LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] foto klein 6,50 verzendkosten voor briefpost
-
foto klein 6,50 verzendkosten voor briefpost
Jawel
Ik wilde een verloopring bestellen (prijs 10,50) maar zou dan 6,50 verzendkosten moeten betalen.
Gemaild of dit niet anders kon maar de reactie was "nee dat rekenen we voor alles".
Pure oplichterij dus want het artikel had makkelijk voor 2 euro oid verzonden kunnen worden incl. postzegel btw enveloppe enz.
Dank u wel Foto Klein
Ik koop wel ergens anders.
Hopelijk volgen meer mensen dit voorbeeld.
ps
Bij FOKA.nl gratis verzending van dit zelfde artikel.
Ik wilde een verloopring bestellen (prijs 10,50) maar zou dan 6,50 verzendkosten moeten betalen.
Gemaild of dit niet anders kon maar de reactie was "nee dat rekenen we voor alles".
Pure oplichterij dus want het artikel had makkelijk voor 2 euro oid verzonden kunnen worden incl. postzegel btw enveloppe enz.
Dank u wel Foto Klein
ps
Re: foto klein 6,50 verzendkosten voor briefpost
Dit doen ze zodat zij een bewijs van verzending hebben. Hebben zij dit niet dan kunnen de klanten zeggen dat zij niks ontvangen hebben. En aangezien de webwinkel er verantwoordelijk voor is dat de klant de zending goed ontvangt, zijn zij dan de klos.
Is bij meerdere websites zo.
Is bij meerdere websites zo.
-
Totale onzin, zelfs bol doet dat niet.
meneer klein let niet op de kleintjes en wil gewoon lekker snel rijk worden
meneer klein let niet op de kleintjes en wil gewoon lekker snel rijk worden
Dat Bol dat niet doet staat hier los van, het is de keuze van Foto Klein om het wel via pakketpost te sturen.
Denk ook niet dat je die 2 met elkaar kan vergelijken.
Denk ook niet dat je die 2 met elkaar kan vergelijken.
-
Het lijkt wel of je er aandelen in hebt.
En bol staat er helemaal niet los van, ze bewijzen zelfs dat het wel degelijk goedkoop kan dus probeer niet recht te praten wat krom is.
Daarnaast betaalt Klein een fractie van die 6,50 aan verzendkosten met een contract bij een verzendbedrijf dus ze proberen hoe dan ook lekker extra te verdienen.
In ieder geval hoeven we ons er verder niet over uit te laten.
Foto Klein zuigt.....
En niet zo weinig ook.
En bol staat er helemaal niet los van, ze bewijzen zelfs dat het wel degelijk goedkoop kan dus probeer niet recht te praten wat krom is.
Daarnaast betaalt Klein een fractie van die 6,50 aan verzendkosten met een contract bij een verzendbedrijf dus ze proberen hoe dan ook lekker extra te verdienen.
In ieder geval hoeven we ons er verder niet over uit te laten.
Foto Klein zuigt.....
En niet zo weinig ook.
Laatst gewijzigd door coinoperator op 31 jul 2011 15:25, 3 keer totaal gewijzigd.
Yep ik heb aandelen
@ coinoperator,
Het moge duidelijk zijn dat dit jou mening is en dat je hier niet van af wilt wijken. Maar er is toch echt aangegeven wat de reden is voor deze verzendkosten in deze topic.
Wanneer het bedrijf per brievenbus versturen hebben zij geen ontvangstbewijs, vandaar zij dit niet aanbieden. Oke, het is inderdaad wat jammer dat je nu hierdoor veel verzendkosten moet betalen, maar het is nog altijd jou eigen keuze om hier daadwerkelijk iets te gaan bestellen....
Het moge duidelijk zijn dat dit jou mening is en dat je hier niet van af wilt wijken. Maar er is toch echt aangegeven wat de reden is voor deze verzendkosten in deze topic.
Wanneer het bedrijf per brievenbus versturen hebben zij geen ontvangstbewijs, vandaar zij dit niet aanbieden. Oke, het is inderdaad wat jammer dat je nu hierdoor veel verzendkosten moet betalen, maar het is nog altijd jou eigen keuze om hier daadwerkelijk iets te gaan bestellen....
Er zou dan in principe toch een sticker met track & trace code op het poststuk horen te zitten? (indien dit niet het geval is, dan lijkt het me dat het met de 'gewone' post mee verzonden is).
-
Inderdaadmark_59 schreef:@ coinoperator,
Dus bij deze
Wegblijven bij deze graaier
Van die paar euro bezorgkosten wordt je niet rijk hoor... En als je denkt dat dat wel zo is, dan moet je zo snel mogelijk zo'n soort bedrijf beginnen.coinoperator schreef:Inderdaadmark_59 schreef:@ coinoperator,
Dus bij deze
Wegblijven bij deze graaier
-
Zolang er mensen als jij zijn blijven graaibedrijven zoals klein zich doodlachen en pakken een lekkere extra marge.
Dat het ook anders kan bewees Camera.nl zojuist.
Hetzelfde artikel voor 9,99 zonder extra kosten gratis thuisbezorgt.
Dag meneer Klein
ga door met verzamelen van negatieve recenties, het halve web staat al vol met klachten over uw bedrijf en met het grootste genoegen zal ik een ieder uw bedrijf ten hevigste afraden.
Dat het ook anders kan bewees Camera.nl zojuist.
Hetzelfde artikel voor 9,99 zonder extra kosten gratis thuisbezorgt.
Dag meneer Klein
ga door met verzamelen van negatieve recenties, het halve web staat al vol met klachten over uw bedrijf en met het grootste genoegen zal ik een ieder uw bedrijf ten hevigste afraden.
-
Hoe kun je nu een bedrijf van oplichting beschuldigen als keurig van te voren wordt medegedeeld wat de kosten zijn, en je zelf kunt kiezen of je hiermee wel of niet akkoord gaat?coinoperator schreef:Jawel
Dank u wel Foto Klein
ps
Het zou niet netjes geweest zijn als de betreffende fotozaak vooraf niks had vermeld over de verzendkosten. Ook dan is er echter nog geen sprake van oplichting omdat je mag verwachten dat er bij een internet bestelling verzendkosten betaald moeten worden. Voor de goede orde, verzendkosten is meer dan alleen de postzegel , maar betreft ook de (bubbeltjes)envelop en de werkzaamheden die hiermee gemoeid zijn. Euro 6.50 vind ik helemaal geen extreem hoge prijs, al lijkt het natuurlijk wel veel omdat het hier een goedkoop artikel betreft.
Het is je goed recht om niet op deze aanbieding in te gaan, en het artikel ergens anders te bestellen. Het geeft echter absoluut geen pas om de betreffende winkel hier op het forum zo af te branden. Foto Klein heeft in dit geval namelijk totaal niks verkeerd gedaan.