LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service Philips, E-care en Wehkamp. (52pfl5605h)

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
michael755
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 apr 2010 23:34

Slechte service Philips, E-care en Wehkamp. (52pfl5605h)

Ongelezen bericht door michael755 »

problemen Philips 52pfl5605h gekocht bij wehkamp.nl

Heb nu 2,5 maand een Philips led tv (philips 52pfl5605h) en heb echt alleen maar problemen met de tv.

1. Geluid valt zomaar weg tijdens tv kijken.

2. als je overschakelt naar de computer moet je 5 minuten wachten totdat je beeld.

3. Het geluid van de computer komt niet op mijn tv (met hdmi).

4. Sinds de laatste update van volgens mij 28 oktober 2010 valt mijn geluid van de tv om de ongeveer 30 minuten weg voor ongeveer 5 seconden.

5. Als ik met mijn upc digitale ontvanger (ook hdmi aangesloten en het is de HD versie) van gitaal naar normaal geluid ga (dit kan op bijna alle hd kanalen waar ik er ongeveer 23 van heb) valt het geluid bijna altijd weg, ik moet dan de tv uitzetten en weer aanzetten en dan heb ik weer geluid.

6. Ik heb al 6 updates moeten doen in 2,5 maand tijd. (misschien handig om voortaan de tv's in de fabriek te testen en dit niet door de consument te laten doen)

maar helaas zijn de problemen nog steeds niet opgelost.

Service van de reparateur (e-care) en philips zijn zeer en zeer slecht. 3 dagen thuis moeten blijven voor de monteurs van e-care. De eerste monteur is 2 uur bezig geweest met de tv, hij heeft de computer van de tv vervangen en de tv weer terug gezet en is meteen weer weggegaan. Hij zal niet even de tv testen want hij wilde snel naar huis.

De tweede monteur ging op de bank zitten en bekeek alle problemen en zei dood leuk "Hier kan ik niks aan doen". Hij heeft mij verteld dat er niks anders in de tv zit dan de computer die al vervangen is en weg was hij. Zelfde dag Philips en e-care weer ingelicht en werd terug gebeld dat ze weer een onderdeel gingen bestellen waarop ik aangaf dat de tv niet bij mij gerepareerd mag worden omdat er toch alleen maar een computer in de tv zit. Dus de tv is opgehaald vandaag en ze gaan hem repareren haha. (proberen dan heh)

Ik heb Philips en e-care aangeven dat ik mijn geld terug wil of via de winkel een andere tv wil hebben (geen philips natuurlijk)

Even voor de duidelijkheid, ik heb een leentoestel gehad van e-care. Wel een stuk kleiner maar werkt perfect. Alle bovenstaande problemen zijn op deze tv niet van toepassing. Het ligt misschien toch wel aan de tv. :lol: :lol: :lol:

:twisted: Let op! koop deze tv niet :mrgreen: , je zal zo veel spijt krijgen! :twisted:

Even een aanvulling.

Alle klachten vanaf het begin af aan ook aan wehkamp doorgegeven, wehkamp heeft echter niks voor mij ondernomen, geen telefoontje naar mij, philips of e-care. Ze hebben mij alles zelf laten uitzoeken. Van service is hier echt totaal geen sprake. Je mag toch wel wat verwachten van zo'n bedrijf die je een tv verkoopt voor 1450 euro. Het draait echt alleen maar om verkopen.


Meerdere malen heb ik een product ervaring / review geschreven in de philips shop http://shop.philips.nl/store/rpeeub2c/n ... .189521600

helaas is tot op heden mijn ervaring nog steeds niet geplaatst. Ben hier gewoon al 2 weken mee bezig. Meerdere e-mails naar de klantenservice verstuurd over de gang van zaken maar helaas is daar nog steeds niet op gereageerd.

Dus iedereen opgelet, als iemand een slechte ervaring heeft met een apparaat van PHILIPS en dit aan iedereen wil laten weten en dit dus vermeld in de shop van philips dan wordt dit dus gewoon
WEGGELATEN.
Laatst gewijzigd door michael755 op 17 nov 2010 20:52, 3 keer totaal gewijzigd.

wini25
Berichten: 170
Lid geworden op: 09 okt 2010 13:32

Re: Slechte service Philips, E-care en Wehkamp. (52pfl5605h)

Ongelezen bericht door wini25 »

Ik begrijp jou frustratie, maar de problemen liggen niet enkel bij Philips of E-care. Uiteraard spreken we hier over een technisch mankement en hier heeft Philips het recht om het 3 maal te herstellen alvorens jij een nieuw toestel kunt claimen. Dit staat in de voorwaarden van alle fabrikanten. Mocht het na 3 keer nog steeds niet goed werken heb je recht op een nieuw gelijkwaardig toestel of zelfs dezelfde. Over het algemeen zijn Philips toestellen erg goed en zijn er weinig problemen mee, maar als er problemen zijn, zijn ze ook niet meteen weg te halen.

Ik heb een keer in de winkel een soortgelijk geval gehad met een HCS van Philips. De klant heeft de HCS bij E-Care zelf afgegeven waarna bij E-Care was geconstateerd dat het toestel niet meer te repareren was. De opvolger was echter veel duurder en de klant moest hiervoor bijbetalen voor E-Care. De bijbetaling was ruim 200,- euro, terwijl de HCS bij ons destijds voor 199,- euro was gekocht. Compleet correct dat de klant hier dus mee akkoord ging. Na veel bellen vanuit onze kant naar Philips heeft de klant 60,- euro bijbetaald voor een mooie HCS met volledig nieuwe fabrieksgarantie. Voor hem ook geen Philips meer, maar Philips en E-Care werken duidelijk langs elkaar heen is mijn ervaring geworden tijdens het telefonisch onderhoud. Toch lijkt de onderhandeling het beste bij Philips te kunnen.

Overigens heb ik ook recente ervaring met een Sony televisie en Technorep. Een televisie van net 2 jaar oud viel dus net buiten de garantie. Sony heeft uit coulance bij de klant thuis het scherm voor 275,- euro vervangen omdat het beeld wegviel. Het nieuwe scherm was echter ook niet goed, omdat deze strepen trok. Opnieuw is er dus een scherm besteld en een nieuwe erin gezet. Deze nieuwe was ook weer niet goed, want er was een pixel dood en hier ging de klant ook niet mee akkoord. Uiteindelijk heeft Technorap het toestel nu opgehaald en heel toepasselijk nu een Philips TV neergezet. Het is nu afwachten wat Sony doet, maar het omwisselen van de televisie met een nieuw model was goedkoper geweest denk ik :)

PhilipsConsumerCare
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 feb 2010 09:06
Contacteer:

Re: Slechte service Philips, E-care en Wehkamp. (52pfl5605h)

Ongelezen bericht door PhilipsConsumerCare »

@michael755:
We willen uw klacht graag beoordelen, maar omdat we met alleen uw gebruikersnaam niet de benodigde gegevens kunnen vinden in ons systeem om uw klacht te bekijken, willen we u vragen contact op te nemen met de Philips Klantenservice op telefoonnummer 0800-0230076 (gratis). We hebben voor u een dossier aangemaakt met referentienummer 50-738077629. Als u dit nummer doorgeeft wanneer u belt, kan de advisor uw dossier direct inzien en gepaste actie ondernemen.

michael755
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 apr 2010 23:34

Re: Slechte service Philips, E-care en Wehkamp. (52pfl5605h)

Ongelezen bericht door michael755 »

Hoi wini25,

Dat een tv een "technisch mankement" heeft vind ik niet erg, kan gebeuren. Dit zijn er wel heel veel. Maar dat is geen groot probleem. Het gaat mij om de manier waarop ze het probleem verhelpen. Als een monteur iets vervangt moet hij het toestel gewoon testen, dat is een feit. Als er dan een andere monteur komt die een "leen toestel" in de auto heeft staan moet hij niet zeggen dat het aan mijn apparatuur ligt. Dan moet hij dat testen. Leen toestel neerzetten mijn computer, digitale ontvanger en dvd speler aansluiten op het leen toestel en de hele rotzooi testen. Ik had hem verteld dat ik de oude (2 jaar oud) sony tv in de slaapkamer had staan. Meneer had binnen 5 minuten kunnen weten dat het aan de tv ligt.

Ik ben 3 dagen thuis gebleven voor e-care. De eerste monteur had kunnen weten dat de tv nog niet goed was. De tweede monteur had ook kunnen weten dat de tv niet goed was. De derde monteur heb ik dus ook geweigerd. Ik heb gezegd dat ze dat ding op konden halen om er in de werkplaats mee te kunnen spelen.

Maar toch bedankt voor uw reactie.

michael755
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 apr 2010 23:34

Re: Slechte service Philips, E-care en Wehkamp. (52pfl5605h)

Ongelezen bericht door michael755 »

Even een update.

Vanmiddag 16.00 met philips gesproken. Netjes te woord gestaan door een medewerker en heeft heeft mij verzekerd dat ik vandaag (11-11) uitsluitsel krijg over wat er met de tv gaat gebeuren. Ook word er uitgezocht wat er precies mis is gegaan bij e-care en de philips klantenservice.

Ik hoop dat ze mij vertellen dat ik een andere tv mag uitzoeken. Want in dit model heb ik echt totaal geen vertrouwen meer.

Word vervolgd.

michael755
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 apr 2010 23:34

Re: Slechte service Philips, E-care en Wehkamp. (52pfl5605h)

Ongelezen bericht door michael755 »

De tv word terug genomen. Ik ben gebeld door e-care en zij kunnen hem niet repareren. Ze vertelde mij dat de philips tv niet geschikt is voor UPC en voor een computer met hdmi. Mijn UPC en computer zijn hdmi 1.3 en de tv kan slecht overweg met 1.3 want de tv heeft 1.4.

Dus mocht iemand de tv toch willen kopen zorg er dan voor dat je geen upc hd (is 2 maanden oud, aller nieuwste model) heb en geen computer met een hdmi aansluiting. (mijn computer is 1 jaar oud).

Ik laat weten hoe alles verder gaat ;-).

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: Slechte service Philips, E-care en Wehkamp. (52pfl5605h)

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Onzin, onzin, onzin, de tv kan alleen met hdmi 1.4 overweg. Natuurlijk kan je er een hdmi 1.3 aanhangen. Grootste probleem met wegvallen van geluid ligt aan de UPC box, deze heeft het HDCP beveiligingssysteem niet in orde. Deze klacht is bekend bij UPC en zij leveren voor dezelfde prijs een hd ontvanger met pvr die wel werkt. De box waar de geluidsproblemen mee zijn is heel erg toevallig van de makelij van "PHILIPS".
Geweldig dat je problemen met je eigen spul kunt krijgen.

michael755
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 apr 2010 23:34

Re: Slechte service Philips, E-care en Wehkamp. (52pfl5605h)

Ongelezen bericht door michael755 »

Dit is het bericht dat ik van wehkamp heb ontvangen.

Geachte heer/mevrouw ,


Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wehkamp.nl biedt u haar verontschuldigingen aan voor het ontstane ongemak. We vinden het vervelend dat deze situatie is ontstaan en beloven u in de toekomst onze dienstverlening en service nog verder aan te scherpen.


Met vriendelijke groet,
Ellen Boone
Klantenservice wehkamp.nl
http://www.wehkamp.nl
Laatst gewijzigd door michael755 op 05 sep 2011 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.

michael755
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 apr 2010 23:34

Re: Slechte service Philips, E-care en Wehkamp. (52pfl5605h)

Ongelezen bericht door michael755 »

Na een e-mail te hebben gestuurd naar webcare van wehkamp konden de problemen ineens de zelfde dag worden opgelost. Wehkamp heb met e-care gebeld en de tv gecrediteerd. Ik heb meteen een nieuwe tv besteld, uiteraard geen philips. Het is Samsung geworden, hopen dat dit beter word. Ik heb door de fouten van de klantenservice van wehkamp de tv tegen het tarief van de korting 4 (5) daagse gekregen a (10%).

Geen excuses ontvangen van wehkamp, er werd mij wel verteld dat het e.e.a. beter geregeld had kunnen worden.

Nog geen compensatie ontvangen/toegezegd van philips, e-care of wehkamp voor in totaal 5 dagen onterecht verlof a 500 euro.

misshennykat
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mei 2007 15:24

Re: Slechte service Philips, E-care en Wehkamp. (52pfl5605h)

Ongelezen bericht door misshennykat »

Vorig jaar november hebben wij een Philips Audio Micro Systeem gekocht, na 10 maanden kwam er geen geluid meer uit.
Wij hebben het systeem naar E-Care in Duiven gestuurd om het te laten repareren .
We zijn nu zowat 2 maanden verder en nog steeds zijn de onderdelen besteld.
Afgelopen week heb ik voor de zoveelste keer gebeld en mij werd verteld dat die klaar was en voor het weekend opgestuurd werd, ik heb gelijk de order op internet opgezocht en zag dat die helemaal niet klaar was. Ik vind het schandalig dat we zolang moeten wachten en dan nog liegen tegen ons ook.

H. Kattekamp

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: Slechte service Philips, E-care en Wehkamp. (52pfl5605h)

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]

sjakkie83
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 jan 2007 13:16

Re: Slechte service Philips, E-care en Wehkamp. (52pfl5605h)

Ongelezen bericht door sjakkie83 »

Breek me de bek niet open over Philips en E-care, kijk onder mijn profiel maar naar maar eerste posts hier. Overigens was er toen niemand van Philips die de moeite nam hier te reageren. Direct naar mij toe trouwens ook niet.

E-care is een reparatie dienst die ik nog geen nieuwe batterijen in een afstandsbediening zou laten stoppen!

Zwier
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 dec 2010 12:08

Re: Slechte service Philips, E-care en Wehkamp. (52pfl5605h)

Ongelezen bericht door Zwier »

Ook ik heb een negatieve ervaring. Betreft reparatie Philips 42PF9966.
Probleem is dat als ik de televisie wil aanzetten, ik minstens een keer of 4/5 op de afstandbediening moet drukken voordat deze aan blijft staan. Dit probleem heb ik uitgelegd aan e-care, reparatie zou ongeveer € 150 kosten.
Toen de monteur kwam had hij een aan en uitschakeling bij zich. Ik liet hem het probleem zien en hij zei onmiddellijk dat het niet de aan uitschakeling was maar de voeding. Reparatie daarvan kost rond de € 250. Bovendien moet het toestel dan mee. Voor dit bedrag wil ik deze 6 jaar oude TV niet laten repareren.

Ik moet nu wel € 115 voorrijkosten en diagnose kosten betalen. Als ze de klacht meteen goed hadden verwerkt, hadden ze meteen de juiste opgave kunnen doen en had ik geen kosten gehad.
Protesteren helpt niet, volgens hun staan de kosten voor voorrijden op de website. Wat er op staat is transport kosten van 27,50.

Volgens e-care hebben ze afspraken met de grote bedrijven, zoals ook De Block waar mijn TV vandaan komt. maar volgens mij is hier kartelvorming.

michael755
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 apr 2010 23:34

Re: Slechte service Philips, E-care en Wehkamp. (52pfl5605h)

Ongelezen bericht door michael755 »

Zwier schreef:Ook ik heb een negatieve ervaring. Betreft reparatie Philips 42PF9966.
Probleem is dat als ik de televisie wil aanzetten, ik minstens een keer of 4/5 op de afstandbediening moet drukken voordat deze aan blijft staan. Dit probleem heb ik uitgelegd aan e-care, reparatie zou ongeveer € 150 kosten.
Toen de monteur kwam had hij een aan en uitschakeling bij zich. Ik liet hem het probleem zien en hij zei onmiddellijk dat het niet de aan uitschakeling was maar de voeding. Reparatie daarvan kost rond de € 250. Bovendien moet het toestel dan mee. Voor dit bedrag wil ik deze 6 jaar oude TV niet laten repareren.

Ik moet nu wel € 115 voorrijkosten en diagnose kosten betalen. Als ze de klacht meteen goed hadden verwerkt, hadden ze meteen de juiste opgave kunnen doen en had ik geen kosten gehad.
Protesteren helpt niet, volgens hun staan de kosten voor voorrijden op de website. Wat er op staat is transport kosten van 27,50.

Volgens e-care hebben ze afspraken met de grote bedrijven, zoals ook De Block waar mijn TV vandaan komt. maar volgens mij is hier kartelvorming.
Echt belachelijk. E-Care is gebaseerd op OPLICHTERIJ. Ik heb nu een samsung tv maar hoop echt dat voor de reparatie E-Care niet word ingeschakeld. Want die komen er NOOIT meer in! Ik zou het ook echt niet betalen. je kan het beste een brief sturen naar [email protected] en je probleem en de gang van zaken uitleggen. wie weet dat je er iets mee bereikt.

Zwier
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 dec 2010 12:08

Re: Slechte service Philips, E-care en Wehkamp. (52pfl5605h)

Ongelezen bericht door Zwier »

Hi Michael,

Dank voor de tip heb Philips aangeschreven ben benieuwd of dat helpt.
Heb ook al een twitter over E-care de lucht ingestuurd.

Groet,
Zwier

Irmama
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 dec 2010 13:29

Re: Slechte service Philips, E-care en Wehkamp. (52pfl5605h)

Ongelezen bericht door Irmama »

Ook ik heb problemen met Philips:

Sinds 3 maanden hebben wij een absoluut kunstzinnig Andy-Warhol-beeld (wittig beeld met dubbele contouren). Er is 5 keer een reparateur bij geweest (= 5 ochtenden thuis): er is een printplaat, voeding, scherm en twee keer het moederboard vervangen. En onveranderd hetzelfde probleem. Het reparatiebedrijf gaf toen aan dat we Philips moesten bellen voor een oplossing, omdat zij geen oplossing meer wisten. Dus Philips gebeld: nee het reparatiebedrijf moet het proces in gang zetten. Reparatiebedrijf weer gebeld: we moesten toch echt bij Philips beginnen. Opnieuw Philips gebeld. Na een week niets gehoord te hebben, alweer Philips gebeld om te horen wat er nu zou gaan gebeuren (inmiddels hadden we al 2 maanden geen werkende TV). Na contact door de callcenter medewerker met de commerciële afdeling, die op hun beurt weer contact hadden gehad met het reparatiebedrijf, werd ons verteld dat we uiterlijk eind van die week / begin van de volgende week een brief zouden ontvangen met een vervangingsvoorstel. Er kwam niets! De afgelopen 4 weken hebben wij iedere week gebeld, en iedere week kwam er hetzelfde antwoord "eind deze week, uiterlijk begin de week erop krijgt u per post een vervangingsvoorstel". Gisteren toch maar weer gebeld met de helpdesk. Er blijkt de afgelopen 4 weken helemaal niets gebeurd te zijn en ook gisteren zou er niets gaan gebeuren. Volgens het reparatiebedrijf en Philips werkt onze TV naar behoren (misschien zijn er wel mensen die voor hun plezier helpdesks bellen)?! Er moest een nieuw reparatienummer worden aangemaakt. Er zijn inmiddels 5 dossiers over onze TV, die gisteren (na weer bellen op diezelfde dag) samen zijn gevoegd. Een klacht langer dan een maand, betekent namelijk dat er een nieuw dossier wordt aangemaakt en je weer onderaan de stapel komt (wat moeten de cijfers van het afhandelen van klachten goed zijn, alle dossiers worden tenslotte na een maand gesloten, ook als het probleem niet is opgelost).
Na een derde telefoontje gisteren, zal het reparatiebedrijf wederom langskomen om het mankement te bekijken en de TV mee te nemen. Als de TV dan op bestemming is aangekomen, moet er overleg met Philips plaatsvinden, waarna we mogelijk een vervangingsvoorstel krijgen. De leveringstijd van een nieuwe TV zal dan nog tenminste 10 dagen duren.
Daar gaat ons heerlijke december film-of-DVD-bij-de-haard idee. We zijn geen addicts, anders had er al een ander exemplaar gestaan, maar de hele decembermaand geen TV kijken bij de haard, gaat me echt te ver! We hebben vooral ook genoeg van de muur waar we keer op keer tegenaan zijn gelopen bij de helpdesk en ook bij een chat-sessie, omdat de medewerkers aldaar niet mogen doorverbinden met de afdeling consumentenbelangen (wat zou het doel dan zijn van het bestaan van zo'n afdeling?)
Na al die tijd komt Philips op de valreep wel opeens met de mogelijkheid van een leen-TV op de proppen. Alleen we willen geen halfzachte oplossing meer. We willen gewoon een nieuwe TV, voor Kerst graag. Geld terug is ook prima. Kopen we morgen een nieuwe TV, kunnen we hem tenminste meteen meenemen!

Overigens: De TV was iets minder dan een jaar oud toen deze stuk ging, bij een garantie van twee jaar. Philips en de verkoper zijn het erover eens dat Philips dit probleem moet oplossen, dus dat is het probleem niet. Alleen Philips pakt het probleem niet adequaat op. Nu zijn we dus vijf reparaties verder! Jingle bells, jingle bells...

_Doc_
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 okt 2010 14:54

Re: Slechte service Philips, E-care en Wehkamp. (52pfl5605h)

Ongelezen bericht door _Doc_ »

Heb inmiddels ook te maken gehad met e-care, monteur zou tussen 8 en 13 uur langskomen. Om 13u was deze er nog niet, dus niet op komen dagen! Toen ben ik weggegaan en om 13:05 kwam deze aanrijden en heeft prompt een kaartje achtergelaten dat hij er 12:30 was. Juist een leugenaar dus!

De servicedesk vind het normaal dat afspraken uit kunnen lopen en de monteur nog om 13:05 langskomt. Tsja ik vind het normaal dat als je weet dat je te laat gaat komen je telefonisch een mededeling doet en uiteraard niet gaat jokken over de tijd dat je er was.

Welnu ik heb een mailadres gekregen waar je je klachten naartoe kunt sturen, dus doe er je voordeel mee!

[email protected]

Op de één of andere manier verwachten ze van je dat je de hele dag vrij voor ze neemt en niet doorgaat met je leven, want je moet de hele dag thuis blijven, om er later achter te komen dat ze te laat zijn voor de afspraak.

Misschien moet ik een claim voor opgenomen vakantiedagen overwegen.

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: Slechte service Philips, E-care en Wehkamp. (52pfl5605h)

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]

pieter van lieshout
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2011 12:49

Re: Slechte service Philips, E-care en Wehkamp. (52pfl5605h)

Ongelezen bericht door pieter van lieshout »

Koop geen philips saeco espresso apparaat, het apparaat werkt niet goed.

Het is net van de reparatie terug E Care, na slechte klantenservice blijkt het apparaat nog meer herrie te maken dan voorheen, en lekt het opvangbakje meer dan voorheen.

Ik sta nu 17 minuten in de wachtrij voor de klantenservice van philips, nog steeds hetzelfde tragische muziekje op de achtergrond. Ik begin me zelf af te vragen of ik het koffieapparaat niet gewoon moet weggooien en een nieuwe moet kopen, ditmaal niet van Philips.

Beste groet,
Pieter van Lieshout

The Voice
Berichten: 86
Lid geworden op: 15 mar 2004 11:09

Re: Slechte service Philips, E-care en Wehkamp. (52pfl5605h)

Ongelezen bericht door The Voice »

Je zou toch denken dat in deze maatschappij waarin de consument mondiger en kritischer is geworden, de grote bedrijven wel wat meer op hun tellen passen en hun service verbeteren.

Helaas is dat dus niet altijd het geval.

Ik hoop alleen dat in mijn geval alles wel naar wens verloopt (gaat verlopen). Ik heb een maand geleden nl. een bluray-speler van Philips gekocht. Het viel mij direct al op dat bij het afspelen van gewone (originele!) dvd's het beeld soms (voor de helft) van kleur verschiet. Bij 1 dvd, waarbij het beeld onscherp was, moest ik zelfs de dvd stoppen, eruit halen, er opnieuw indoen, voordat er iets aan de kwaliteit veranderde. En dan komt de grootste misser, het afspelen van een bluray disc. De eerste disc deed het zonder problemen, maar de 2e disc (Avatar) gaf aan dat deze niet afgespeeld kon worden, omdat het apparaat moest worden bijgewerkt met firmware (software upgrade). Ik had de eerste keer dat ik de bd-player in gebruik nam al de meest recente update van Philips binnengehaald en geïnstalleerd.

Ten einde raad maar met E-care gebeld/gemaild en de speler opgestuurd. En nu is het wachten op een antwoord/gerepareerde speler/nieuwe speler. Dit grapje zal wel weer een aantal weken in beslag nemen, dus ik wacht met smart af...

Gesloten