de uitgestoken hand aannemen, of hem weigeren. EN DAT WEIGEREN MAG NATUURLIJK !!! Waarom niet? Alleen vind ik dan wel (maar dat is slechts mijn zeer bescheiden en allerminst "arrogant" bedoelde mening) dat men zichzelf dan ook niet langer het stempel van gedupeerden moet geven. Neem als voorbeeld de woekerpolisaffaire (toegegeven: ander topic): vele mensen gedupeerd. Vervolgens staan er organisaties op (wat ook "onbekenden" zijn voor de gedupeerden) die de belangen willen behartigen van de gedupeerden, en wat ga jij dan lopen gillen? Dat men dat vooral maar niet moet doen? Vreemde redenatie dan. Ik zeg: niet geschoten is altijd mis, en als dat schot ook nog eens een keer niets kost, en geen risico met zich meebrengt, dan mag jij mij uitleggen wat de gedupeerden hier te verliezen hebben..... Het feit dat degenen die wel gereageerd hebben hier niet meer terug te vinden zijn op dit forum zegt al genoeg. Hun probleem is opgelost, en ze voelen dus waarschijnlijk ook de behoefte niet meer dit forum te bezoeken. Denk daar maar eens over "Crazy me"...

Jouw vergelijking van gedupeerden en "lijken" zijn geheel en al voor jouw rekening. Ook het woord "korting" is geheel misplaatst (als men altijd dergelijke "kortingen" moest geven, was morgen niet alleen topteak, maar de hele meubelbranche failliet...).

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door crazyme »

Guttegut, heb ik op je piemeltje getrapt ? :mrgreen:

Jouw vergelijking met andere " gedupeerdenbehartigers" gaat niet op. Die spelen geen verstoppertje over hun identiteit en methoden.

En wanneer men jouw "genereus" uitgestoken hand niet accepteert moeten ze ook maar niet meer zielig doen.
Dat is feitelijk wat jij zegt.

toro28
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 mei 2011 08:36

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door toro28 »

ik heb een aantal weken geleden ook contact opgenomen met topteakgedupeerden en ik moet zeggen dat ik ook een beetje sceptisch was.
er zijn een aantal mails over en weer geweest en zoals het er nu uitziet wordt er eind van de maand spullen geleverd die ik besteld had bij Topteak.
Tot nu toe ben ik zeer tevreden al staat er nog niets in mijn woonkamer.
Ik heb wel vertrouwen in hun.
Je hebt niets te verliezen, je betaald niets totdat het geleverd in je huis staat en je tevreden bent.
dus waarom niet proberen?


greetzz...

Gesloten