LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
PapaV2
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2011 17:19
Locatie: Hellendoorn
Contacteer:

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door PapaV2 »

@jaapden

Zo kan het inderdaad ook. Wat mij betreft is het ook prima verlopen.

Hans Martens
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2011 11:03

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Hans Martens »

Ik heb op 14 juni 2011 een bestelling geplaatst en betaald via I-Deal, na 4 weken nog niets ontvangen, tussendoor gebeld en gemaild en daarbij toezeggingen ontvangen dat de bestelling verstuurd en UPS zou die bestelling bezorgen op woensdag 20 juli. Kreeg tussendoor een e-mail dat er nog geen betaling had plaats gevonden. Verzocht werd een copie van die betaling te e-mailen. Om niet onnodig de bestelling te vertragen heb ik een kopie gemaakt en verzonden per e-mail. Voor mij is de maat vol en wil ik aangifte doen bij de politei vanwege fraude.
Hans Martens, 0512 540193

han.dy
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jul 2011 18:03

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door han.dy »

Op 1 juni een trampoline besteld. Levering is, zoals bij de meeste mensen hier, ook uitgebleven. Telefonisch niet te bereiken en ook per mail geen antwoord gekregen. Vandaag dus de stoute schoenen aangetrokken en met een lege auto naar Wijchen gereden (150km!!) om dan maar de trampoline op te halen. Enigzins opgelucht was ik om te constateren dat de beloofde showroom inderdaad aanwezig is. Binnengekomen werden we te woord gestaan door een uitermate vriendelijke dame. De trampoline echter was niet voorradig want in Wijchen kunnen geen artikelen worden afgehaald!! Deze spullen moeten uit een magazijn komen uit Venray maar ja.. daar kun je geen artikelen ophalen. Het aanbod om ter plekke stickers uit te draaien zodat er een T&T nummer zichtbaar zou zijn waardoor de trampoline alsnog maandag bij ons bezorgd zou worden hebben we maar afgeslagen. Ook het aanbod om het betaalde bedrag terug te storten hebben we afgeslagen, dit duurt volgens de bovenstaande verhalen immers ook erg lang. We hebben de dame in kwestie verteld niet eerder uit de showroom weg te gaan voordat de bestelling geannuleerd werd en we ons geld terug hadden, contant!! alsmede een tegemoetkoming in de kosten hadden ontvangen. In 1e instantie kregen we ons betaalde bedrag terug + € 10,= vergoeding. Toen we hier niet mee akkoord gingen werd het bedrag aan vergoeding € 20,=. De "heer" gaf aan niet meer voor ons te kunnen betekenen, dat dit het maximale bedrag was waar hij toestemming voor had. Pas toen we zeiden dat we anders spullen uit de showroom mee zouden nemen werden er wat telefoontjes gepleegd met het management (die 5 minuten eerder helemaal niet aanwezig waren?). Uiteindelijk 1,5 uur verder hadden we ons aankoopbedrag terug (€295,=) + een vergoeding van € 50,= voor de gemaakte kosten.

Indien je je geld terug wilt is het dus zeer zeker de moeite waard om naar de showroom te gaan en je poot stijf houden!!!
Indien je overweegt om een bestelling bij dit bedrijf te plaatsen? Zoek verder! De lage prijzen zijn al met al het risico en de ellende niet waard.

Edwin1969
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 dec 2009 13:39

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Edwin1969 »

han.dy schreef:Op 1 juni een trampoline besteld. Levering is, zoals bij de meeste mensen hier, ook uitgebleven. Telefonisch niet te bereiken en ook per mail geen antwoord gekregen. Vandaag dus de stoute schoenen aangetrokken en met een lege auto naar Wijchen gereden (150km!!) om dan maar de trampoline op te halen. Enigzins opgelucht was ik om te constateren dat de beloofde showroom inderdaad aanwezig is. Binnengekomen werden we te woord gestaan door een uitermate vriendelijke dame. De trampoline echter was niet voorradig want in Wijchen kunnen geen artikelen worden afgehaald!! Deze spullen moeten uit een magazijn komen uit Venray maar ja.. daar kun je geen artikelen ophalen. Het aanbod om ter plekke stickers uit te draaien zodat er een T&T nummer zichtbaar zou zijn waardoor de trampoline alsnog maandag bij ons bezorgd zou worden hebben we maar afgeslagen. Ook het aanbod om het betaalde bedrag terug te storten hebben we afgeslagen, dit duurt volgens de bovenstaande verhalen immers ook erg lang. We hebben de dame in kwestie verteld niet eerder uit de showroom weg te gaan voordat de bestelling geannuleerd werd en we ons geld terug hadden, contant!! alsmede een tegemoetkoming in de kosten hadden ontvangen. In 1e instantie kregen we ons betaalde bedrag terug + € 10,= vergoeding. Toen we hier niet mee akkoord gingen werd het bedrag aan vergoeding € 20,=. De "heer" gaf aan niet meer voor ons te kunnen betekenen, dat dit het maximale bedrag was waar hij toestemming voor had. Pas toen we zeiden dat we anders spullen uit de showroom mee zouden nemen werden er wat telefoontjes gepleegd met het management (die 5 minuten eerder helemaal niet aanwezig waren?). Uiteindelijk 1,5 uur verder hadden we ons aankoopbedrag terug (€295,=) + een vergoeding van € 50,= voor de gemaakte kosten.

Indien je je geld terug wilt is het dus zeer zeker de moeite waard om naar de showroom te gaan en je poot stijf houden!!!
Indien je overweegt om een bestelling bij dit bedrijf te plaatsen? Zoek verder! De lage prijzen zijn al met al het risico en de ellende niet waard.
Met alle respect, maar meneer han.dy. Wat jullie gedaan hebben vind ik ronduit schofterig. U bent uit eigen beweging naar de showroom gereden!. En dreigen met iets mee te nemen is gewoon diefstal. Naar mijn weten heeft dit bedrijf 30 dagen de tijd om het geld terug te storten. Dat u €50,- heeft gekregen slaat alles. Mijn mening, als een bedrijf niet levert, vraagt u gewoon uw geld terug. Dit laat onverlet dat deze webwinkel met u had moeten COMMUNICEREN over de levering. Maar wat u doet is ronduit asociaal. De u geboden €20,- vergoeding was ronduit schappelijk geweest.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Edwin1969 schreef: Met alle respect, maar meneer han.dy. Wat jullie gedaan hebben vind ik ronduit schofterig. U bent uit eigen beweging naar de showroom gereden!. En dreigen met iets mee te nemen is gewoon diefstal. Naar mijn weten heeft dit bedrijf 30 dagen de tijd om het geld terug te storten. Dat u €50,- heeft gekregen slaat alles. Mijn mening, als een bedrijf niet levert, vraagt u gewoon uw geld terug. Dit laat onverlet dat deze webwinkel met u had moeten COMMUNICEREN over de levering. Maar wat u doet is ronduit asociaal. De u geboden €20,- vergoeding was ronduit schappelijk geweest.
Wat deze site doet is dus okay?
Mensen dingen laten betalen - en vervolgens niet, of veel te laat leveren mag wel?

Wat Han.dy heeft gedaan is, met uitzondering van het dreigement zaken mee te nemen (blijft diefstal) een prima actie.
Webwinkels dienen te leren dat ze niet zomaar de gangbare regels kunnen overtreden en mensen kunnen belazeren.

Het had anders geweest als Han.dy met een groepje vrienden langs was geweest, om door middel van dreiging geld terug te krijgen.

Er zijn hier nu reeds meerdere pagina`s met klachten, wat een indicatie is dat dit bedrijf niet helemaal lekker werkt.

Edwin1969
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 dec 2009 13:39

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Edwin1969 »

Guardian72 schreef:
Edwin1969 schreef: Met alle respect, maar meneer han.dy. Wat jullie gedaan hebben vind ik ronduit schofterig. U bent uit eigen beweging naar de showroom gereden!. En dreigen met iets mee te nemen is gewoon diefstal. Naar mijn weten heeft dit bedrijf 30 dagen de tijd om het geld terug te storten. Dat u €50,- heeft gekregen slaat alles. Mijn mening, als een bedrijf niet levert, vraagt u gewoon uw geld terug. Dit laat onverlet dat deze webwinkel met u had moeten COMMUNICEREN over de levering. Maar wat u doet is ronduit asociaal. De u geboden €20,- vergoeding was ronduit schappelijk geweest.
Wat deze site doet is dus okay?
Mensen dingen laten betalen - en vervolgens niet, of veel te laat leveren mag wel?

Wat Han.dy heeft gedaan is, met uitzondering van het dreigement zaken mee te nemen (blijft diefstal) een prima actie.
Webwinkels dienen te leren dat ze niet zomaar de gangbare regels kunnen overtreden en mensen kunnen belazeren.

Het had anders geweest als Han.dy met een groepje vrienden langs was geweest, om door middel van dreiging geld terug te krijgen.

Er zijn hier nu reeds meerdere pagina`s met klachten, wat een indicatie is dat dit bedrijf niet helemaal lekker werkt.
Ik zeg niet dat wat het bedrijf doet ok is (zie mijn opmerking over communicatie). De volgende uitspraak is hier misschien wel van toepassing "Goedkoop is duurkoop". Ik ben het met je eens dat webwinkels zich aan de regels dienen te houden, maar dat geld voor elk bedrijf, webwinkel of geen webwinkel. Met name het dreigement iets mee te nemen is hetgeen wat ik echt niet vind kunnen! Dat er meerdere klachten zijn over dit bedrijf kan ik ook lezen op dit forum. Vandaar dat het ook belangrijk is dat voordat je iets aanschaft te controleren of de webwinkel is aangesloten bij bijvoorbeeld Thuiswinkel.org of Webshop Keurmerk. Dit biedt toch enige garantie op een correcte afhandeling.

han.dy
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jul 2011 18:03

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door han.dy »

Voor de goede orde.. meneer handy is een mevrouw :) .

Diefstal???? Die mag door u worden uitgelegd. Ik heb 7 weken geleden een bedrag betaald aan een firma waar ondanks ontelbare telefoontjes (tevergeefs, dat moge duidelijk zijn) en mails (geen reactie, ook dat moge duidelijk zijn) geen prestatie (namelijk levering van de goederen) tegenover stond.
Als ik dus artikelen zou hebben meegenomen zou dit niets meer zijn dan hetgeen mij toekomt. Ik heb betaald voor een artikel INCLUSIEF transport. Dat ik daar dus zelf naartoe moet (omdat het simpelweg de enige mogelijkheid nog is) betekent dus dat die transportkosten bij het aangekochte bedrag komen.
Er is geen sprake van diefstal. Dat is het pas als ik er van mijn kant af geen prestatie tegenover zou stellen. Deze heb ik wel gesteld( betaling al weken ervoor).
Het bedrijf is, dankzij een zeer onbekwaam management, in gebreke gebleven. Ik ben niet van plan om te gaan hopen en wachten, tot een bedrijf wat de arrogantie in zijn donder heeft te denken mensen zo op te lichten, tot ik mijn goederen krijg (wat ik nooit zou hebben gekregen aldus de dame achter de receptie door een fout in het syteem??).

En ja.. achteraf kijk je een koe in zijn kont meneer Edwin. Dat je van te voor te voren moet controleren of een site is aangesloten bij.... Tsja..
Edwin1969 schreef:
han.dy schreef:Op 1 juni een trampoline besteld. Levering is, zoals bij de meeste mensen hier, ook uitgebleven. Telefonisch niet te bereiken en ook per mail geen antwoord gekregen. Vandaag dus de stoute schoenen aangetrokken en met een lege auto naar Wijchen gereden (150km!!) om dan maar de trampoline op te halen. Enigzins opgelucht was ik om te constateren dat de beloofde showroom inderdaad aanwezig is. Binnengekomen werden we te woord gestaan door een uitermate vriendelijke dame. De trampoline echter was niet voorradig want in Wijchen kunnen geen artikelen worden afgehaald!! Deze spullen moeten uit een magazijn komen uit Venray maar ja.. daar kun je geen artikelen ophalen. Het aanbod om ter plekke stickers uit te draaien zodat er een T&T nummer zichtbaar zou zijn waardoor de trampoline alsnog maandag bij ons bezorgd zou worden hebben we maar afgeslagen. Ook het aanbod om het betaalde bedrag terug te storten hebben we afgeslagen, dit duurt volgens de bovenstaande verhalen immers ook erg lang. We hebben de dame in kwestie verteld niet eerder uit de showroom weg te gaan voordat de bestelling geannuleerd werd en we ons geld terug hadden, contant!! alsmede een tegemoetkoming in de kosten hadden ontvangen. In 1e instantie kregen we ons betaalde bedrag terug + € 10,= vergoeding. Toen we hier niet mee akkoord gingen werd het bedrag aan vergoeding € 20,=. De "heer" gaf aan niet meer voor ons te kunnen betekenen, dat dit het maximale bedrag was waar hij toestemming voor had. Pas toen we zeiden dat we anders spullen uit de showroom mee zouden nemen werden er wat telefoontjes gepleegd met het management (die 5 minuten eerder helemaal niet aanwezig waren?). Uiteindelijk 1,5 uur verder hadden we ons aankoopbedrag terug (€295,=) + een vergoeding van € 50,= voor de gemaakte kosten.

Indien je je geld terug wilt is het dus zeer zeker de moeite waard om naar de showroom te gaan en je poot stijf houden!!!
Indien je overweegt om een bestelling bij dit bedrijf te plaatsen? Zoek verder! De lage prijzen zijn al met al het risico en de ellende niet waard.
Met alle respect, maar meneer han.dy. Wat jullie gedaan hebben vind ik ronduit schofterig. U bent uit eigen beweging naar de showroom gereden!. En dreigen met iets mee te nemen is gewoon diefstal. Naar mijn weten heeft dit bedrijf 30 dagen de tijd om het geld terug te storten. Dat u €50,- heeft gekregen slaat alles. Mijn mening, als een bedrijf niet levert, vraagt u gewoon uw geld terug. Dit laat onverlet dat deze webwinkel met u had moeten COMMUNICEREN over de levering. Maar wat u doet is ronduit asociaal. De u geboden €20,- vergoeding was ronduit schappelijk geweest.

denny009
Berichten: 60
Lid geworden op: 23 dec 2010 17:45

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door denny009 »

Ik vind het ook wel een beetje ver gaan om zo in een winkel te gaan dreigen. Ik las op hun website dat ze per 1 augustus de winkel sluiten, waarschijnlijk konden ze de stroom klagende en dreigende klanten niet meer aan. :lol:

Ik denk dat ze een beetje onderuit gaan aan hun eigen succes, als je een (internet)bedrijf opstart is een goede service afhandeling erg belangrijk, dat lukt ze blijkbaar niet zo goed uit de vele klachten en lange wachttijden te lezen.

Ik zou er zelf ook niet zo gauw wat kopen, maar gewoon lekker naar een "echte" winkel gaan, dan zie je tenminste wat je koopt.

ReneBos
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:07

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door ReneBos »

Ik heb informatie gezocht op internet omdat mijn vrouw ook iets besteld had bij koopgoedkoop.nl. Ik was niet bepaald gerust dat het product zou worden geleverd na al deze verontrustende berichten.

Maar product is vandaag gewoon geleverd, binnen 4 dagen na bestelling.

Zonder enige gebreken.

Louise1
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:03

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Louise1 »

Ik had beter even op internet en op dit forum kunnen kijken voordat ik bij koopgoedkoop.nl te Wijchen mijn bestelling deed. Ik koop al jaren regelmatig via internet maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt! Ook ik heb ruim 30 dagen geleden een bestelling gedaan. Na 10 minuten wilde ik mijn bestelling wijzigen. Ik had iets fout gedaan. Met geen mogelijkheid kreeg ik telefonisch contact( bleef na een half uur nog steeds 9e beller). Snel ook maar een email sturen met de wijziging. Kreeg na een dag het bericht dat ik de bestelling niet meer kon wijzigen, want de opdracht was al naar het magazijn verzonden. Ik kon de bestelling annuleren door het pakket aan de deur te weigeren en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen. Nou prima, heb ik gedaan. Gelukkig nog even gewacht met opnieuw bestellen. Eerst maar eens zien hoe het verloopt. Ik had het pakket binnen een paar dagen, maar zoals gezegd direct weer meegegeven aan de bezorger van UPS. De volgende dag keurig een email van UPS dat het pakket te Wijchen was afgeleverd. Nou prima, dan krijg ik snel een bevestiging van mijn annulering, dacht ik. Na twee weken radiostilte toch maar even contact opnemen. Aangegeven dat ik graag een annuleringsbevestiging wil en mijn geld retour. Krijg korte antwoorden terug met 'we zullen het oplossen', zonder naam vd afzender. Ik ben nu ongeveer 8 mails verder en er is nog niets veranderd. Geen bevestiging, geen geld terug. Inmiddels is de terugbetalingstermijn verstreken en ben ik actief naar oplossingen aan het zoeken. Bellen heeft geen zin want daar kom ik niet doorheen, dus daar ben ik mee gestopt. Ik overweeg om aangifte te doen en blijf zoveel mogelijk bezig overal melding te maken van de wanprestaties van dit bedrijf, want dit kan echt niet!

Danaatjuh
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jun 2011 08:50

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Danaatjuh »

mijn verhaal staat al in een topic over deze oplichters, fietsdealz...
maar ik vind het juist goed dat die meneer hier boven naar de showroom is gegaan en ik wou zn voorbeeld volgen, lees ik GVD dat per vandaag hun showroom gesloten is....
zal wel niet voor niks zijn... ik geef ze hooguit 1 a 2 maand is hun site ook uit de lucht, stel oplichters, na 6 weken nog geen fiets en ok mn geld niet terug...
zal t wel nooit meer terug krijgen.. en ik ga wel aangifte doen maarja dat zal ook geen bal helpen maarja...

Leo_154
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 mei 2011 00:29

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Leo_154 »

Ouders dachten een leuke verrassing voor me te hebben door een ophangsysteem voor een greenscreen te bestellen :( (greenscreen had ik expres bij Folux gekocht en niet bij kgk) het zal mij benieuwen maar als ik binnen 2 weken niks binnen krijg gaat er een emailtje met mijn verhaal en de link naar dit topic richting Geenstijl.nl

Ik hoop
Ik hoop

P.S.
Greenscreen van Folux was binnen 2 dagen binnen, zo hoort het!

P.P.S.
Als iemand van kgk dit leest, IK MEEN HET

jaapden
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 jul 2011 13:42

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door jaapden »

Toch nog iets positiefs te melden over dit bedrijf....

Ik heb mijn zitting binnengekregen... welliswaar duurde het te lang... maar ze zijn al haar afspraken nagekomen.

Goedkoop is dus niet altijd duurkoop.

Echter adviseer ik wel aan de mensen:

Goedkoop = ( bijna altijd Chinese) =rommel dus verwacht er niet te veel van!

kwaliteit kost geld....

markdesign
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2011 15:36

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door markdesign »

Zo, ik heb dus vorige week woensdag ook wat besteld bij koopgoedkoop.nl
en helaas was ik te stom om te zoeken naar dit soort berichten zoals hier op trosradar.nl

Ik heb een buikspierbankje gekocht samen met een dumbell, +-50 euro totaal inclusief verzenden. Als student heb ik weinig geld en wil ik dan ook dat het geld dat ik besteed, GOED besteed is.

Ik heb nu dit topic gelezen en krijg ook het idee dat ik met een bedrijf te maken heb dat meer aan het liegen is over de diensten die ze leveren dan dat ze het waar maken...

binnen 1 tot 5 werkdagen zou het pakketje verstuurd worden en dan zou ik een mailtje ontvangen met een Track & Trace code.

Diezelfde dag van bestelling kreeg ik mailtjes met dat de betaling goed gegaan was, dus ik wil hier straks geen leugens over horen met dat de betaling niet goed gegaan is. Ze zeggen immers zelf op de website dat ze een veilige en goede betalingsmogelijkheid bieden.

Als ik mijn pakketje binnenkort nog niet ontvang, wil ik ook graag mooie maatregelen nemen, wat raden jullie mij aan?

Ik vind het goed dat webwinkelen steeds populairder aan het worden is, maar niet goed dat er zoveel webwinkels zijn waar duidelijk vermeld is over de levertijden en service, wat allemaal letterlijk onzin blijkt te zijn.

LucNic
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 aug 2011 12:14

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door LucNic »

Wij hebben op 17.08.11 een 3 in 1 speeltafel gekocht. Eerst telefonisch contact gehad of deze op voorraad was. Dat bleek het geval. Afhalen kon echt niet meer. Telefonisch netjes te woord gestaan. De speeltafel is vandaag geleverd. Geen problemen zover ervaren met deze webwinkel. Ik denk zelf dat ze het even wat moeilijker hebben maar wel voornemens zijn om het netjes te regelen.

Michiel83
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2011 18:38

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Michiel83 »

Vorige week hebben wij na even twijfelen door alle verhalen koopgoedkoop.nl gebeld en gemaild. Op beide goede reacties en toch bestelling geplaatst. Vandaag via UPS geleverd. Prima gegaan onze 4 barkrukken waren in totaal 100 euro goedkoper via koopgoedkoop. Blij dat we het geprobeerd hebben. Ik heb met creditcard betaald omdat je dan ook meer garanties hebt.

Packmann
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 okt 2009 22:06

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Packmann »

Koopgoedkoop.nl en Fietsdealz.nl zijn dezelfde rechtspersonen.

De telefoon wordt bij fietsdealz.nl nooit opgenomen, bel je vervolgens met koopgoedkoop.nl dan blijken zij volledig inzage te hebben in de mailcorrespondentie en zeggen dat zij het probleem voor een collega gaan oplossen.
Nou heet die collega plots altijd Vincent.
Vincent wil wel maar mag niet van zijn management.

Wat is het geval:
Zelf heb ik daar een Oma fiets gekocht, na 7 dagen werd hij geleverd door UPS. Bij het openen van de verpakking zag ik dat het foute boel was onderdelen waren beschadigd (verbogen) .
De fiets bleek te beschikken over twee kromme wielen, een bakkersrek wat krom en verbogen was de achter lastdrager was ook krom.

Fietsdealz gebeld na 4 uur in de wacht en een bandje te moeten aanhoren dat ik de eerst volgende was werd de lijn verbroken. Met als tekst onze servide dienst is geopend van 13.00 uur tot 17.00 uur vervolgens gemaild.
De mail werd niet beantwoord.
Bij natrekken van de KvK bleek dat koopgoedkoop dezelfde rechtspersoon is. Dus die de volgende dag maar eens gebeld, Vincent zou het gaan oplossen. Na drie dagen volgende er een mail dat de reserve onderdelen onderweg waren.
Om 4 dagen later een mail te krijgen dat het achterwiel niet leverbaar was. Of ik akkoord wilde gaan met een tegemoetkoming van € 20,00 niet dus.
Ik wil de koop nu ontbinden, Vincent laat mij telefonisch weten dat het omruilen niet meer mogelijk is dat en dat fietsdealz geen wanprestatie heeft geleverd, maar gaat e.e.a. doornemen zijn management. Na 3 dagen nog steeds geen enkele reactie. Opnieuw maar eens gebeld en gemaild, de telefoon werd dit keer na 45 minuten opgenomen door Vincent die wist te vertellen dat het management de overeenkomst niet gaat ontbinden en reserve onderdelen zullen niet worden nagezonden omdat zij van mening zijn dat alles in onbeschadigde staat is verstuurd en goed was verpakt. Onze claim moeten we maar indienen bij de vervoerder UPS.
Inmiddels heb ik een incassobureau ingeschakeld, en mijn aankoopsom terug geëist.
Achteraf gezin had ik beter mijn research werk moeten doen, heel stom ik had beter kunnen weten. De fiets staat hier nu met kapotte wielen als een sta in de weg, eerst maar eens kijken of mijn incassobureau iets kan bereiken.
Mijn advies doe geen zaken met deze webshop of de gelieerde webshops die alle onder GerWo Trading BV vallen. kvk nummer 09188332 te Wijchen

Packmann
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 okt 2009 22:06

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Packmann »

Leo_154 schreef:De reactie,
Daarnaast krijgen wij ook veel klachten van klanten over orders die nooit zijn aangekomen en na een kijkje in het systeem te hebben genomen
Wat een onzin; kijk eens wat vaker in je dashboard van je Magento software daar staan je bestellingen en ook je achtergelaten winkel wagens keurig netjes op tijd en datum. Dan kan je weten weten wat er in je shop echt gebeurt.

Meelbalgirl
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2011 12:59

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Meelbalgirl »

Zeer zware klacht. Het verhaal heb ik even kort samengevat.

In maart heb ik een massagetafel gekocht bij koopgoedkoop.nl
begin april had ik nog steeds niets ontvangen. Na veel mails en telefoontjes heb ik uiteindelijk halverwege april een product ontvangen, maar dat was niet de massagetafel die ik had besteld. Na veel gedoe moest ik het product terug sturen.
Ik 10,- terug krijgen voor de moeite (na enkele weken heb ik dit ook ontvangen).
Op veel van mijn mails die ik daarna nog had gestuurd is niet gereageerd.
Ik heb mijn geld inmiddels geheel terug gevraagd (halverwege juni). Nu is het eind augustus en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ook heb ik nog geen massagetafel gezien.

In maart dus besteld en betaald.
In augustus nog steeds niets!

Ik heb ze nog een laatste mail gestuurd. Hierna ga ik maatregelen nemen.
Heeft iemand anders nog tips wat ik kan doen?

barbaraM74
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2011 15:56

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door barbaraM74 »

Eind juni een omafiets voor m'n kind besteld bij www.fietsdealz.nl.
Door de vakantie duurde het enkele weken om deze fiets rijklaar te maken.
Toen dit uiteindelijk gedaan werd bleken er zoveel gevaarlijke mankementen aan te zitten zoals:
De volgende punten verwacht je niet bij een nieuwe fiets van die prijs

- Slag in het voorwiel is tevens licht ovaal
- De canvas laag is beschadigd waardoor bult ontstaat op buitenband
- Er zit een deuk in voorspatbord
- Trapas loopt stroef en ongelijkmatig
- Slag in het achterwiel

Conclusie:

Hij slingert, door slagen in voor- en achterwiel meer dan 5 mm
De pedalen rondbeweging gaat onregelmatig/stroef en schokkerig.

Dit is mijn inziens een geen veilige fiets voor een scholier die daar door het drukke en hectische verkeer van een stad moet rijden.
Met stellen en smeren is de fiets ook niet veilig te krijgen!

Enige optie is dat er nieuwe onderdelen op de fiets geplaatst worden!

- Nieuwe velg voor en voorband
- In ieder geval nieuwe kogellager trapas. (mogelijk nieuwe trapas)
- Nieuw velg achter.

Ik heb meerdere malen ter vergeefs gebeld. kreeg een heel snel raar geluid.
Mails worden snel beantwoord.. Ze willen de herstellende onderdelen los opsturen en €40,- tegemoetkomen..wat moet ik met losse onderdelen.. dat gaat dus heel veel geld kosten voor de fietsenmaker.. nu m'n laatste mail verstuurd dat ik hiermee niet akkoord ga.. en hierna ga ik naar das rechtsbijstandverzekering om dit via een andere weg af te handelen..
Inmiddels extra kosten moeten maken om mn kind alsnog op een veilige fiets naar school te kunnen laten gaan..

KOOP GEEN FIETS BIJ WWW.FIETSDEALZ.NL je bent niet zeker wat je krijgt en of je iets krijgt.

Gesloten