Ik heb een vraagje, want ik ben het namelijk niet eens met het feit dat ik onderzoekskosten moet betalen terwijl ik echt weet dat het product wat ik heb aangeschaft een harde ratelend geluid maakt en langzaam is.
De iCentre medewerker had mijn iMac laten opsturen en mijn minderjarige broer moest ondertekenen voor een onderzoekskosten van 80.- euro. Mag dat eigenlijk?
De probleem die ik echter ondervind is dat mijn iMac veel meer lawaai maakt dan die in de winkel en zelfs de iMac die een lagere toerental heeft is zelfs sneller dan mijn iMac (7200 VS 5400 RPM = 5400 RPM is sneller).
Als je in de woonkamer zit dan hoor je de iMac ratelen als hij met iets bezig is. Ik bedoel daarmee met 3 meter afstand zelfs. En de iMac is ook nog snellere editie en zelfs is hij trager dan een 5400 RPM HDD.
De iCentre medewerker wilde echter niet de iMac showmodel in de winkel vergelijken met die van mij dat zegt al genoeg dat hij echter weet dat er iets mis is. Hij vind echter dat er niets mis is.
Ik wil echter gewoon een vervanging van mijn HDD. Maar dat willen ze gewoon niet doen omdat het buiten de garantie valt. Je hoort de HDD echter hard tikken en ratelen tijdens gebruik ervan.
Heeft iemand hier ervaring mee en die het mee kan delen? Heel erg bedankt voor de hulp! Enige vragen ik vul die z.s.m aan.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ouderdom is nog net geen 6 maanden.
Met vriendelijke groet,
Minhhai