LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ***BROKKENMAFFIA****

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Gast

Re: ***BROKKENMAFFIA****

Ongelezen bericht door Gast »

Beste gast ik heb vvgeleerd van 2 personen en ik ben nog nooit op de barf plaats geweest en zal er ook nooit komen ,Vroeger gaf ik brokken maar zit nu al weer een tijdje op vers voer ! hond is bijna 11 jaar en onze andere hond is 5 jaar.Maar als ik het je ga zeggen komen al die barfers over me heen en ik heb van dit forum geleerd erg voorzichtig te zijn.Dus Die twee mensen die mij geholpen hadden waren vriendelijk enbehulpzaam en ik ben ze dankbaar.Dus voor mij nooit geen barfplaats en gewoon dier vriendelijk voedsel.Maar je zal flink terug moeten zoeken en dan kom je informatie tegen groetjes

Gast

dus omdat de barplaatsers tegen deze radar toppic zijn.
zijn jullie tegen barfplaats?
dat is toch kinderachtig?

ien

Ongelezen bericht door ien »

Een tijdje hier niet geweest en nog steeds een "levendige discussie :lol:
Xandra..jij schreef:
Xandra
Gast

Geplaatst op 05 Mar 2004 22:58 door Xandra

--------------------------------------------------------------------------------

Sommige mensen willen gelijk hebben en dat kan niet altijd op een discussieforum!! Weglopen is een teken van zwakte
:shock: :lol:
dit zal zal Roger ..waar je al 30 jaar mee getrouwd bent.. je niet in dank afnemen :wink: wat je schrijft..

Gast

Ik had me trouwens bij Roger ( lijkt me best wel een man die wat in huis heeft) trouwens en heel andere type vrouw voorgesteld dan die Xandra.

naomi hendriks

Ongelezen bericht door naomi hendriks »

Sommige mensen willen gelijk hebben en dat kan niet altijd op een discussieforum!! Weglopen is een teken van zwakte
soms is je rug rechten, schouders ophalen en weglopen het meest verstandige wat je kunt doen.
want uit pragmatisch oogpunt weet je dat je er nu eenmaal niets meer aan kunt veranderen!
helemaal als je in een discussie bent beland met haaibaaien die eigenlijk niet zo bijster intelligent zijn maar zich zelf wel degelijk heel erg slim vinden.
persoonlijk vind ik dat altijd een doodenge combinatie...

dan is het :run baby run :lol:

Xandra

Ongelezen bericht door Xandra »

Prachtig dit is de juiste "iedereen is gek behalve ik" mentaliteit :P

Mijn man is trouwens nog steeds lid van Barfplaats maar onder een andere naam, insiders weten onder welke naam hahaha.

En mevrouw Ien is je eigen forum ook overleden aan het T-virus dat je zoveel tijd over hebt??

Gast

roger is zo sympathiek.. en jij.. Xandra lijkt me een kreng van een wijf.
vaak is dat zo.. leuke mannen vervelende vrouwen.

Gast

Mijn man is trouwens nog steeds lid van Barfplaats maar onder een andere naam, insiders weten onder welke naam hahaha.

dus jij en je man communiceren nog wel met elkaar?
vind je het niet raar dat hij van naam veranderd is?
wist je dat trouwens .. of ben je daar pas zojuist achter gekomen?
30 jaar is lang... op elkaar uitgekeken en de spanning is ver te zoeken
:wink:

Gast

:D :D :D :D :D
nu weten we ook waarom roger zelf fytomixen aan het klaarmaken is!!
om van het gezeur van jou af te zijn :lol: :lol: :lol:

Xandra

Ongelezen bericht door Xandra »

Waarom vraag je het hem zelf niet???? Je weet alles toch zo goed?

Gast

wáár gáát dit forum over????????????????????????????????????????

Wilma 2

Ongelezen bericht door Wilma 2 »

Over barfers, die ****en omdat hier (zeer terecht) tegen hun heilige huisje wordt getrapt.

Zodra ze geen argumenten meer voorhanden hebben gaan ze met modder gooien, of worden persoonlijk beledigend.

Dat zegt genoeg over die lui...

Gast

en dat is 83 pfffffff gaat nergens over kennen ze zit niet beter sluiten :D

Gast

van mij mogen ze sluiten want de barfers doen of ze allen recht hebben op dit frum om eerst de mensen er uit te pesten door hun gedram dus ik zou zeggen sluiten radar.dat zou een goede zet zijn.want we zijn de beledigen zat. :!: :!: :!: :roll: :shock:

Gast

ik ben het met de vorige gast voor mij geheel eens.want er zijn heel veel mense beledigd door barfers en op niet zo;n nette wijze.De mensen kwamen niet meer en van een discussie is geen sprake mijn teveel eenzijdig groeten aan de goed willenden. :!: :?: :D

Gast

waar hebben jullie het over???
op deze forum zijn er allemaar kvv en brokkenvoerders aan het wordt geweest.

Gast

brokken voerders zitten allang niet meer er op hoe kom je erbij.Die zjn al lang geleden af gemaakt door barfers.Daar ben ik zelf de dupe van geworden en ik voer vv.dat is toch heel verschillend dan barf Je heb een middelharde barf en een harde barf en er zitten niet alleen cvv op dit forum.maar juist de harde kern.maar ik vind het wel genoeg zo.

chooky

Ongelezen bericht door chooky »

Naomi,
Ik hoop dat je bereikt hebt wat je wilde.
Je wilde mensen op het spoor zetten van het rauwe vlees, het cvv en barf (ik noem het liever zelf samenstellen, ik voer niet volgens billinghurst en vind de afkorting niet zo geslaagd. ook arf vind ik een betere term; All Raw Food, daar kan cvv dus ook onder vallen. Handig, want af en toe, als ik geen zin heb om na te deken wat ik vandaag uit de vriezer trek, pak ik fijn een bakje AHV, Rodi, of soms smuldier, lekker makkelijk).
Wat in het begin leek op een felle discussie, af en toe ruzie, tussen brokken- en versvoerders, waarin de brokkenvoerders zich aangevallen voelden en af en toe raar en fel reageerden, met schelden en zonder argumenten, is het nu uitgemond in eenzelfde ruzie tussen versvoerders en zelf samenstellers. En waarom? Omdat je niet gelijk op je woord geloofd werd? Je aangevallen voelt op BP? En dat terwijl we ik geloof een paar paginas terug hadden afgesproken om dat onderwerp even te laten zitten, omdat op grond van de info die voorhanden is gewoon nog geen oordeel te vellen valt. Daar waren we het toch over eens? De toekomst zou het wel uitwijzern toch? Waarom ga je dan toch door met schelden op het BP wat je eerst aanbevolen had?
Denk nog eens na over de bedoeling die je had met dit topic, lees je berichtjes op BP nog eens na en de reacties daarop. Lees zelfs de topic over Billie/Babette nog eens na, een probeer dan eens objectief te kijken of je je misschien niet te veel aangevallen gevoelt hebt. Vraag je eens af of je niet te veel verwachtte van BP om je zonder verdere info op je woord te geloven en iemand anders dan maar niet serieus te nemen. Zoiets stuit veel mensen tegen de borst. Die geven iemand inderdaad liever eerst het voordeel van de twijfel. Maar met nadruk op twijfel. Zo zijn er veel andere berichtjes waar jij hier op afgeeft (vind ik trouwens ook niet echt getuigen van veel correctheid, eerlijker zou zijn om die mensen er direct op aan te spreken op BP) waarvan ik vind dat je die ook te letterlijk of misschien met opzet (omdat je er misschien met boosheid naar kijkt?) verkeerd interpreteerd. En om uit 1 berichtje te concluderen dat er op BP een hetze tegen dit topic bestaat???????????? Hoe bedoel je snel conclusies trekken? In ieder geval is dat de indruk die je wekt. Ook met eerdere discussiepunten.
Ik had dit liever in een privéberichtje aan je geschreven, maar ik heb geen emailadres van je en kan je ook geen PBtje sturen, dus vandaar.
Dit is niet bedoelt als aanval. Eerder als poging om deze onnodige ruzie op te lossen. Bedenk dat je op internet zit. Je kunt elkaar niet zien. Mensen zeggen niet altijd alles, houden dingen achter, die ze later wel zeggen, dat lijkt op tegenstrijdigheid en leugens. Bedenk dat zo'n 75% van de communicatie gaat via lichaamstaal. Dat mis je hier en smileys kunnen dat maar zeer beperkt opvangen. Heeeeeel vaak komen dingen anders over als dat ze bedoelt zijn. Probeer eens een beetje vertrouwen te hebben in de goede bedoelingen van mensen. In ieder geval van die van mij.
groetjes, Eva
Je kunt mij trouwens wel een emailtje sturen hoor, als e wilt.

Gast

chooki je moet naomi niet aan vallen want ik heb dat stukje geschreven daar hheeft naomi niets mee te doen .steek je hand maar in eigen boezem want jij kan er ook wat van niet de verkeerde aanpakken want naomi is eerlijk dus denk na voor je reageerd.en de brokkenvoerders hadden recht om zo te reageren na zo]]]]]]]]]]],n aan pak van jullie.Jullie hebben ze verjaagd,en ben daar nu maar trots op ik niet.En ze hebben gelijk als ze zo uitpakken tegen mensen zoals jij.Verbeter de wereld en begin bij jezelf want zo schoon ben jij zeker niet.
een ex brokken voerder

Gast

Geplaatst op 06 Mar 2004 09:00 door Gast  
------------------------------------------------------------------------
volgens mij gebeuren er hier pas enge dingen
op de barfplaats ben ik nog geen rare dingen tegen gekomen
Die enge dingen komen wel van de Hand van een stel gefrustreerde Barfsters die ze op hun eigen topic niet kwijt kunnen want daar worden ze er meteen van af gegooid en laat staan als ze commentaar hebben op de topic beheerders.
En vind je het gek dat die mannen een andere User ID nemen dat doen ze vanuit het RIAG ..... je zal zo'n Xandra al 30 jaar als partner hebben dan krijg je alleen nog maar rust als je voor lange tijd onder dwang opgesloten wordt
Ja, Bullenmans je hebt bij mij wel de ogen geopend wat kunnen 50 + Barfsters lastig zijn :!: :!: :!:
Stappen daarom al die 50+ mannen over op zo'n lekker speels jong ding :?: :?: :?: [/b]

Gesloten