LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abonnementswijzigingen doorvoeren bij verlenging

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mikibab
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 jan 2011 10:50

Abonnementswijzigingen doorvoeren bij verlenging

Ongelezen bericht door Mikibab »

Dag allemaal, ik heb een vraagje over de abonnementswijzigingen die doorgevoerd gaan worden. Ik zit nu bij KPN en ik mag verlengen. KPN heeft wel een iphone 5 pagina, maar er is nog totaal geen informatie, dus ik weet a) niet of zij m uberhaupt wel gaan leveren of b) wanneer of c) wat dat grapje kosten gaat. Maar vanaf 1 september komen de nieuwe abonnementen (waarbij je achterlijk veel gaat betalen voor dataverkeer). Nou vroeg ik me af of ik nu gewoon stilzwijgend kan laten verlengen (zodat ik mn oude abonnement houd) en daarna kan verlengen met korting op de iphone... Of zit je dan vast aan zo'n nieuw abonnement...? Mogen ze dat zomaar aanpassen als je verlengt (je sluit immers geen nieuw abonnement af)... iemand verstand hiervan?

henk51
Berichten: 1680
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Abonnementswijzigingen doorvoeren bij verlenging

Ongelezen bericht door henk51 »

iemand verstand hiervan?
Stel die vragen eens bij de KPN bv. in een KPN winkel die kunnen jou het enige en juiste antwoord geven, en kan je eventueel meteen beslissen.


gr Henk

Mikibab
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 jan 2011 10:50

Re: Abonnementswijzigingen doorvoeren bij verlenging

Ongelezen bericht door Mikibab »

Ja maar ja, dan heb ik t idee dat ze je gewoon iets willen verkopen en dat ze dus gewoon in je straatje praten...

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Abonnementswijzigingen doorvoeren bij verlenging

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Voorlopig kan je alles waarin iets met iPhone 5 wordt gesuggereerd gewoon negeren. Het ding is nog niet aangekondigd, en er is dus helemaal niets van bekend.

Gewoon een abonnement afsluiten of verlengen met wat vandaag verkrijgbaar is.

Mikibab
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 jan 2011 10:50

Re: Abonnementswijzigingen doorvoeren bij verlenging

Ongelezen bericht door Mikibab »

Ja dat lijkt de enige optie, maar ik wil zo graag voorkomen dat ik nog 2 jaar vast zit aan de telefoon die ik nu heb zonder dat ik het risico loop op die feestelijke abonnementen... is overstappen een optie? vodafone doet geloof ik al aan die nieuwe dingen hè... en de rest?

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Abonnementswijzigingen doorvoeren bij verlenging

Ongelezen bericht door angel1978 »

Gewoon rustig wachten en je abonnement laten doorlopen.
Die gaat over in een doorlopend contract met een opzegtermijn van 1 maand.
Als de iphone 5 uitkomt ( september ) kun je dan altijd nog overstappen en een nieuw contract aangaan.

De levertijden zijn wel extreem lang, dus houdt er rekening mee dat het even kan duren voor je 'm hebt.. Ook ga je wel degelijk een nieuw contract aan en dus met de nieuwe voorwaarden.

jackvdW
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 nov 2010 17:15

Re: Abonnementswijzigingen doorvoeren bij verlenging

Ongelezen bericht door jackvdW »

Mikibab schreef:Dag allemaal, ik heb een vraagje over de abonnementswijzigingen die doorgevoerd gaan worden. Ik zit nu bij KPN en ik mag verlengen. KPN heeft wel een iphone 5 pagina, maar er is nog totaal geen informatie, dus ik weet a) niet of zij m uberhaupt wel gaan leveren of b) wanneer of c) wat dat grapje kosten gaat. Maar vanaf 1 september komen de nieuwe abonnementen (waarbij je achterlijk veel gaat betalen voor dataverkeer). Nou vroeg ik me af of ik nu gewoon stilzwijgend kan laten verlengen (zodat ik mn oude abonnement houd) en daarna kan verlengen met korting op de iphone... Of zit je dan vast aan zo'n nieuw abonnement...? Mogen ze dat zomaar aanpassen als je verlengt (je sluit immers geen nieuw abonnement af)... iemand verstand hiervan?
over dit verhaal: ik denk dat je het uit je hoofd kan zetten die iphone 5, er gaan geruchten over een onthulling in september, wat zou betekenen als je naar de releases van de voorgaande jaren kijkt, dat de release zomaar pas in 2012 plaats kan gaan vinden... dan zit je al lang en breed in de nieuwe abonnementen... dus je kan vast sparen voor een losse! ;)

Gesloten