We zijn nu 5 maanden verder en ik heb inhoudelijk nog steeds geen ECHTE reactie van ASR ontvangen.
- Geen onderbouwing van de verhoging van de verzekerde waarde.
- Geen antwoord op de vraag of zij gemeentelijke info commercieel mogen gebruiken.
- Geen enkele reactie op de door mij ingediende klacht.
- Erger nog, vandaag werd het telefoongesprek door ASR afgebroken.
Wie durft er nog in zee te gaan met ASR ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] en nog steeds reageert ASR niet
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 02 aug 2011 15:35
Re: en nog steeds reageert ASR niet
Stap 1 in de klachtenprocedure: vraag uw tussenpersoon de benodigde informatie en niet rechtstreeks aan ASR. Krijgt u van hen geen antwoord naar tevredenheid, volg dan de klachten procedure op de ASR website: https://www.asrverzekeringen.nl/asrverz ... index.aspx
Bepaalde gemeentelijke informatie mag commercieel gebruikt worden, inhoud en type woning is vrij opvraagbaar. Dit antwoord heeft u zelf in een andere post geplaatst (antwoord van Dataland).
Het niet beantwoorden van klachten is ongebruikelijk. Stuur een klacht via de klachtenprocedure van de website van ASR en niet verstopt in een briefje of in een telefoongesprek, wat u een klacht vindt kan aan de andere kant van de lijn anders worden opgevat.
Afgebroken telefoongesprek......tja, dat kan altijd gebeuren.
Bepaalde gemeentelijke informatie mag commercieel gebruikt worden, inhoud en type woning is vrij opvraagbaar. Dit antwoord heeft u zelf in een andere post geplaatst (antwoord van Dataland).
Het niet beantwoorden van klachten is ongebruikelijk. Stuur een klacht via de klachtenprocedure van de website van ASR en niet verstopt in een briefje of in een telefoongesprek, wat u een klacht vindt kan aan de andere kant van de lijn anders worden opgevat.
Afgebroken telefoongesprek......tja, dat kan altijd gebeuren.
Re: en nog steeds reageert ASR niet
Geachte voorlichter,
Ik neem aan, dat u voor of namens ASR werkt.
U gaat in uw reactie wel voorbij aan de realiteit.
Wat te doen als de tussenpersoon geen antwoorden kan geven.
Als de rayonmanager de tussenpersoon niet wil informeren?
Als ASR na 6 maanden nog steeds om de pot draait?
Als een medewerker van ASR de telefoonverbinding verbreekt?
Als ASR na 6 maanden pas een selectief antwoord geeft?
Ik neem aan, dat u voor of namens ASR werkt.
U gaat in uw reactie wel voorbij aan de realiteit.
Wat te doen als de tussenpersoon geen antwoorden kan geven.
Als de rayonmanager de tussenpersoon niet wil informeren?
Als ASR na 6 maanden nog steeds om de pot draait?
Als een medewerker van ASR de telefoonverbinding verbreekt?
Als ASR na 6 maanden pas een selectief antwoord geeft?
-
- Berichten: 420
- Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34
Re: en nog steeds reageert ASR niet
wij hadden een verzekering bij asr die jaarlijks werd afgeschreven. 3 maanden geleden brief gestuurd met machtiging dit maandelijks te doen, nagebeld of brief binnen was en dat was hij. Nooit geen reactie en vorige week is er ineens een maandelijks bedrag afgeschreven,leuk dat ze even dit bevestigen
Re: en nog steeds reageert ASR niet
ASR manipuleert nu zelfs de mailadressen!!!!
Ik heb een mail ontvangen van ASR en die probeer ik te benatwoorden. (via hotmail)
De mail wordt aangeboden als een reply op het bericht van ASR, er komt geen foutmelding van hotmail, maar de mail komt niet in mijn OUTBOX.
Dit heb ik nu 3 maal geprobeerd nada!!!
Nu hier maar mijn mail die ik probeer te vesturen :
Beste mevrouw Vollmuller,
Bedankt voor uw reactie van 05-09-2011.
Helaas is het niet het antwoord dat ik verwacht had.
Het gaat hier namelijk om een klacht die uit 4 delen bestond en u reageert maar op EEN klacht.
Bovendien is het antwoord dat u geeft incompleet, erger nog u "schuift"naast de waarheid.
De BAG gegevens over inhoud en type van de huizen zijn inderdaad openbaar, maar u gaat niet in over de rechtmatigheid waaop u deze gegevens verkregen heeft.
IK verwacht nu een duidelijk, eerlijk en compleet antwoord van u.
Met nog immer de meeste hoogachting,
Ik heb een mail ontvangen van ASR en die probeer ik te benatwoorden. (via hotmail)
De mail wordt aangeboden als een reply op het bericht van ASR, er komt geen foutmelding van hotmail, maar de mail komt niet in mijn OUTBOX.
Dit heb ik nu 3 maal geprobeerd nada!!!
Nu hier maar mijn mail die ik probeer te vesturen :
Beste mevrouw Vollmuller,
Bedankt voor uw reactie van 05-09-2011.
Helaas is het niet het antwoord dat ik verwacht had.
Het gaat hier namelijk om een klacht die uit 4 delen bestond en u reageert maar op EEN klacht.
Bovendien is het antwoord dat u geeft incompleet, erger nog u "schuift"naast de waarheid.
De BAG gegevens over inhoud en type van de huizen zijn inderdaad openbaar, maar u gaat niet in over de rechtmatigheid waaop u deze gegevens verkregen heeft.
IK verwacht nu een duidelijk, eerlijk en compleet antwoord van u.
Met nog immer de meeste hoogachting,
-
- Berichten: 1672
- Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01
Re: en nog steeds reageert ASR niet
***CENSUUR! TROS RADAR
Re: en nog steeds reageert ASR niet
Ik had ( of heb...lees verder) een beleggingsverzekering bij ASR.
Door de nieuwe regels mag die niet meer dus werden een aantal nieuwe mogelijkheden geboden.
Ik heb helaas voor een van die mogelijkheden moeten kiezen omdat ik anders al het geld kwijt zou zijn.
Ik heb voor zekerheid gekozen zijnde de ASR lijfrente opbouwrekening ( banksparen).
Tot twee keer toe niet de goede papieren per mail toegestuurd gekregen.
Na 4 weken eindelijk goed ( in april 2012). Controle thuis voor mijn id-kaart en klaar. Ik zou per 1 juni aan het sparen gaan bij ASR.
Dus niet! Mijn aanvraag is ergens blijven liggen dus schreef ASR nog steeds het geld voor de beleggingsverzekering af en zit ik inmiddels ver boven mijn jaarruimte om belastingvrij te kunnen sparen. Vorige week werd mij toegezegd terug te bellen om dit probleem op te lossen en om te zetten. Tot op heden nog niets gehoord. Ben benieuwd wanneer ze bellen en welke compensatie ze betalen voor de afgelopen maanden met verlies beleggen en geen rente te hebben ontvangen voor het banksparen waarvoor ik gekozen had.
Door de nieuwe regels mag die niet meer dus werden een aantal nieuwe mogelijkheden geboden.
Ik heb helaas voor een van die mogelijkheden moeten kiezen omdat ik anders al het geld kwijt zou zijn.
Ik heb voor zekerheid gekozen zijnde de ASR lijfrente opbouwrekening ( banksparen).
Tot twee keer toe niet de goede papieren per mail toegestuurd gekregen.
Na 4 weken eindelijk goed ( in april 2012). Controle thuis voor mijn id-kaart en klaar. Ik zou per 1 juni aan het sparen gaan bij ASR.
Dus niet! Mijn aanvraag is ergens blijven liggen dus schreef ASR nog steeds het geld voor de beleggingsverzekering af en zit ik inmiddels ver boven mijn jaarruimte om belastingvrij te kunnen sparen. Vorige week werd mij toegezegd terug te bellen om dit probleem op te lossen en om te zetten. Tot op heden nog niets gehoord. Ben benieuwd wanneer ze bellen en welke compensatie ze betalen voor de afgelopen maanden met verlies beleggen en geen rente te hebben ontvangen voor het banksparen waarvoor ik gekozen had.