LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "aanbieding" ziggo

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
fcbrabant
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2011 14:54

"aanbieding" ziggo

Ongelezen bericht door fcbrabant »

Ik heb besloten om mijn hele pakket ( telefoon, internet en televisie ) op te hogen bij Ziggo.
Nu zag ik een aanbieding dat je dan een HD recorder erbij kan krijgen voor 99,-.

Dus ik in de telefoon geklommen om dit eventjes te vragen en te regelen.
Maar wat krijg ik als antwoord, "alleen nieuwe klanten krijgen dit voordeel",
wij als vaste klanten mogen er 199,- voor betalen.
Maar de bestellijn adviseerde me wel om de opzeglijn te bellen, want die konden meestal nog wat "regelen"
dus ik de opzeglijn gebeld, weer minutenlang in de wacht, toen kreeg ik een heer aan de lijn die volgens mij dacht dat ie ziggo had uitgevonden.
Hij behandelde me zeer bot en zonder het te zeggen kwam het er op neer dat ik maar beter naar een ander kon gaan, maar vertelde er wel even achteraan dat niemand zo goed was dan Ziggo.
ik moest mezelf maar afmelden en dan weer overnieuw aanmelden en dan zou het wel mogelijk zijn, of ik moest internet opzeggen en daarna weer opnieuw aanvragen.
Kan Ziggo mij eens uitleggen wat hiervan de bedoeling is om zo de klanten te misleiden?

Nou als 2 afdelingen al niet van elkaar weten wat ze precies doen,
wat moet ik dan nog als vaste klant.
Ik betaal mijn facturen altijd op tijd, heb nooit achterstand en wil mijn pakket verhogen, dus beter voor Ziggo toch.
En ik geloof nooit dat ziggo failliet gaat als ze voor iedereen de HD recorder 99,- maken bij zo'n actie
De prijzen stijgen toch ook bij Ziggo, dus ze laten iedereen al meer betalen,
kan er dan zo'n actie er niet meer af voor de vaste klanten
beetje zielig toch!

En als ze toch ergens geld voor willen uitgeven, doe het dan voor een cursus klantvriendelijkheid.

En nog een tip aan ziggo, als jullie willen dat ik wegga met alles, vraag dat dan gewoon.............

Rijsbergen
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 nov 2005 19:03

Re: "aanbieding" ziggo

Ongelezen bericht door Rijsbergen »

Nou dat hebben wij dus ook met ziggo

al jarenlang klant, maar geen extra voordeel voor de vaste klanten
Ziggo verhoogt zonder gene toch ook de prijzen,
ik vind dit gewoon weg schandalig,
dus ze willen dat ik met alles wegga en dan weer aanmeldt,
belachelijk, hoe durf je zo je vaste klanten te benaderen

maar gelukkig hebben we andere aanbiedingen gehad,
toch daar eens goed naar kijken mocht ziggo geen zak doen aan mijn klacht

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: "aanbieding" ziggo

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Onbegrijpelijk hoe Ziggo met hun bestaande klanten omgaat. :shock: :evil:

fcbrabant
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2011 14:54

Re: "aanbieding" ziggo

Ongelezen bericht door fcbrabant »

Ik krijg dit als antwoord

Geachte heer/mevrouw ,


Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.
De aanbieding van de interactieve ontvanger voor €99 euro is voor klanten die nog geen alles in 1 pakket hebben.
Aangezien u destijds bij de bestelling van het alles in 1 pakket gebruik heeft kunnen maken van de lopende actie kunnen wij geen uitzondering maken.
Aangezien Ziggo wijzigingen in het televisie pakket doorvoert kunt u als bestaande alles in 1 klant gebruik maken van de actieprijs van € 199 in plaats van € 459.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Schandalig dat ze geen woord zeggen over de onbeschoftheid van Ziggo, alles draait om die 100 euro, die ze van iedereen al aftroggelen

Dus wordt het tijd voor een volgende stap

Rijsbergen
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 nov 2005 19:03

Re: "aanbieding" ziggo

Ongelezen bericht door Rijsbergen »

ik zou zeggen ga naar consuwijzer.nl,
kijken of ze je daar kunnen helpen met die onbeschofte geldwolven bij ziggo,

ja van 100,- gaan ze echt failliet,
en maar de prijzen verhogen voor de consumenten.

Goed bezig ziggo................
:twisted: :evil:

stap50per
Berichten: 88
Lid geworden op: 03 mar 2006 13:12

Re: "aanbieding" ziggo

Ongelezen bericht door stap50per »

ik was ook klant bij ziggo , ik had al internet en tv
heb 4 juni alles in een plus besteld
de aanbieding voor hd interaktief van 459,00voor 99 euro
dit alles is naar zeer tevredenheid gratis geinstalleerd op 1 juli

dus meten ze nu met twee maten??

Ziggo WebTeam Sony
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 jul 2009 16:26

Re: "aanbieding" ziggo

Ongelezen bericht door Ziggo WebTeam Sony »

vogels schreef:
dus meten ze nu met twee maten??
Nee hoor, fcbrabant heeft n.l. al alles-in-1-pakket, jij niet.

Hij heeft daarom al eerder een aanbieding ontvangen. 1x een aanbieding lijkt mij voldoende.
Goedemiddag,

Het klopt inderdaad dat de actie voor nieuwe alles in 1 klanten is en niet alleen voor nieuwe Ziggo klanten.

Indien u nog geen alles in 1 van Ziggo heeft kunt er gebruik van maken.

Met vriendelijke groet,

Sony

Gesloten