LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Standaard aansluitbijdrage CAI

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Matai
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2011 16:49

Standaard aansluitbijdrage CAI

Ongelezen bericht door Matai »

Ik ben als eerste in een nieuwbouwwijk komen wonen en heb dus als eerste CAI aangevraagd. Hiervoor vraagt Ziggo €1133,- als standaard aansluitbijdrage, wat ik wel erg veel vind om enkele meter kabel in te graven. Nu hoor ik dat mijn buren deze rekening niet hebben gekregen. Is dit omdat ik het als het eerst heb aangevraagd? Ik snap dat de zon niet voor niets opgaat, maar kan Ziggo zo'n grote rekening bij 1 particulier neerleggen of hoort dit bij de ontwikkeling van het plan?

Kawasjakie
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 jul 2011 10:28

Re: Standaard aansluitbijdrage CAI

Ongelezen bericht door Kawasjakie »

Je moet even goed in de papieren kijken voor de woning. In het contract of de technische omschrijving staat daar wel wat over geschreven. Als de aannemer dat moet betalen, kan je het best zelf voorschieten en daarna inhouden van de laatste 10%.

Teunbosseman
Berichten: 4378
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Standaard aansluitbijdrage CAI

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

??? Heb onlangs een wifi netwerk aangelegd bij vrienden in een nieuwbouwwijk en daar lag alles al klaar, van kabel tot glasvezel. Er hoefde helemaal geen kabels getrokken oid te worden.

Bedrag is zowiezo absurd......pppff...wat een geld zeg

hobby1
Berichten: 301
Lid geworden op: 25 mei 2011 21:10

Re: Standaard aansluitbijdrage CAI

Ongelezen bericht door hobby1 »

Matai schreef:Ik ben als eerste in een nieuwbouwwijk komen wonen en heb dus als eerste CAI aangevraagd. Hiervoor vraagt Ziggo €1133,- als standaard aansluitbijdrage, wat ik wel erg veel vind om enkele meter kabel in te graven. Nu hoor ik dat mijn buren deze rekening niet hebben gekregen. Is dit omdat ik het als het eerst heb aangevraagd? Ik snap dat de zon niet voor niets opgaat, maar kan Ziggo zo'n grote rekening bij 1 particulier neerleggen of hoort dit bij de ontwikkeling van het plan?

Wat staat er in het bestek van de bouw?
Welke aansluitingen moeten/zijn aanwezig bij oplevering van het pand?
Ik gok er op, dat ook de Cai aansluiting onderdeel van is!

Ziggo WebTeam Sony
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 jul 2009 16:26

Re: Standaard aansluitbijdrage CAI

Ongelezen bericht door Ziggo WebTeam Sony »

Matai schreef:Ik ben als eerste in een nieuwbouwwijk komen wonen en heb dus als eerste CAI aangevraagd. Hiervoor vraagt Ziggo €1133,- als standaard aansluitbijdrage, wat ik wel erg veel vind om enkele meter kabel in te graven. Nu hoor ik dat mijn buren deze rekening niet hebben gekregen. Is dit omdat ik het als het eerst heb aangevraagd? Ik snap dat de zon niet voor niets opgaat, maar kan Ziggo zo'n grote rekening bij 1 particulier neerleggen of hoort dit bij de ontwikkeling van het plan?
Goedemorgen,

Kunt u mij uw postcode en huisnummer in een prive bericht sturen zodat ik het voor u kan uitzoeken.

Alvast bedankt.

Groet,

Ziggo Webteam Sony

Gesloten