Ik wilde graag internet en Bellen Basis en Interactieve TV bij KPN.
vrijdag: bestelling gedaan per telefoon.Ik dacht ik bel even want ik heb al een vast telefoonummer en digitenne via KPN , dat heb ik dan niet meer nodig natuurlijk. "natuurlijk meneer, ik kan het nu meteen voor u in orde maken".
zondag: ik hoor maar niks dus ik bel eens: "meneer er staat helemaal niks in het systeem, maar kunnen we nu doen".
Ik ontvang vervolgens een factuur met heel andere prijzen. daarom bel ik weer "meneer de prijzen die u bedoelt gelden alleen als u via internet bestelt" . Ok, dat is nieuw voor mij, annuleer dan maar, dan bestel ik meteen via internet.
maandag: besteld via internet en bevestiging van de bestelling ontvangen via e-mail.
dinsdag: ik wordt gebeld door KPN "meneer we hebben een nieuw telefoonnummer voor u aangemaakt" ik leg nogmaals uit dat ik het bestaande nummer wil behouden
woensdag: "meneer, ik wil graag uw bestelling doorlopen voor internet, bellen en tv, klopt dat?". ja dat klopt en ik herinner ze er nog eens aan dat ik geen nieuw telefoonnummer wil ik dat ik het digitenne abonnement wil vervangen.
donderdag: ik ontvang een brief met daarin mijn nieuwe telefoonnummer!! Ik bel daarom maar eens met KPN, die me vervolgens melden dat er helemaal geen bestelling in het systeem staat. Ik geef de hele historie nogmaals een keer aan waarbij ik als antwoord krijg "als u een bestelling heeft geannuleerd, dan kunt u pas na 14 dagen weer een nieuwe bestelling doen". Ook dit is nieuw voor mij.
Alles bij elkaar heb ik zeker 2 uur aan de telefoon gezeten met als resultaat: niks, geen product en het interesseerde ze ook bar weinig. wel al mijn bestaande abonnement opgezegd.
Wow!!!, het voelde alsof ik in een hele lange Bananensplit aflevering van vroeger zat, al zal Ralph Inbar niet tevoorschijn komen..
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Een week lang proberen klant te worden bij KPN!...
Re: Een week lang proberen klant te worden bij KPN!...
voordat je weer iets besteld , vraag om een schriftelijke bevestiging want voor je het weet zit je aan een dubbel contract vast.
vertel me niks over kpn, waardeloos bedrijf.
vertel me niks over kpn, waardeloos bedrijf.
Re: Een week lang proberen klant te worden bij KPN!...
Succes met deze prutsers.. Afspraken maken doen ze met je,alleen de helft klopt niet!