Nou bokito74 weet zeker als je de service gratisService kost nu eenmaal geld
levert je uiteindelijk veel beter af bent.Gaat van
mond tot mond en zodoende meer klanten/kopers.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Nou bokito74 weet zeker als je de service gratisService kost nu eenmaal geld
bokito74 schreef:Wat kunnen sommige mensen toch janken zeg.
Meestal zijn het ook de grootste kakkers met de grootste bek.
Er is in het geheel niks mis met de service en garantie van Lidl en Aldi, maar je moet gewoonweg naar de winkel gaan met je bonnetje is dat nu zo moeilijk.
Nee mensen klagen liever dan dat ze zelf eens uit hun ogen kijken.
In mijn zaak kom ik ook van dit soort halve zolen tegen, bij een ander wat kopen en dan bij mij willen ruilen met een hoop stampei want ik heb het geleverd.
Maar meneer u staat in een compleet ander bedrijf, ja maar jullie hebben dezelfde onderdelen dus u ruilt het maar om.
Persoonlijk heb ik nog nooit problemen gehad bij de Lidl maar ja sommige hebben in elke winkel problemen.
Wil je bv per direct goede service dan ga je naar een speciaalzaak waar je ook 25x meer betaald voor diezelfde pan.
Service kost nu eenmaal geld.
Is dat belachelijk, jij werkt dus ook GRATIS.Service kost geld ???? Belachelijk !! Service is iets wat elke winkel gratis zou moeten geven
Ehhh ja ik ben altijd vrolijk.elke dag .. ..behalve als ik bij de Lidle en of Aldi vandaan kom,dan kan er geen lachie meer van af ..bokito74 schreef:Is dat belachelijk, jij werkt dus ook GRATIS.Service kost geld ???? Belachelijk !! Service is iets wat elke winkel gratis zou moeten geven
Ikke gratis? nee hoor .. ik verdien mijn geld maar onze service is wel gratis,daar halen we klanten mee binnen
Waarom verdient een winkel aan de consument juist om ook te kunnen leven en heel heel die prijsopbouw van het product, zit oa. huur, afschrijving, personeel etc etc en dus ook service wat verleend dient te worden.
Dit zit allemaal in de kostprijs van een product.
Dat je fatsoenlijk te woord gestaan mag worden ben ik geheel met je eens, maar kijk voor de gein eens in de winkels hoe de consument omgaat met de winkel zelf.
BV net nog gezien een allochtoon pakt 3 pakken melk uit de koeling, bij een ander rek komt ie erachter dat 2pakken ook wel zat is en flikkert de gekoelde melk daar maar neer.
De bedrijfsleider ziet het en zegt er netjes wat van, nou je had die vent eens tekeer moeten horen gaan tegen de bedrijfsleider, 10 van die mafkezen op een dag en je hebt het ook wel gehad.
Ja,daar heb je gelijk in, ben ik met je eens.
Net of jij elke dag zo vrolijk bent.
Vakkenvullertje nou nee, ik ben eigen baas.midas50 schreef:Bokito is een racistisch vakkenvullertje dus.
Aha...nou komt de aap uit de mouw.
De service zit altijd in de prijs verwerkt simpel zat.Ikke gratis? nee hoor .. ik verdien mijn geld maar onze service is wel gratis,daar halen we klanten mee binnen
En ja hoor daar gaan we weer.midas50 schreef:Bokito is een racistisch vakkenvullertje dus.
Wat heeft dit te maken met wel of geen racist zijn??midas50 schreef:Bokito is een racistisch vakkenvullertje dus.
Geen k*tservice, maar gewoon een keuze van Aldi/Lidl om de kosten laag te kunnen houden. Kennelijk was schriftelijk klagen het goedkoopste voor hun.Diertje schreef:Zelfde als bij de Aldi, ook daar kun je niet mee bellen en of mailen.. k*tservice dus ..Nickstyle schreef:Onlangs heb ik bij de lidl een pannen set gekocht.
Hiervan ontstaan bij 1 pan allemaal kleine scheurtjes (dit al na 2x gebruiken).
Ik heb toen het servicenummer van lidl (0800-54 35 463) gebeld. Krijg je de boodschap dat deze niet vanaf een mobiel te bereiken is. Niet dat lidl dan denk zetten we het lokale nummer erbij voor mensen zonder vast toestel.
Op de website gezocht voor een email adres. En jawel zelf deze is nergens te vinden.
Enige manier waarop in in contact kan komen met lidl is per post. Lekker garantie van ze, daarna mag ik natuurlijk weer 100 brieven sturen dat ik mijn gemaakte kosten terug wil hebben.
Heeft iemand een ander idee hoe ik in contact kan komen met de Lidl.