LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Roboduster via Groupon

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Voor de mensen die roboduster.nl hebben gevonden, deze behoort niet tot kromhout-trading:
Registrant:
Y Storm
Sneeuwbalstraat 9, 2565VV S GRAVENHAGE, Netherlands
+00.00000000
[email protected]
Dus robo-duster.com is niet roboduster.nl..

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

het enige wat google nog direct vind is dit:
http://www.robo-duster.com/content/2011 ... obo-duster

maar dit wisten we al en is alweer 3 of 4 dagen oud.

maar waren ze al niet vrijgegeven? sterker nog, whizzi en ik hebben een mail dat we een TT code krijgen! (2 dagen geleden), en nu dit ?

Is dit het zoveelste zoethoudertje? Eigenlijk zou ik pisnijdig moeten zijn want er is gewoon keihard tegen whizzi en mij gelogen.

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Dat bericht is geplaatst op 05-08 (wordt beweerd). Het nieuwe gevonden stukje is onbekend, maar gezien 05-08 vrijdag is en zover in het weekend nooit iets bekend is geworden (laat staan dat DPD dan iets doet), is het laatste bericht dus op z'n vroegst maandag geplaatst.

Laten we er even van uit gaan dat die dingen maandag vrij gegeven zijn, dus dat bericht zou dan logischerwijs gisteren zijn geplaatst wat zou betekenen dat we vandaag bericht gaan krijgen?

Laatste beredenering is dat die dingen gisteren pas vrijgegeven zijn (maandag dicht?) dus dat bericht gisteren of vandaag pas is geplaatst.. Dat zou betekenen dat we morgen iets horen?

In ieder geval reden genoeg om te geloven dat het een zoethoudertje is, maar time will tell. De deadline is nog niet bereikt voor mij en ik ben vooral benieuwd wat er vanuit _iemand_ gecommuniceerd gaat worden. Ik hoop vooral op een goede afloop en dat Dhr. van Vonderen en Groupon hier ook lering uit trekt dat dit niet de goede manier is van communiceren.

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

bekijk even naar de datum van beide berichten- zelfde datum!

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Toch even iets om te lachen:
De orginele advertentie staat hier.
Daar is te lezen:
Muisstil
Dat klopt! Ik heb het ding nog niet gehoord!
Met nat-en droog dweil-functie
Ik moet er van janken ja, die nat-functie werkt in ieder geval!
Valt niet van de trap en stoot nergens tegenaan dankzij z'n sensoren
Ook dit klopt. Het ding is nog niet van mijn trap gevallen. Alleen ben ik bang dat als het ding het alsnog doet, hij het niet laat weten!
Laadt zichzelf op op z'n docking station
Dit doet hij niet, zichzelf laden.... Tenminste, niet op de goede plek ;)

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

:D zonder de humor hier had ik denk ik allang een bom geplaatst bij Groupon .

Bestaat er ook een X-Factor programma voor stand-up comedians?
zitten hier een paar waardige kandidaten tussen.

HenkvanPutten
Berichten: 66
Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door HenkvanPutten »

Is dit het zoveelste zoethoudertje? Eigenlijk zou ik pisnijdig moeten zijn want er is gewoon keihard tegen whizzi en mij gelogen.
Nononsensewim, het scenario waarin er door Kromhout Trading c.s. niet altijd de waarheid is gesproken, is er een om ernstig rekening mee te houden. Ik formuleer het maar even voorzichtig, zodat de klap hopelijk niet te hard bij je aankomt...

Ik overweeg om het Kromhout Tradingteam voor te dragen voor een Koude Douche - kunnen we ook eens zien wie die Mark, Mary en Ruud zijn. :idea:

Afbeelding

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

ik doe mee ! waar teken ik in ?

elisah54
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 aug 2011 19:41

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door elisah54 »

ik ook !!

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Op basis van communicatie is die douche allang verdient en mag het van mij zelfs een blok ijs worden. Als het product (als het ooit geleverd gaat worden) nou wel aan de verwachting voldoet, misschien dat ik dan een koude of lauwe douche gun..

Warm kan het nu echt niet meer worden, lauw.. hooguit..

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

nog even en ze kunnen groupon ook opzuigen:

http://www.nu.nl/internet/2586537/verli ... bbeld.html

Noldy84
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2011 16:31

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Noldy84 »

Ik zeg spam hun facebook, ben al begonnen: http://www.facebook.com/groupon.nl?sk=wall&filter=1

Natuurlijk moet je eerst hun pagina "liken" maar dan kan je reacties achterlaten.

Misschien gaan ze dan is reageren en op actie over.
Heb zelf ook maar een pagina aangemaakt:
http://www.facebook.com/pages/Boycott-G ... 151?v=wall

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

ik twitter het ook wel ff

Noldy84
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2011 16:31

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Noldy84 »

Heb eindelijk contact met Groupon via de facebook, wat een leugenaars zeg:

Groupon Nederland We doen er alles aan om de Roboduster snel mogelijk geleverd te krijgen. Alle klanten zijn continue geinformeerd en hebben de mogelijkheid om hun bestelling alsnog te annuleren.
17 minuten geleden · Vind ik leuk

Boycott Groupon NL De klanten willen hun product, je hoeft ze alleen maar te informeren en eerlijk te zijn! Waarom wel op FB reageren en niet op de mails die je klanten sturen? Ik snap dat het geld terugstorten jullie makkelijkste oplossing is. Wees eerlijk laat je klanten weten waar ze aan toe zijn!!
11 minuten geleden · Vind ik leuk

Boycott Groupon NL Trouwens over dat annuleren gesproken, dit zijn jullie worden uit een mail die jullie gestuurd hebben: "Het was mogelijk om de deal voor robo-duster te annuleren toen deze nog niet voor verzending klaar stond. Inmiddels is de verzending aangekomen in het distributiecentrum en is er geen mogelijkheid meer tot annuleren" Dit is gister verstuurd...
4 minuten geleden · Vind ik leuk

Boycott Groupon NL En niemand is continue geinformeerd... Lees maar: http://forum.www.trosradar​.nl/viewtopic.php?f=69&t=1​00872

TROS Radar - Toon onderwerp - Roboduster via Groupon
forum.www.trosradar.nl
ongeveer een minuut geleden · Vind ik leuk ·

Boycott Groupon NL En wat is "alles" wat jullie er aan doen om de Roboduster zo snel mogelijk te leveren?
2 seconden geleden · Vind ik leuk

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

copy/paste naar de groupon + anti groupn FB.

Perestrojka zeg ik !

HenkvanPutten
Berichten: 66
Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door HenkvanPutten »

Zelf heb ik nog tijdig kunnen annuleren, maar ik kan me de woede van wie dat (nog) niet heeft gedaan levendig voorstellen.

Mijn eigen indruk is dat Groupon 1 op 1 gelooft wat Kromhout ze vertelt; op geen enkele wijze wordt duidelijk hoe zij meer zouden (kunnen) weten dan wij. Een foto van wat gestapelde doosjes Robodusters zou in dit stadium al overtuigen.....maar zoals Ruben ook voorlas aan de telefoon: "wij weten ook niet waar ze nu zijn."

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

dames/heren wordt allen even lid van de FB pagina's en deel de link over zoeveel mogelijk plekken/personen.

dank u

Noldy84
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2011 16:31

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Noldy84 »

Zojuist reactie gekregen op FB van Groupon:

Beste Arnold, we hebben continue contact met de partner die de roboduster moet leveren. We zetten alles op alles om hem zo snel mogelijk geleverd te krijgen. De partner heeft een laatste waarschuwing gehad. De informatie die we krijgen is dat het product nu in Nederland is en dat hij snel geleverd zal worden. Uiteraard mag iedereen die het product heeft gekocht zijn of haar bestelling annuleren. Deze informatie is naar al onze leden verstuurd.

In mijn reactie heb ik gevraagd of ze dit in een mailtje naar iedereen willen sturen die de duster heeft gekocht.

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

exact dezelfde tekst bij mij.

aspirant robo-dusters :) verenigt u op FB !

HenkvanPutten
Berichten: 66
Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door HenkvanPutten »

toe maar, een LAATSTE waarschuwing

.... zal het duiveltje wel weer tussen mijn oren zijn, maar mogelijk wiegt er ergens ver weg nu dit flink op en neer:

Afbeelding

en niet van de wind. En ook niet van de schrik.

Ik hoop oprecht dat ik het mis heb.

Gesloten